אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סבלנות של מורה רוחני, סבלנות בחיים, להתחדש, ליהנות ללמד, ליהנות להסביר, הסבלנות של אליעד כהן - פרומו ✔ מהי סבלנות של מורה רוחני וכיצד היא משפיעה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
רוחניות, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, מורים רוחניים, בעיות נפשיות מהתת מודע, לא מודע, תיקשור רוחני, מחקרים פילוסופיים רוחניות, התעלות רוחנית, איך מגיעים לתת מודע, תת מודע מאמרים, רוחניות ומיסטיקה, איך להתחבר לצד הרוחני, טיפול רוחני, התפתחות רוחנית, סבל רוחני, מודעות עצמית מהי, מנהיגות רוחנית, פסיכולוגיה הבנת התת מודע, יועץ אישי, מורה רוחני, זוגיות רוחנית, כיצד עובד התת מודע, פסיכותרפיה רוחנית, רוחניים, אימון אישי רוחני, ייעוץ אישי, חלום תת מודע, סכיזופרניה ותת מודע, שיווק רוחניות, קורסים רוחניים, אימון עסקי, רוחניות בעבודה, יועץ רוחני, איך לקלוט בתת מודע, ספר רוחניות, מתקשרת רוחנית, סדנאות מודעות עצמית, רוחניות מהי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
סבלנות של מורה רוחני, סבלנות בחיים, להתחדש, ליהנות ללמד, ליהנות להסביר, הסבלנות של אליעד כהן
מהי סבלנות של מורה רוחני וכיצד היא משפיעה על תהליך הלימוד?

סבלנות נחשבת לאחד הכלים המרכזיים שמורה רוחני נדרש לו על מנת להצליח להעביר את המסרים לתלמידיו. זו לא רק היכולת להקשיב ולהיות סבלני כלפי אחרים, אלא גם הבנת הקשיים הפנימיים שהאדם חווה במהלך הלימוד. אליעד כהן מסביר שכאשר תלמיד בא ללמוד או לשמוע רעיון חדש, לעיתים הוא נתקל בהתנגדויות פנימיות שעלולות להוביל לתסכול, בלבול או חוסר סבלנות. לכן, מורה רוחני חייב להיות סבלני גם כאשר התלמיד "לא מבין" או "מתעקש על עמדתו".

מדוע חשוב שהמורה ייהנה מההסבר שהוא נותן?

כאשר המורה מסביר רעיון מתוך תחושת חוסר סבלנות או מתוך תחושת חובה בלבד, הדבר משפיע על התלמיד בצורה שלילית. אם המורה נהנה מהתהליך של ההסבר, ואם הוא מוצא ערך בעצם החזרה על הרעיונות, התלמידים יכולים לקלוט את המסרים בצורה חיובית יותר. אליעד מדגיש כי יש חשיבות גדולה לכך שהמורה לא יראה בהסבר חובה, אלא כמשהו שמסב לו הנאה. כאשר יש הנאה בתהליך הלימוד, התלמיד מקבל גישה פתוחה יותר לרעיונות.

כיצד ניתן להתמודד עם תלמידים מקובעים בדעותיהם?

תלמידים שמגיעים עם דעות מוקדמות מתקשים לפעמים להיפתח לרעיונות חדשים. אליעד מציע להימנע מהגדרה של תלמיד כ"סגור מחשבתית" או "טועה", אלא להכיר ולהבין את ההיגיון הפנימי שמנחה את התלמיד. אם אדם מאמין שהמציאות חייבת להיות כפי שהוא תופס אותה, כל שינוי בתפיסתו עשוי להתקל בהתנגדות פנימית. המפתח, לדבריו, הוא להציג את הרעיונות החדשים מזווית שיכולה להתחבר להבנה שכבר יש לתלמיד.

מדוע אנשים מסוימים מסרבים להקשיב או להתעמק ברעיונות חדשים?

כאשר אדם מחזיק בעמדה מסוימת כל חייו, שינוי בתפיסה יכול להיות עבורו איום קיומי. אם הוא רגיל לראות את הקיר כלבן, כל שינוי בתפיסה יכול לגרום לו להרגיש שמערערים על יסודות חייו. אליעד מסביר שמורה רוחני צריך לקחת בחשבון את הקושי הזה ולדעת כיצד להוביל את התלמיד להבנה בצורה שלא תרגיש מאיימת.

כיצד ניתן להפוך כל דיון למעניין ולא לשקוע בשעמום?

שעמום בדיונים נובע לעיתים מחוסר התחדשות. כאשר המורה או התלמידים מרגישים שהם שומעים את אותו דבר שוב ושוב, הם עלולים לאבד עניין. הפתרון לשעמום הוא שינוי זווית ההסתכלות על הדברים. אליעד מציע לחפש בכל רגע את החידוש שבשיחה, גם אם מדובר ברעיון שהוזכר פעמים רבות, ניתן לבחון אותו מזווית חדשה או לשאול עליו שאלות שונות.

מה הקשר בין חיסרון ליתרון בתהליך הלימוד?

אליעד מסביר שללא חיסרון לא ניתן להגיע ליתרון. לדוגמה, חוסר הבנה של תלמיד מאפשר למורה לספק לו יתרון על ידי ההסבר. למעשה, עצם קיומו של תלמיד שאינו מבין מאפשר למורה להרגיש שהוא יכול להוסיף לו ידע. המעגל הזה, שבו אחד יוצר את החיסרון והשני מספק את היתרון, הופך את כל תהליך הלימוד למועיל לשני הצדדים.

כיצד הסבלנות משפיעה על תהליך השכנוע?

אם אדם רוצה לשכנע מישהו אחר, עליו להיות מוכן להשקיע מאמץ ולהיות סבלני. פעמים רבות אנשים מוותרים בטענה "הוא לא מבין אותי" או "הוא עקשן", אך אליעד מסביר שאין מצב שבו מישהו פשוט...
מהי סבלנות של מורה רוחני וכיצד היא משפיעה על תהליך הלימוד?

סבלנות היא אחד הכלים המרכזיים שמורה רוחני זקוק לו על מנת להצליח להעביר מסרים לתלמידים. מדובר לא רק ביכולת להקשיב ולתת לאחרים לדבר, אלא גם בהבנה עמוקה של הקושי שהתלמיד חווה במהלך הלימוד. אליעד מסביר שכאשר אדם בא ללמוד או לשמוע רעיון חדש, לעיתים הוא נתקל בהתנגדויות פנימיות שעלולות לעורר בו תסכול, בלבול או חוסר סבלנות. לכן, המורה חייב להיות סבלני גם כאשר נראה שהתלמיד "לא מבין" או "מתעקש על עמדתו".

מדוע חשוב שהמורה ייהנה מההסבר שהוא נותן?

כאשר אדם מסביר משהו מתוך חוסר סבלנות, או מתוך תחושת חובה בלבד, הדבר משפיע ישירות על התלמיד שמולו. אם המורה עצמו נהנה מהתהליך של ההסבר, ואם הוא מוצא ערך בעצם החזרה על הרעיונות שוב ושוב, הרי שהתלמידים יוכלו לקלוט את המסרים שלו בצורה חיובית יותר. אליעד מדגיש כי יש חשיבות גדולה לכך שהמורה לא יראה בהסבר כחובה אלא כמשהו שנותן לו עצמו סיפוק. כאשר יש הנאה בתהליך הלימוד, גם הצד השני - זה שלומד - מקבל גישה פתוחה יותר לרעיונות.

כיצד ניתן להתמודד עם תלמידים מקובעים בדעותיהם?

ישנם תלמידים שמגיעים עם דעות מוקדמות ומתקשים להיפתח לרעיונות חדשים. אליעד מסביר שחשוב להבין את ההיגיון הפנימי של האדם שמולך. במקום להגדיר אותו כ"סגור מחשבתית" או "טועה", יש להבין מה מוביל אותו לאחוז בעמדתו. למשל, אם מישהו מאמין שהמציאות חייבת להיות כפי שהוא תופס אותה, הרי שכל ניסיון לשנות את תפיסתו יתקל בהתנגדות פנימית. המפתח הוא לנסות להציג לו את הדברים מזווית שיכולה להתחבר להבנה שכבר יש לו.

מדוע אנשים מסוימים מסרבים להקשיב או להתעמק ברעיונות חדשים?

כאשר אדם מחזיק במשהו לאורך כל חייו, שינוי בתפיסה עלול להיות עבורו איום קיומי. אם הוא רגיל לראות את הקיר כלבן, וכל חייו נבנו על כך שהקיר הוא לבן, הרי שכל ניסיון להוכיח לו שהקיר שחור עשוי לגרום לו לחוש שמערערים על כל יסודות חייו. אליעד מסביר שמורה רוחני צריך לקחת זאת בחשבון ולדעת כיצד להוביל את התלמיד להבנה בצורה שתהיה נעימה ולא מאיימת.

כיצד ניתן להפוך כל דיון למעניין ולא לשקוע בשעמום?

אחד הגורמים העיקריים לשעמום בדיונים הוא חוסר התחדשות. כאשר המורה או הלומד מרגישים שהם שומעים את אותו דבר שוב ושוב, הם עלולים לאבד עניין. הפתרון לכך הוא לשנות את זווית ההסתכלות על הדברים ולחפש בכל רגע את החידוש שבשיחה. גם אם מדובר ברעיון שנדון פעמים רבות, ניתן לנסות לבחון אותו מזווית אחרת או לשאול עליו שאלות חדשות.

מה הקשר בין חיסרון ליתרון בתהליך הלימוד?

אליעד מסביר שללא חיסרון לא ניתן להגיע ליתרון. כאשר אדם חווה חיסרון - למשל, חוסר הבנה בנושא מסוים - הדבר עצמו מאפשר למורה לספק לו יתרון באמצעות ההסבר. למעשה, עצם קיומו של תלמיד שאינו מבין מאפשר למורה להרגיש שיש לו ידע שיכול להוסיף לאחרים. כך נוצר מעגל שבו אחד מייצר את החיסרון והשני מספק לו יתרון, ושניהם מרוויחים מהתהליך.

כיצד הסבלנות משפיעה על תהליך השכנוע?

כאשר אדם רוצה לשכנע מישהו אחר, עליו להיות מוכן להשקיע מאמץ. לעיתים, אנשים מוותרים מהר מדי בטענה ש"הוא לא מבין אותי", "הוא סתם עקשן" או "הוא דמגוג". אליעד מסביר שאין דבר כזה שמישהו...
מהי משמעות החיים? המסע אל האושר, המרדף אחרי הרצונות, מדיטציית ויפאסנה, מהי מטרת החיים? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? תרגילים למודעות עצמית, סודות החיים
מהי משמעות החיים? המסע אל האושר, המרדף אחרי הרצונות, מדיטציית ויפאסנה, מהי מטרת החיים? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? תרגילים למודעות עצמית, סודות החיים
...הכל: כסף, וילה, רכב מפואר, ובכל זאת קם מוקדם בבוקר לשוק לקנות ירקות, למרות שיכול היה לקנות את כל השוק עצמו. הוא מנסה להראות שהחיסרון הזה שקיים באדם הוא תמידי וממשיך להתקיים ללא קשר לכמות ההישגים שלו. אליעד מסביר שלמעשה יש לנו מנגנון פנימי של רצון לשנות את המציאות, שדוחף אותנו ללא הפסקה, ובגלל מנגנון זה, אנחנו לעולם לא יכולים לנוח באמת. מה קורה כאשר אתה מנסה לעצור את המרדף אחרי הרצונות? בשלב מסוים בהרצאה, אליעד נותן דוגמה של מדיטציית ויפאסנה, שבה...
למה אני רוצה משהו? איך להבין את עצמך? למה אני לא רוצה להרגיש רע? למה אני רוצה להרגיש טוב? למה אני רוצה משהו? למה אני לא רוצה משהו? איך לנתח את עצמך? מודעות עצמית
למה אני רוצה משהו? איך להבין את עצמך? למה אני לא רוצה להרגיש רע? למה אני רוצה להרגיש טוב? למה אני רוצה משהו? למה אני לא רוצה משהו? איך לנתח את עצמך? מודעות עצמית
...כיצד לזהות את הרצונות והרגשות שלי? אליעד מסביר שכדי לזהות את מה שאדם באמת רוצה או לא רוצה, עליו לשאול את עצמו שאלות פנימיות מדויקות יותר: איך אני יודע לזהות את הרצונות שלי? איך אני יודע לזהות את הרגשות שלי? האם יש הבדל אמיתי בין הדברים שאני רוצה ובין אלה שאני לא רוצה, או שזה רק עניין של תחושה רגעית? לפי אליעד, ההבנה כיצד לזהות את הרצונות והרגשות היא הכרחית כדי להגיע להבנה עמוקה של עצמך. הוא מדגיש שאם לא תבין את המנגנון שבו אתה מזהה רגשות או רצונות...
התעוררות רוחנית, איך לזהות מורה מואר? למי להאמין, מחפש מורה רוחני, מורים מוארים, מורים רוחניים גדולים, איך לזהות שקרן? פסטיבל רוחני, שרלטנות רוחנית, שקרים רוחניים, חלום בתוך חלום
התעוררות רוחנית, איך לזהות מורה מואר? למי להאמין, מחפש מורה רוחני, מורים מוארים, מורים רוחניים גדולים, איך לזהות שקרן? פסטיבל רוחני, שרלטנות רוחנית, שקרים רוחניים, חלום בתוך חלום
...ומה הוא מייצג? הדיון עובר לנושא פסטיבלים רוחניים, אליעד מציין כיצד לעיתים פסטיבלים רוחניים משמשים כמצג שווא של רוחניות אמיתית. הוא מתאר את הסיטואציה בה קבוצות של אנשים מקשיבים למורה ואוחזים בו כאמיתי רק כי הם רוצים להאמין בו. בדרך זו, התפיסות הרוחניות שלהם מעוותות והם לא באמת מצליחים להבדיל בין מה שקרי לבין מה שמהותי. מהו חלום בתוך חלום ואיך זה קשור להתעוררות? בנוסף, אליעד מביא דימוי חזק של חלום בתוך חלום. הוא מסביר איך לעיתים אנו חושבים שאנחנו ערים...
מורה ותלמיד, יחסי מורה ותלמיד, תלות במורה הרוחני, אמונה במורה רוחני, מורים רוחניים, מורה רוחני, צורך במורה רוחני, להאמין במורה
מורה ותלמיד, יחסי מורה ותלמיד, תלות במורה הרוחני, אמונה במורה רוחני, מורים רוחניים, מורה רוחני, צורך במורה רוחני, להאמין במורה
...חוסר ההבנה הוא הסימן הראשון לכך שהתלמיד מתחיל להתקדם רוחנית. אליעד מסביר, שכאשר תלמיד חושב שהוא מבין לחלוטין את דבריו של המורה, הוא למעשה כנראה עדיין לא התמודד לעומק עם מה שהמורה מנסה להעביר לו. רק כאשר התלמיד נתקל במצב בו הוא אומר: רגע, אני לא מצליח להבין, אז הוא נמצא על הדרך הנכונה. במצב זה, התלמיד מתחיל להכיר בכך שישנו משהו מעבר להבנה המיידית שלו, כלומר, משהו עמוק יותר שמאתגר את תפיסת המציאות שלו. מה ההבדל בין תלמיד לבין אדם שלומד ממורה רוחני...
רופא חולה, מורה ותלמיד, האם הרופא חולה? האם הרופא בריא? לאיזה רופא ללכת, הבריאות של הרופא, יחסי רופא וחולה, רופא שרלטן, להתרפא על ידי רופא חולה או בריא, תסמינים של מחלה, חולה רוחני
רופא חולה, מורה ותלמיד, האם הרופא חולה? האם הרופא בריא? לאיזה רופא ללכת, הבריאות של הרופא, יחסי רופא וחולה, רופא שרלטן, להתרפא על ידי רופא חולה או בריא, תסמינים של מחלה, חולה רוחני
...על קבלת טיפול? הרצאה זו מתארת את הקונפליקט שבין החולה לרופא, את הפער בין חוויותיהם האישיות של השניים. אליעד טוען שלפעמים חולה מאמין שהרופא יכול לרפא אותו רק אם הרופא עצמו סובל מאותה מחלה או מבין את מה שהוא עובר. המאמץ של חולה לראות את הרופא כמי שמבין את מצבו עשוי להיות תוצאה של אמונה שנבנתה מתוך חוויות אישיות של סבל. האם יש ערך לפנייה לרופא שחי עם מחלה דומה או שונה? אליעד מציין כי פעמים רבות חולה יחשוב שצריך לפנות לרופא שסבל או סובל מאותה מחלה שהוא...
הסוד של ההנאה האין סופית - מהו הסוד שאותו *שום* שיטה רוחנית *לא* גילתה?
...המחשבות רגשות רצונות מעשים שלו. ובפשיטות, על האדם לקחת כל מחשבה רגש רצון וכיוב שלו, ולשאול את עצמו, מה הסיבה שבגללה אני רוצה חושב מרגיש עושה את הדבר הזה. ולא רק מה בעבר הוביל אותי לזה, אלא גם מדוע ברגע הזה אני מרגיש את הרגש המדויק שאותו אני מרגיש ברגע הזה. כי יש פסיכולוגים שנדמה להם שהאדם מרגיש ברגע הזה את הרגשות שלו, בגלל מה שקרה לו בעבר. וזו כמובן שטות מוחלטת. כי לא משנה מה קרה לאדם בעבר, משנה איך האדם בהווה מפרש ומבין את מה שקרה לו בעבר. כי בכל...
השיטה של אליעד כהן, מצא את ההבדלים, מדיטציה ואושר, שיטות טיפוליות, שיטות רוחניות, שיטות איך להיות מאושר, שיטות איך לא לסבול, שיטות איך לא להרגיש רע, גישות טיפוליות, האם מדיטציה עוזרת? מודעות עצמית, התפתחות אישית, מורה רוחני
השיטה של אליעד כהן, מצא את ההבדלים, מדיטציה ואושר, שיטות טיפוליות, שיטות רוחניות, שיטות איך להיות מאושר, שיטות איך לא לסבול, שיטות איך לא להרגיש רע, גישות טיפוליות, האם מדיטציה עוזרת? מודעות עצמית, התפתחות אישית, מורה רוחני
...האם מדיטציה היא דבר טוב או לא? האם היא עוזרת או לא? קודם כל, חשוב להבין שיש הרבה סוגים של מדיטציה - יש מדיטציה כזאת, יש אחרת, וכל אחת פועלת בצורה שונה. עם זאת, ננסה לדבר כאן באופן כללי על כל סוגי המדיטציה. מדיטציה יכולה לעזור לאדם להרגיש טוב יותר. למה? כי הסיבה שאדם מרגיש רע היא שהמציאות נוגדת את רצונו - יש משהו שהוא רוצה וזה לא קורה. כשהוא עושה מדיטציה, הוא מחליש את הרצון שלו או משנה את תפיסת המציאות שלו, וכך הוא מרגיש טוב יותר. אבל, מדיטציה (וכמו...
דמיון מודרך שלילי, לחשוב כמו מיליונר, דמיון מודרך חיובי, השפעת הדמיון המודרך, השפעת הדמיון בתת מודע, הסוד, כוח המשיכה, לחשוב כמו מצליח, להקדים את המאוחר, השגת מטרות, ביטחון עצמי שלילי, אמונה עצמית שלילית, חשיבה חיובית שלילית
דמיון מודרך שלילי, לחשוב כמו מיליונר, דמיון מודרך חיובי, השפעת הדמיון המודרך, השפעת הדמיון בתת מודע, הסוד, כוח המשיכה, לחשוב כמו מצליח, להקדים את המאוחר, השגת מטרות, ביטחון עצמי שלילי, אמונה עצמית שלילית, חשיבה חיובית שלילית
...התוצאות הרצויות. לדוגמה, אם אדם רוצה להיות מיליונר, דמיון של עצמו כמיליונר יכול להגדיל את הסיכוי להצלחה. הסיבה לכך היא שכאשר אדם מדמיין את עצמו מצליח, הוא למעשה נכנס למיינדסט של אדם מצליח. הוא עשוי להתחיל להתנהג בצורה שמאפיינת את מי שכבר נמצא במקום שאליו הוא שואף להגיע - למשל קימה מוקדמת, עבודה קשה ויכולת קבלת החלטות נכונה. כל אלו יכולים להוביל אותו להתנהג בצורה שמקדמת אותו לעבר מטרותיו. דמיון כזה יכול לשמש כאמצעי לחיזוק מוטיבציה, לחשוב בצורה חיובית...
מודעות עצמית, יש הבדל בין יש לאין, אין הבדל בין יש לאין, אחדות המציאות, מהות המציאות, אחדות ההפכים, אחדות המהות והצורה, הארה רוחנית, אחדות ונפרדות
מודעות עצמית, יש הבדל בין יש לאין, אין הבדל בין יש לאין, אחדות המציאות, מהות המציאות, אחדות ההפכים, אחדות המהות והצורה, הארה רוחנית, אחדות ונפרדות
...הוא אומר שאין הבדל בין כסף אצלו לבין כסף אצל מישהו אחר, עליו לבדוק האם הוא חווה את זה באמת - כלומר, האם כאשר הוא נותן כסף למישהו, הוא מרגיש שזה כאילו הכסף עדיין אצלו. בנוסף, הוא נותן דוגמה על אדם שעובר לידו מבלי להפריע לו, עליו לשאול האם זה באמת חסר משמעות עבורו, או שאולי יש לו הבדל שהוא לא מודע אליו. המטרה בסופו של דבר היא להגיע למצב שבו האדם לא רק מפסיק להבדיל בין יש לאין, אלא גם להפך - הוא חווה דברים קטנים כמשמעותיים בדיוק כמו דברים גדולים. מהי...
הכנה רוחנית, חימום לפני אימון, למה לעשות חימום? חימום רוחני, להיצמד לאמת, תשובות לשאלות גדולות, חיבור השכל והרגש, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, להתחבר למהות
הכנה רוחנית, חימום לפני אימון, למה לעשות חימום? חימום רוחני, להיצמד לאמת, תשובות לשאלות גדולות, חיבור השכל והרגש, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, להתחבר למהות
...בשפה האנגלית), המעבר מהבנה פסיבית לדיבור אקטיבי היה קל יותר. מהי החשיבות של להיצמד לאמת במהלך החימום הרוחני? אליעד מדגיש שהחימום הרוחני העיקרי הוא להיצמד לאמת. כשאדם מתרגל לחשוב בצורה אמיתית, לבחון כל מחשבה ולשאול האם זה נכון?, מי אמר שזה נכון?, הוא בעצם מבצע חימום לשכל שלו. כשאדם מתמיד בתרגול הזה, הוא מפתח יכולת להתמודד עם שאלות גדולות, כיוון שהוא בנה בסיס יציב של חשיבה אמיתית וברורה. לדוגמה, כשאדם רוצה לפתור בעיה מורכבת בחייו, אליעד ממליץ לו קודם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סבלנות של מורה רוחני, סבלנות בחיים, להתחדש, ליהנות ללמד, ליהנות להסביר, הסבלנות של אליעד כהן
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
מודעות עצמית לאלוהים שבך, 2 חלקים - הספר על: מורים רוחניים, התפתחות רוחנית, דרכים רוחניות, רוחניות ומודעות עצמית, הארה רוחנית, שיטות רוחניות, להיות מודע לעצמך, האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...

מודעות עצמית ושקט נפשי - הספר על: להיות מודע לעצמך, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

רוחניות ומודעות לחיים טובים - הספר על: הארה רוחנית, איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Spirituality.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מודעות רוחני, אימון רוחני, מורה רוחני ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Spirituality.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 05_07_2025 השעה 20:00:02 - wesi17