אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית? ✔כפי שכבר ביארתי, לכל דבר בעולם, יש לו גם משמעות רוחנית. ובמאמר הזה נבאר ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
רוחניות, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, התפתחות רוחנית, מודעות עצמית מהי, ספרי תת מודע, איך להשפיע על התת מודע, רוחניות ושיפור עצמי, רוחניות בעבודה, פסיכולוגיה רוחנית, הנעת תת מודע, מאמן אישי, איך להתחבר לצד הרוחני, ספר רוחניות, יופי רוחניות ונשמה, אינטליגנציה רוחנית, כיצד לתקשר עם התת מודע שלי, הקשר בין רמת מודעות ורמת חרדה, קורס למודעות עצמית, צעדים ברוחניות, תת מודע וכסף, העצמה אישית, ספרים רוחנים, סדנאות למודעות עצמית, רוחנית, מדריך לרוחנית, התפתחות אישית, מתקשרים רוחניים, לימודי רוחניות, תת מודע לא מודע, ספרות רוחנית, התת מודע ביהדות, צורך רוחני, רוחניות בעסקים, פרסומות בתת מודע, מתקשרת רוחנית, מדיטציה, להשפיע על התת מודע של אנשים, סדנאות מודעות,
יעוץ אישי לכל נושא!
050-3331-331
🖶 פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?

כפי שכבר ביארתי, לכל דבר בעולם, יש לו גם משמעות רוחנית. ובמאמר הזה נבאר מהו שיווק ופרסום נכון בעולם העסקים. ולאחר מכן נבאר את המשמעות הרוחנית של השיווק הנכון.

ואם נתבונן על עניין השיווק, נראה כי השיווק הוא ההקדמה של המכירות. כי המטרה של השיווק, היא לצורך המכירה. והתכלית של השיווק, היא המכירה. והשיווק נועד כדי לגרום ללקוח לקנות בתהליך המכירה. וגם תהליך המכירה עצמו, גם הוא משרת מטרה אחרת, והוא את טובת הלקוח.

כי הלקוח קונה את המוצר, כדי להשיג תועלת כלשהי. וכאשר הלקוח מבצע את תהליך הרכישה, הרי שהתכלית שלשמה הלקוח מבצע את הרכישה, היא התועלת שהוא חושב שהמוצר יביא לו. ונמצא אם כן, כי השיווק משרת את הרכישה, שהיא משרתת את טובת הלקוח.

ושיווק טוב, הוא שיווק שיוצר מכירות. וכדי ליצור מכירות, לשם כך יש לגרום ללקוח להבין את התועלת שהמוצר יביא לו. וממילא זה אומר, כי שיווק נכון, הוא כזה שבו הלקוח מבין את התועלות שהמוצר יביא לו. והוא גם מבין, שהמוצר הזה, הוא זה שיביא לו את התועלות האלו.

ואחת הטעויות הנפוצות בעולם השיווק, היא שהמשווק מפרסם את המוצר ואת השירות שהוא נותן ללקוח, יותר מאשר את התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר ומהשירות. כי הלקוח מה שמעניין אותו, זה לא המוצר, אלא התועלת שהוא ישיג ממנו. והאדם רוכש את המוצר, רק בגלל שהוא חושב שבאמצעות הרכישה הוא ישיג תועלת כלשהי.

והנה, כדי שהלקוח ישיג את התועלת שלו, לשם כך עליו להשתמש במוצר. אבל, הלקוח רוכש את המוצר, לא כדי להשתמש בו, אלא כדי להפיק ממנו את התועלת שאותה הוא רוצה להשיג. ולמרות שאי אפשר להשיג את התועלת, בלי להשתמש במוצר, הרי שעדיין מה שבאמת מעניין את הלקוח, זה לא מה המוצר ומה התכונות שלו, אלא מה התועלות שהמוצר והשירות הזה יביא לו.

וכאשר האדם מנסה לשווק איזה מוצר, אז לפעמים הוא מתמקד בלפרסם את המוצר שלו ולפרט את מה שהמוצר שלו נותן. והאדם מתמקד בטעות בלשווק את הדרך אל התוצאה, במקום את התוצאה עצמה. כי המוכר, מוכר שירות כלשהו ומוצר כלשהי, שאמורה להפיק ללקוח תועלת כלשהי. ומה שמעניין את הלקוח, והסיבה שבגללה הלקוח משלם על המוצר, היא לא בגלל שהמוצר מעניין אותו, אלא בגלל שהוא רוצה את התועלת שהמוצר יביא לו.

וכאשר המוכר בא לשווק את המוצר שלו ללקוח, אז לפעמים בטעות הוא מתמקד בלפרט את התכונות של המוצר. והוא בעצם מצפה שהלקוח יבין בעצמו את הקשר שיש, בין התכונות של המוצר, לבין התועלת שאותה הלקוח רוצה להשיג. וכאשר המשווק מתמקד בלפרסם את התכונות של המוצר, אז לפעמים הלקוח לא עושה מספיק טוב את הקשר בין התכונות של המוצר, לבין המוצר עצמו.

ושיווק נכון, הוא כאשר המפרסם יוצר אצל הלקוח קשר, בין המוצר שלו, לבין התועלת הסופית שאותה הלקוח רוצה להשיג. כי על המפרסם לזכור, שמה שהלקוח באמת רוצה, זה את התועלת הסופית. והדבר האחרון שמעניין את הלקוח, זה המוצר שאותו הוא קונה. כי הלקוח בתת המודע שלו, כל הזמן ממוקד בתועלת הסופית שהמוצר אמור להשיג עבורו. ופרסום נכון, הוא אמור להתמקד בעיקר בתועלת הסופית שתצא ללקוח הפוטנציאלי, מהמוצר.

ואם נעמיק עוד בעניין, נראה כי כל מוצר משיג ללקוח שני סוגים של תועלות. תועלת פנימית ותועלת חיצונית. כי ברמה הממשית והמיידית, הלקוח רוכש את המוצר, כדי להפיק ממנו תועלת כלשהי בעולם הממשי, דהיינו, כדי להשתמש בו בפועל, ולהפיק ממנו את התועלת שהוא נותן.

אבל בנוסף לכל זה, גם התועלת שהלקוח מפיק מהמוצר, גם היא לא הסיבה האמיתית שבגללה הוא רוכש את המוצר. כי הסיבה האמיתית שבגללה הלקוח רוכש את המוצר, היא בגלל התועלת הפנימית והנפשית ברמה הרגשית, שהלקוח משיג באמצעות השימוש במוצר.

כי מה שהאדם באמת רוצה, זה להיות מאושר. וכל מה שהאדם עושה, זה כדי להרגיש טוב. וכל הפעולות שהאדם עושה, וכל הרכישות שאותן הוא מבצע, זה הכל כדי שהוא ישתמש במוצר, ושהמוצר ישיג עבורו תועלת כלשהי, שהיא אמורה להוביל את האדם אל המטרה הסופית והחשובה ביותר, שהיא האושר האישי שלו. והסיבה האמיתית שבגללה האדם רוכש כל מוצר, היא כדי להשיג את התועלת הרגשית שהוא חושב שהמוצר הזה יסייע לו להשיג.

ושיווק נכון, הוא כזה שמביא לתשומת ליבו של האדם, את התועלת הרגשית שאותה הוא יכול להשיג באמצעות המוצר.

ויש לשים לב לכך, שלא תמיד הלקוח הפוטנציאלי, מודע לסיבה הפנימית שבגללה הוא מתעניין במוצר. כי בוודאות שהסיבה החידה שבגללה האדם מתעניין במוצר, זה לא כי המוצר מעניין אותו, וגם לא הדבר שהמוצר יביא לו מעניין אותו. ומה שבאמת מעניין את האדם, זה עד כמה המוצר הזה יגרום לו להרגיש יותר טוב מבחינה נפשית.

אלא, שלא תמיד יש ללקוח מודעות אישית רוחנית. ולא תמיד הוא מודע לסיבה הפנימית שבגללה הוא רוכש את המוצר. ולכן, לא תמיד זה יהיה יעיל למקד את הפרסום ללקוח, בתועלת הסופית האמיתית שאותה הוא באמת מחפש, כי לפעמים הוא עצמו לא כ"כ מודע לעצמו.

ושיווק נכון באמת, הוא כזה שהוא מותאם עבור הלקוח. כי לכל לקוח יש רמת מודעות אישית כלשהי. וכל לקוח ברמת המודעות שלו, יש לו רמת הבנה כלשהי, מדוע הוא מתעניין במוצר. ועל המוכר להבין, שגם כאשר הלקוח שואל אותו שאלות טכניות על המוצר, הרי שמה שבאמת מעניין את הלקוח, זה לא הפרטים הטכניים של המוצר, אלא התועלת הסופית שהוא חושב להשיג באמצעות המוצר.

ושיווק נכון, הוא כזה שהוא מבהיר ללקוח שהוא ישיג באמצעות המוצר, את התועלת הסופית שהלקוח מודע לכך שהוא מחפש אותה. כי הלקוח יש לו בראש איזו מטרה סופית שהוא רוצה להשיג אותה. והמטרה הזאת, מעניינת אותו, יותר מאשר המוצר עצמו ויותר מאשר הפרטים הטכניים של המוצר. ושיווק טוב, הוא כזה שמדבר ללקוח, על התועלת הסופית שאותה רוצה הלקוח להשיג.

ונמצא אם כן, כי הדבר החשוב ביותר כדי להצליח לשווק את המוצר, הוא על ידי זה שהמפרסם יוצר קשר במחשבה של הלקוח, בין המוצר, לבין התועלת הסופית שאותה הלקוח רוצה להשיג, ושהיא נמצאת ברמת המודעות שלו.

ואף על פי כן, יש לתת את הדעת על כך, שלפעמים כן יש צורך לפרסם גם מידע נוסף על המוצר עצמו, ולא רק על התועלת הסופית שהוא מביא. דהיינו, לפעמים יש צורך להבהיר ללקוח את הדרך שבה הוא ישיג את המטרה הסופית שלו, ואי אפשר להסתפק בכך שאמרנו לו את התועלת הסופית שהוא ישיג מהמוצר.

כי אם מטרת הפרסום היא אך ורק כדי לעשות ללקוח טיזינג וכדי ליצור אצלו את הרצון לקבל מידע נוסף על המוצר, הרי שבמקרה כזה לא בהכרח שצריך לחשוף ללקוח את הדרך שבה הוא ישיג את המטרה שלו. ואפשר לגרות וליצור עניין אצל הלקוח, בכך שמציגים לו את התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג.

אבל, אם מטרת הפרסום היא כדי להוביל את הלקוח לביצוע רכישה, אז למרות שהדגש של הפרסום צריך להיות על התועלת הסופית שהלקוח משיג, אף על פי כן, צריך לפרט לו גם על המוצר, וזה מכמה סיבות.

והסיבה הראשונה היא, כדי ליצור אצל הלקוח את הקשר בין המוצר, לבין התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג. כי לא מספיק לומר ללקוח, שהמוצר הזה יהפוך את החיים שלו לנוחים יותר, אלא צריך גם להסביר לו איך הדבר הזה יקרה בפועל. וזה כדי שהוא יבין את הקשר שיש בין המוצר הספציפי, לבין התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג.

ובנוסף, כאשר מפרטים ללקוח את הדרך שבה הוא ישתמש במוצר, וישיג את המטרה הסופית שלו, הדבר הזה הוא סוג של דמיון מודרך עבור הלקוח, כי הוא גורם ללקוח לדמיין את עצמו משתמש במוצר, ועל ידי זה נוצר אצל הלקוח קשר חזק יותר, בין המוצר, לבין התועלת הסופית והתחושה הטובה שהמוצר הזה יביא לו.

וכאשר רוצים לשווק איזה מוצר, בשלב הראשון יש לעשות רשימה של תועלות ומטרות, שאותן המוצר משיג ללקוח. ולאחר מכן יש לעשות רשימה של הסיבות שבגללן הלקוח ירכוש את המוצר. ויש לזכור, שהלקוח לא רוכש את המוצר, אלא את התועלת שהוא חושב שהמוצר יביא לו. ואחרי כל זה, צריך למצוא את התועלות שהמוצר מביא ללקוח, ושבגללן הלקוח ירכוש את המוצר.

ויש לשים לב לכך, שהתועלות הן לא בהכרח ממשיות, אלא גם מופשטות. כי אדם לדוגמא יכול לרכוש מוצר, לא בגלל מה שהמוצר נותן לו בפועל, אלא בגלל התחושה הטובה שתהיה לו מהמוצר. וצריך לתת את הדעת, על התועלות הרגשיות שבגללן הלקוח מתעניין במוצר. ואותן צריך להציג ללקוח.

ואם עוד נוסיף ונעמיק את כל העניין...

למה אני מעשן? למה אני עושה משהו? למה אני מכור? למה אני רגיל לעשות משהו? למה אני עושה את מה שאני עושה? איך להבין את עצמי? איך לגלות למה אני עושה משהו? מודעות עצמית, לגלות את הסיבה, לגלות את האינטרס, שינוי הרגלים
למה אני מעשן? למה אני עושה משהו? למה אני מכור? למה אני רגיל לעשות משהו? למה אני עושה את מה שאני עושה? איך להבין את עצמי? איך לגלות למה אני עושה משהו? מודעות עצמית, לגלות את הסיבה, לגלות את האינטרס, שינוי הרגלים
...מנסה לגרום לך לא לעשן תמשיך לעשן הכל בסדר, עכשיו אתה יכול בבקשה להסביר לי למה כיף לך לעשן" למה זה בלי הלחץ של "אני חייב להפסיק לעשן כי כשבן אדם מערבב במוח שלו את הרצון להפסיק את הפעולה ואת השאלה למה אני עושה את הפעולה אז השאלה למה אני עושה את הפעולה היא מאינטרס אז איך זה משפיע לכאורה מה הבעיה, הבעיה היא כזאת יכול להיות שיש לך סיבה למה אתה רוצה לעשות את זה ואז יש לך אחר כך רעיון שהוא לא בהכרח נכון למה אתה עושה את הפעולה. הסיבה נגיד האמיתית שאתה מעשן...
תכלית החיים, סיבתיות, תכליתיות, העולם הבא, רצונות, מנהיגות, מורה רוחני, עבודת אלילים - ליקוטי מוהרן ח"א יח (ברסלב) - חלק 1
תכלית החיים, סיבתיות, תכליתיות, העולם הבא, רצונות, מנהיגות, מורה רוחני, עבודת אלילים - ליקוטי מוהרן ח"א יח (ברסלב) - חלק 1
...לא יכול לעשות שום דבר בלעדיו, אם אתה מקלל את אלוהים זה הוא רוצה שתקלל אותו, הכל הוא מחליט. האדם מנסה להיאחז, הוא שואל מה טוב בי? הוא לא קולט שהוא טוב פי אין סוף ממה שהוא חושב שטוב בו, אז איך יסבירו לו שהוא אין סוף טוב? למשל מלך שנמצא בכלא, ומנסה כל הזמן לשדרג את מצבו, אבל הוא בכלל לא צריך להיות בכלא, אז איך יסבירו לו שהוא לא צריך להיות בכלא? מציקים לו בכלא, עד שנמאס לו בכלא ואז הוא חוזר להיות מלך. האדם כל הזמן עסוק, איך להרגיש יותר טוב משטויות, הוא...
הדחקה מהי, סוגים של הדחקה, איך לא להדחיק? מהי הדחקה? למה לא להדחיק? הדחקה בתת מודע, סימפטומים של הדחקה, הדחקה והכחשה, הדחקה פוסט טראומטית, דוגמאות להדחקה, טיפול בהדחקה, להפסיק להדחיק, הכחשה והדחקה
הדחקה מהי, סוגים של הדחקה, איך לא להדחיק? מהי הדחקה? למה לא להדחיק? הדחקה בתת מודע, סימפטומים של הדחקה, הדחקה והכחשה, הדחקה פוסט טראומטית, דוגמאות להדחקה, טיפול בהדחקה, להפסיק להדחיק, הכחשה והדחקה
...בא נגיד שהאנטי וירוס מעודכן בכל הוירוסים האפשריים בעולם שלא תראה אולי יש וירוס שהוא לא תפס לא, מעודכן מכל הוירוסים וזה גם אנטי וירוס טוב זאת אומרת אנטי וירוס שיודע לזהות כל סוג וירוס. אוקי ואתה לקחת את האנטי וירוס וסרקת את המחשב והוא הביא לך דוח מפורט את כל סוגי הוירוסים ואין אפילו וירוס אחד בעולם שיש במחשב שהאנטי וירוס לא זיהה אותו ועדיין המחשב שלך עובד לאט, איך זה יכול להיות אם יש לך אנטי וירוס כל כך טוב שזיהה את כל סוגי הוירוסים והאנטי וירוס מעודכן...
קריאת מחשבות של אנשים, למה מישהו מאשים אותך? איך המוח מפרש סיטואציות? איך להכיר בן אדם? איך לקרוא את תת המודע של מישהו? איך המוח מפרש פירושים? השתקפות עצמית, איך לדעת מי אשם? למה מישהו מפרש משהו בדרך מסוימת?
קריאת מחשבות של אנשים, למה מישהו מאשים אותך? איך המוח מפרש סיטואציות? איך להכיר בן אדם? איך לקרוא את תת המודע של מישהו? איך המוח מפרש פירושים? השתקפות עצמית, איך לדעת מי אשם? למה מישהו מפרש משהו בדרך מסוימת?
...איך להכיר בן אדם? איך לקרוא את תת המודע של מישהו? איך המוח מפרש פירושים? השתקפות עצמית, איך לדעת מי אשם? למה מישהו מפרש משהו בדרך מסוימת? הרצאה על קריאת מחשבות של אנשים, למה מישהו מאשים אותך? איך המוח מפרש סיטואציות? איך להכיר בן אדם? איך לקרוא את תת המודע של מישהו? איך המוח מפרש פירושים? השתקפות עצמית, איך לדעת מי אשם? למה מישהו מפרש משהו בדרך מסוימת? ועוד איך לזהות אופי של בן אדם? למה מישהו מפרש לטובה? למה מישהו מפרש לרעה? למה מישהו דן לכף זכות...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
מודעות עצמית לאלוהים שבך, 2 חלקים - הספר על: התפתחות רוחנית, שיטות רוחניות, דרכים רוחניות, מורים רוחניים, הארה רוחנית, להיות מודע לעצמך, רוחניות ומודעות עצמית, איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...



מודעות עצמית ושקט נפשי - הספר על: שיטות רוחניות, איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...



רוחניות ומודעות לחיים טובים - הספר על: מורים רוחניים, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Spirituality.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון רוחני, מאמן עסקי רוחני, מודעות רוחני ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Spirituality.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0469 שניות - עכשיו 20_04_2024 השעה 09:35:54 - wesi17