... מחשבות
בתת המודע של הלקוח - מודע או
תת מודע - לשלוט
בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים
בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה וכאן אבאר, שיש שני סוגים של השפעה על המודעות של הלקוח. ... השני, שבו המוכר משפיע על המודעות של הלקוח, לא ברמת המודע, אלא ברמת
התת מודע. כי יש את המודע ואת
תת המודע. והמודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם.
ותת המודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם, לא בצורה גלויה, אלא בצורה סמויה. דהיינו, רעיונות שנמצאים
בתת ההכרה של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם בצורה גלויה. וכאן אבאר, מה היתרונות ומה החסרונות שיש, בהשפעה על המודע או על
תת המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על
תת המודע של הלקוח. ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, והלקוח מודע ... לו את היתרונות של המוצר, מדגישים לו דברים מסוימים, ושותלים לו מחשבות
בתת המודע שלו, שיגרמו לו לרכוש את המוצר. ולשתול מחשבות
בתת המודע של הלקוח, ולשלוט
בתת המודע של הלקוח, היתרון של זה הוא, שהדבר הזה גורם ללקוח לחשוב, שזה הוא עצמו שינה את דעתו שלו עצמו, מתוך בחירה חופשית ומתוך ... בכל מקרה, להתאים את המסרים, לפי המצב של הלקוח באותו הרגע. כך ששליטה
בתת המודע של הלקוח, יש בה יתרונות כנ"ל. והעיקר שלה הוא, שהלקוח חושב, שהמחשבה שלו מגיעה ממנו ושהוא עצמו רוצה לרכוש את המוצר, ולא ... שאומרת לו לרכוש את המוצר. אבל, כמובן שיש גם חיסרון בכך ששותלים מחשבות
בתת המודע של הלקוח, באמצעות סוגסטיה וכיו"ב. והחיסרון הוא, שלפעמים הלקוח לא מבין כ"כ את המסרים ששותלים לו
בתת המודע שלו. ולפעמים בגלל שהלקוח אמר בצורה גלויה שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר, אז גם אם שותלים לו מסרים
בתת המודע שלו, שהוא כן רוצה לרכוש את המוצר, אז לפעמים קשה מאוד ללקוח להעביר את המסרים האלו,
מתת המודע שלו, אל רמת המודעות שלו. כי לפעמים הלקוח יודע בצורה מודעת וגלויה, שהוא סירב לרכוש את המוצר. ולפעמים זה גורם לכך, שהלקוח מתעלם מהמסרים שיש
בתת המודע שלו, שאומרים לו כן לרכוש את המוצר. כי קשה לו להבין שהוא בעצם שינה את דעתו, ושהוא צריך להחליף את המחשבה שלו, ברמת המודע החיצוני שלו. כך שמהות החיסרון בלשתול מחשבות
בתת המודע של הלקוח, היא בכך שלא תמיד הלקוח יודע להעביר את המחשבות שיש לו
בתת המודע שלו, אל המודע שלו, כדי שהוא יבצע את פעולת הרכישה. ולפעמים המודעות של הלקוח צריכה "עזרה", לעזור ללקוח להבין שהוא כן רוצה ... לרמות אותו וכיו"ב. ובסיכומו של דבר, יש יתרונות וחסרונות, בהשפעה על
תת המודע של הלקוח ביחס להשפעה על המודעות של הלקוח. והתשובה לשאלה מודע או
תת מודע, היא שיש יתרונות וחסרונות בכל דבר. והמוכר צריך להיות מודע אליהם. והמוכר צריך לדעת איך לתמרן בין מסרים גלויים למודעות של הלקוח, לבין מסרים סמויים
לתת המודע של הלקוח, עד לביצוע העסקה בפועל. ...