אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה רוחני ✔פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית? ✔כפי שכבר ביארתי, לכל דבר בעולם, יש לו גם משמעות רוחנית. ובמאמר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
רוחניות, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, רוחני, סכיזופרניה ותת מודע, סדנא רוחנית, משפטים רוחניים, אימון אישי, מודעות עצמית מהי, ספר רוחניות, רוחניות ושיפור עצמי, רוחנית בארגונים, רוחניות בארגונים, מאמן עסקי, תקשור עם התת מודע, תת מודע קולקטיבי, מתקשר רוחני, ריפוי רוחני, התת מודע, ספרי רוחניות, תרגילים של התת מודע, ספרים רוחניים מומלצים, הדרכה רוחנית, התת מודע ביהדות, חרדת נטישה רוחנית, מיסטיקה, הארה רוחנית, תת מודע שינוי הרגל, המדריך הרוחני שלי, קורסים רוחניים, תת המודע, התת מודע מהו, רוחניות בעסקים, רוחניות ריפוי, ייעוץ אישי, מאמן אישי, ספרי עבודה במודעות עצמית מומלצים, להשפיע על התת מודע של אנשים, סדנה למודעות עצמית, מדריך רוחני,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
כפי שכבר ביארתי, לכל דבר בעולם, יש לו גם משמעות רוחנית. ובמאמר הזה נבאר מהו שיווק ופרסום נכון בעולם העסקים. ולאחר מכן נבאר את המשמעות הרוחנית של השיווק הנכון.

ואם נתבונן על עניין השיווק, נראה כי השיווק הוא ההקדמה של המכירות. כי המטרה של השיווק, היא לצורך המכירה. והתכלית של השיווק, היא המכירה. והשיווק נועד כדי לגרום ללקוח לקנות בתהליך המכירה. וגם תהליך המכירה עצמו, גם הוא משרת מטרה אחרת, והוא את טובת הלקוח.

כי הלקוח קונה את המוצר, כדי להשיג תועלת כלשהי. וכאשר הלקוח מבצע את תהליך הרכישה, הרי שהתכלית שלשמה הלקוח מבצע את הרכישה, היא התועלת שהוא חושב שהמוצר יביא לו. ונמצא אם כן, כי השיווק משרת את הרכישה, שהיא משרתת את טובת הלקוח.

ושיווק טוב, הוא שיווק שיוצר מכירות. וכדי ליצור מכירות, לשם כך יש לגרום ללקוח להבין את התועלת שהמוצר יביא לו. וממילא זה אומר, כי שיווק נכון, הוא כזה שבו הלקוח מבין את התועלות שהמוצר יביא לו. והוא גם מבין, שהמוצר הזה, הוא זה שיביא לו את התועלות האלו.

ואחת הטעויות הנפוצות בעולם השיווק, היא שהמשווק מפרסם את המוצר ואת השירות שהוא נותן ללקוח, יותר מאשר את התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר ומהשירות. כי הלקוח מה שמעניין אותו, זה לא המוצר, אלא התועלת שהוא ישיג ממנו. והאדם רוכש את המוצר, רק בגלל שהוא חושב שבאמצעות הרכישה הוא ישיג תועלת כלשהי.

והנה, כדי שהלקוח ישיג את התועלת שלו, לשם כך עליו להשתמש במוצר. אבל, הלקוח רוכש את המוצר, לא כדי להשתמש בו, אלא כדי להפיק ממנו את התועלת שאותה הוא רוצה להשיג. ולמרות שאי אפשר להשיג את התועלת, בלי להשתמש במוצר, הרי שעדיין מה שבאמת מעניין את הלקוח, זה לא מה המוצר ומה התכונות שלו, אלא מה התועלות שהמוצר והשירות הזה יביא לו.

וכאשר האדם מנסה לשווק איזה מוצר, אז לפעמים הוא מתמקד בלפרסם את המוצר שלו ולפרט את מה שהמוצר שלו נותן. והאדם מתמקד בטעות בלשווק את הדרך אל התוצאה, במקום את התוצאה עצמה. כי המוכר, מוכר שירות כלשהו ומוצר כלשהי, שאמורה להפיק ללקוח תועלת כלשהי. ומה שמעניין את הלקוח, והסיבה שבגללה הלקוח משלם על המוצר, היא לא בגלל שהמוצר מעניין אותו, אלא בגלל שהוא רוצה את התועלת שהמוצר יביא לו.

וכאשר המוכר בא לשווק את המוצר שלו ללקוח, אז לפעמים בטעות הוא מתמקד בלפרט את התכונות של המוצר. והוא בעצם מצפה שהלקוח יבין בעצמו את הקשר שיש, בין התכונות של המוצר, לבין התועלת שאותה הלקוח רוצה להשיג. וכאשר המשווק מתמקד בלפרסם את התכונות של המוצר, אז לפעמים הלקוח לא עושה מספיק טוב את הקשר בין התכונות של המוצר, לבין המוצר עצמו.

ושיווק נכון, הוא כאשר המפרסם יוצר אצל הלקוח קשר, בין המוצר שלו, לבין התועלת הסופית שאותה הלקוח רוצה להשיג. כי על המפרסם לזכור, שמה שהלקוח באמת רוצה, זה את התועלת הסופית. והדבר האחרון שמעניין את הלקוח, זה המוצר שאותו הוא קונה. כי הלקוח בתת המודע שלו, כל הזמן ממוקד בתועלת הסופית שהמוצר אמור להשיג עבורו. ופרסום נכון, הוא אמור להתמקד בעיקר בתועלת הסופית שתצא ללקוח הפוטנציאלי, מהמוצר.

ואם נעמיק עוד בעניין, נראה כי כל מוצר משיג ללקוח שני סוגים של תועלות. תועלת פנימית ותועלת חיצונית. כי ברמה הממשית והמיידית, הלקוח רוכש את המוצר, כדי להפיק ממנו תועלת כלשהי בעולם הממשי, דהיינו, כדי להשתמש בו בפועל, ולהפיק ממנו את התועלת שהוא נותן.

אבל בנוסף לכל זה, גם התועלת שהלקוח מפיק מהמוצר, גם היא לא הסיבה האמיתית שבגללה הוא רוכש את המוצר. כי הסיבה האמיתית שבגללה הלקוח רוכש את המוצר, היא בגלל התועלת הפנימית והנפשית ברמה הרגשית, שהלקוח משיג באמצעות השימוש במוצר.

כי מה שהאדם באמת רוצה, זה להיות מאושר. וכל מה שהאדם עושה, זה כדי להרגיש טוב. וכל הפעולות שהאדם עושה, וכל הרכישות שאותן הוא מבצע, זה הכל כדי שהוא ישתמש במוצר, ושהמוצר ישיג עבורו תועלת כלשהי, שהיא אמורה להוביל את האדם אל המטרה הסופית והחשובה ביותר, שהיא האושר האישי שלו. והסיבה האמיתית שבגללה האדם רוכש כל מוצר, היא כדי להשיג את התועלת הרגשית שהוא חושב שהמוצר הזה יסייע לו להשיג.

ושיווק נכון, הוא כזה שמביא לתשומת ליבו של האדם, את התועלת הרגשית שאותה הוא יכול להשיג באמצעות המוצר.

ויש לשים לב לכך, שלא תמיד הלקוח הפוטנציאלי, מודע לסיבה הפנימית שבגללה הוא מתעניין במוצר. כי בוודאות שהסיבה החידה שבגללה האדם מתעניין במוצר, זה לא כי המוצר מעניין אותו, וגם לא הדבר שהמוצר יביא לו מעניין אותו. ומה שבאמת מעניין את האדם, זה עד כמה המוצר הזה יגרום לו להרגיש יותר טוב מבחינה נפשית.

אלא, שלא תמיד יש ללקוח מודעות אישית רוחנית. ולא תמיד הוא מודע לסיבה הפנימית שבגללה הוא רוכש את המוצר. ולכן, לא תמיד זה יהיה יעיל למקד את הפרסום ללקוח, בתועלת הסופית האמיתית שאותה הוא באמת מחפש, כי לפעמים הוא עצמו לא כ"כ מודע לעצמו.

ושיווק נכון באמת, הוא כזה שהוא מותאם עבור הלקוח. כי לכל לקוח יש רמת מודעות אישית כלשהי. וכל לקוח ברמת המודעות שלו, יש לו רמת הבנה כלשהי, מדוע הוא מתעניין במוצר. ועל המוכר להבין, שגם כאשר הלקוח שואל אותו שאלות טכניות על המוצר, הרי שמה שבאמת מעניין את הלקוח, זה לא הפרטים הטכניים של המוצר, אלא התועלת הסופית שהוא חושב להשיג באמצעות המוצר.

ושיווק נכון, הוא כזה שהוא מבהיר ללקוח שהוא ישיג באמצעות המוצר, את התועלת הסופית שהלקוח מודע לכך שהוא מחפש אותה. כי הלקוח יש לו בראש איזו מטרה סופית שהוא רוצה להשיג אותה. והמטרה הזאת, מעניינת אותו, יותר מאשר המוצר עצמו ויותר מאשר הפרטים הטכניים של המוצר. ושיווק טוב, הוא כזה שמדבר ללקוח, על התועלת הסופית שאותה רוצה הלקוח להשיג.

ונמצא אם כן, כי הדבר החשוב ביותר כדי להצליח לשווק את המוצר, הוא על ידי זה שהמפרסם יוצר קשר במחשבה של הלקוח, בין המוצר, לבין התועלת הסופית שאותה הלקוח רוצה להשיג, ושהיא נמצאת ברמת המודעות שלו.

ואף על פי כן, יש לתת את הדעת על כך, שלפעמים כן יש צורך לפרסם גם מידע נוסף על המוצר עצמו, ולא רק על התועלת הסופית שהוא מביא. דהיינו, לפעמים יש צורך להבהיר ללקוח את הדרך שבה הוא ישיג את המטרה הסופית שלו, ואי אפשר להסתפק בכך שאמרנו לו את התועלת הסופית שהוא ישיג מהמוצר.

כי אם מטרת הפרסום היא אך ורק כדי לעשות ללקוח טיזינג וכדי ליצור אצלו את הרצון לקבל מידע נוסף על המוצר, הרי שבמקרה כזה לא בהכרח שצריך לחשוף ללקוח את הדרך שבה הוא ישיג את המטרה שלו. ואפשר לגרות וליצור עניין אצל הלקוח, בכך שמציגים לו את התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג.

אבל, אם מטרת הפרסום היא כדי להוביל את הלקוח לביצוע רכישה, אז למרות שהדגש של הפרסום צריך להיות על התועלת הסופית שהלקוח משיג, אף על פי כן, צריך לפרט לו גם על המוצר, וזה מכמה סיבות.

והסיבה הראשונה היא, כדי ליצור אצל הלקוח את הקשר בין המוצר, לבין התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג. כי לא מספיק לומר ללקוח, שהמוצר הזה יהפוך את החיים שלו לנוחים יותר, אלא צריך גם להסביר לו איך הדבר הזה יקרה בפועל. וזה כדי שהוא יבין את הקשר שיש בין המוצר הספציפי, לבין התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג.

ובנוסף, כאשר מפרטים ללקוח את הדרך שבה הוא ישתמש במוצר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
מודעות עצמית לאלוהים שבך, 2 חלקים - הספר על: רוחני, שיטות רוחניות, מורים רוחניים, התפתחות רוחנית, הארה רוחנית, להיות מודע לעצמך, דרכים רוחניות, רוחניות ומודעות עצמית, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...

רוחניות ומודעות לחיים טובים - הספר על: מורים רוחניים, רוחני, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

מודעות עצמית ושקט נפשי - הספר על: התפתחות רוחנית, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
רצונות גשמיים סוגסטיות לתת מודע סוף החיפוש הרוחני עומק תת המודע קלפי מודעות לפתח מודעות עצמית מורה רוחני נוכל סבלנות של מורה רוחני מה זה התת מודע? פרצה בתת מודע לעבור מחסום רוחני עצלנות רוחנית עליה רוחנית שיעורי מודעות עצמית סנטר רוחני מלכודת גשמית ריפוי בתת מודע הארה רוחנית קורית מעצמה רוחניות שקרית הספר כוחו של התת מודע חסימות בתת מודע אינסטינקט רוחני שינוי חשיבה בתת מודע דיסוננס רוחני תלמידים של מורה רוחני התת מודע מנהל אותך סדנא למודעות עצמית הטמעת מסרים בתת המודע מודעות עצמית ותוכניות ריאליטי מה זה להדחיק לתת מודע? התעלות רוחנית התמכרות רוחנית גבול רוחני השפעת תת המודע רוחני מת מאושר שרלטנים רוחניים חקירת התת מודע מיניות רוחנית בעולם הרוחני לאיזה מורה רוחני להאמין? תהליך מודעות עצמית תת מודע והצלחה צרות של אנשים רוחניים רצון של מורה רוחני רוחניים מסוממים חולה רוחני מודעות רוחנית לפרוץ לתת מודע תת מודע ולא מודע להגיע למודעות עצמית מלאה מטפל רוחני שחרור רוחני רוחניות מעשית איך עובדים על התת מודע? שיטות טיפול בתת מודע אסטרטגיה רוחנית מדריכים רוחניים שיווק רוחני מודעות אישית חוקי התת מודע שינוי התת מודע רוחניות הגדרת תת מודע טיפול רוחני מורים רוחניים בעולם רוחניות בעבודה העברת ביקורת על מורה רוחני תרגול רוחני לזהות מורה רוחני אמיתי התעוררות והארה של מורים רוחניים חומרנות מודעות לעצמך חסמים פסיכולוגיים בתת מודע אשליה רוחנית להדחיק בתת מודע סבל רוחני ocd בגלל הדחקה בתת מודע אגו מול מורה רוחני סבל בתת מודע מנהיג רוחני ספרים רוחניים מורה רוחני כאלוהים סכנה של מורים רוחניים רוחניות בארגונים להאמין למורים רוחניים מורה רוחני טוב איך לשתול מחשבות בתת מודע? המבחן של המורה הרוחני קיום בלי מודעות עצמית מדיטציה לתת מודע בתוך התת מודע להתעורר רוחנית תלמידים רוחניים מפחד בתת המודע מורה דרך רוחני התגלות רוחנית התפתחות רוחנית בשינה כמה הגיעו להארה רוחנית? התקדמות רוחנית מורה רוחני עוד נושאים ...
האתר Spirituality.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מודעות עצמית, מודעות רוחני, רוחניות בנושאי רוחני - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Spirituality.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5938 שניות - עכשיו 27_12_2025 השעה 06:22:24 - wesi17