אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סבלנות של מורה רוחני, סבלנות בחיים, להתחדש, ליהנות ללמד, ליהנות להסביר, הסבלנות של אליעד כהן - פרומו ✔ מהי סבלנות של מורה רוחני וכיצד היא משפיעה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
רוחניות, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, ייעוץ רוחני, ספרים רוחנים, ספרי עבודה במודעות עצמית מומלצים, כוחו של התת מודע, מדריך לרוחנית, ייעוץ אישי, אימון עסקי, תקשור עם התת מודע, סדנת מודעות, פסיכותרפיה רוחנית, חרדות תת מודע, סדנאות למודעות עצמית, עבודה רוחנית, סדנה למודעות עצמית, מתקשרים רוחניים, מדריכה רוחנית, סדנאות רוחניות, רוחנית בארגונים, תת מודע מאמרים, מנטורים לתת מודע, לימודי רוחניות, מודעות עצמית מאמרים, צעדים ברוחניות, תיכנות התת מודע, כיצד להשפיע על תת המודע, מודעות אישית, כיצד עובד התת מודע, ספרים רוחניים מומלצים, מודעות עצמית סדנאות, אימון אישי, איך מגיעים לתת מודע, מיסטיקה, הדרכה אישית, מהו תת מודע, רוחניות מאמרים, מדיטציה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
סבלנות של מורה רוחני, סבלנות בחיים, להתחדש, ליהנות ללמד, ליהנות להסביר, הסבלנות של אליעד כהן
מהי סבלנות של מורה רוחני וכיצד היא משפיעה על תהליך הלימוד?

סבלנות נחשבת לאחד הכלים המרכזיים שמורה רוחני נדרש לו על מנת להצליח להעביר את המסרים לתלמידיו. זו לא רק היכולת להקשיב ולהיות סבלני כלפי אחרים, אלא גם הבנת הקשיים הפנימיים שהאדם חווה במהלך הלימוד. אליעד כהן מסביר שכאשר תלמיד בא ללמוד או לשמוע רעיון חדש, לעיתים הוא נתקל בהתנגדויות פנימיות שעלולות להוביל לתסכול, בלבול או חוסר סבלנות. לכן, מורה רוחני חייב להיות סבלני גם כאשר התלמיד "לא מבין" או "מתעקש על עמדתו".

מדוע חשוב שהמורה ייהנה מההסבר שהוא נותן?

כאשר המורה מסביר רעיון מתוך תחושת חוסר סבלנות או מתוך תחושת חובה בלבד, הדבר משפיע על התלמיד בצורה שלילית. אם המורה נהנה מהתהליך של ההסבר, ואם הוא מוצא ערך בעצם החזרה על הרעיונות, התלמידים יכולים לקלוט את המסרים בצורה חיובית יותר. אליעד מדגיש כי יש חשיבות גדולה לכך שהמורה לא יראה בהסבר חובה, אלא כמשהו שמסב לו הנאה. כאשר יש הנאה בתהליך הלימוד, התלמיד מקבל גישה פתוחה יותר לרעיונות.

כיצד ניתן להתמודד עם תלמידים מקובעים בדעותיהם?

תלמידים שמגיעים עם דעות מוקדמות מתקשים לפעמים להיפתח לרעיונות חדשים. אליעד מציע להימנע מהגדרה של תלמיד כ"סגור מחשבתית" או "טועה", אלא להכיר ולהבין את ההיגיון הפנימי שמנחה את התלמיד. אם אדם מאמין שהמציאות חייבת להיות כפי שהוא תופס אותה, כל שינוי בתפיסתו עשוי להתקל בהתנגדות פנימית. המפתח, לדבריו, הוא להציג את הרעיונות החדשים מזווית שיכולה להתחבר להבנה שכבר יש לתלמיד.

מדוע אנשים מסוימים מסרבים להקשיב או להתעמק ברעיונות חדשים?

כאשר אדם מחזיק בעמדה מסוימת כל חייו, שינוי בתפיסה יכול להיות עבורו איום קיומי. אם הוא רגיל לראות את הקיר כלבן, כל שינוי בתפיסה יכול לגרום לו להרגיש שמערערים על יסודות חייו. אליעד מסביר שמורה רוחני צריך לקחת בחשבון את הקושי הזה ולדעת כיצד להוביל את התלמיד להבנה בצורה שלא תרגיש מאיימת.

כיצד ניתן להפוך כל דיון למעניין ולא לשקוע בשעמום?

שעמום בדיונים נובע לעיתים מחוסר התחדשות. כאשר המורה או התלמידים מרגישים שהם שומעים את אותו דבר שוב ושוב, הם עלולים לאבד עניין. הפתרון לשעמום הוא שינוי זווית ההסתכלות על הדברים. אליעד מציע לחפש בכל רגע את החידוש שבשיחה, גם אם מדובר ברעיון שהוזכר פעמים רבות, ניתן לבחון אותו מזווית חדשה או לשאול עליו שאלות שונות.

מה הקשר בין חיסרון ליתרון בתהליך הלימוד?

אליעד מסביר שללא חיסרון לא ניתן להגיע ליתרון. לדוגמה, חוסר הבנה של תלמיד מאפשר למורה לספק לו יתרון על ידי ההסבר. למעשה, עצם קיומו של תלמיד שאינו מבין מאפשר למורה להרגיש שהוא יכול להוסיף לו ידע. המעגל הזה, שבו אחד יוצר את החיסרון והשני מספק את היתרון, הופך את כל תהליך הלימוד למועיל לשני הצדדים.

כיצד הסבלנות משפיעה על תהליך השכנוע?

אם אדם רוצה לשכנע מישהו אחר, עליו להיות מוכן להשקיע מאמץ ולהיות סבלני. פעמים רבות אנשים מוותרים בטענה "הוא לא מבין אותי" או "הוא עקשן", אך אליעד מסביר שאין מצב שבו מישהו פשוט...
מהי סבלנות של מורה רוחני וכיצד היא משפיעה על תהליך הלימוד?

סבלנות היא אחד הכלים המרכזיים שמורה רוחני זקוק לו על מנת להצליח להעביר מסרים לתלמידים. מדובר לא רק ביכולת להקשיב ולתת לאחרים לדבר, אלא גם בהבנה עמוקה של הקושי שהתלמיד חווה במהלך הלימוד. אליעד מסביר שכאשר אדם בא ללמוד או לשמוע רעיון חדש, לעיתים הוא נתקל בהתנגדויות פנימיות שעלולות לעורר בו תסכול, בלבול או חוסר סבלנות. לכן, המורה חייב להיות סבלני גם כאשר נראה שהתלמיד "לא מבין" או "מתעקש על עמדתו".

מדוע חשוב שהמורה ייהנה מההסבר שהוא נותן?

כאשר אדם מסביר משהו מתוך חוסר סבלנות, או מתוך תחושת חובה בלבד, הדבר משפיע ישירות על התלמיד שמולו. אם המורה עצמו נהנה מהתהליך של ההסבר, ואם הוא מוצא ערך בעצם החזרה על הרעיונות שוב ושוב, הרי שהתלמידים יוכלו לקלוט את המסרים שלו בצורה חיובית יותר. אליעד מדגיש כי יש חשיבות גדולה לכך שהמורה לא יראה בהסבר כחובה אלא כמשהו שנותן לו עצמו סיפוק. כאשר יש הנאה בתהליך הלימוד, גם הצד השני - זה שלומד - מקבל גישה פתוחה יותר לרעיונות.

כיצד ניתן להתמודד עם תלמידים מקובעים בדעותיהם?

ישנם תלמידים שמגיעים עם דעות מוקדמות ומתקשים להיפתח לרעיונות חדשים. אליעד מסביר שחשוב להבין את ההיגיון הפנימי של האדם שמולך. במקום להגדיר אותו כ"סגור מחשבתית" או "טועה", יש להבין מה מוביל אותו לאחוז בעמדתו. למשל, אם מישהו מאמין שהמציאות חייבת להיות כפי שהוא תופס אותה, הרי שכל ניסיון לשנות את תפיסתו יתקל בהתנגדות פנימית. המפתח הוא לנסות להציג לו את הדברים מזווית שיכולה להתחבר להבנה שכבר יש לו.

מדוע אנשים מסוימים מסרבים להקשיב או להתעמק ברעיונות חדשים?

כאשר אדם מחזיק במשהו לאורך כל חייו, שינוי בתפיסה עלול להיות עבורו איום קיומי. אם הוא רגיל לראות את הקיר כלבן, וכל חייו נבנו על כך שהקיר הוא לבן, הרי שכל ניסיון להוכיח לו שהקיר שחור עשוי לגרום לו לחוש שמערערים על כל יסודות חייו. אליעד מסביר שמורה רוחני צריך לקחת זאת בחשבון ולדעת כיצד להוביל את התלמיד להבנה בצורה שתהיה נעימה ולא מאיימת.

כיצד ניתן להפוך כל דיון למעניין ולא לשקוע בשעמום?

אחד הגורמים העיקריים לשעמום בדיונים הוא חוסר התחדשות. כאשר המורה או הלומד מרגישים שהם שומעים את אותו דבר שוב ושוב, הם עלולים לאבד עניין. הפתרון לכך הוא לשנות את זווית ההסתכלות על הדברים ולחפש בכל רגע את החידוש שבשיחה. גם אם מדובר ברעיון שנדון פעמים רבות, ניתן לנסות לבחון אותו מזווית אחרת או לשאול עליו שאלות חדשות.

מה הקשר בין חיסרון ליתרון בתהליך הלימוד?

אליעד מסביר שללא חיסרון לא ניתן להגיע ליתרון. כאשר אדם חווה חיסרון - למשל, חוסר הבנה בנושא מסוים - הדבר עצמו מאפשר למורה לספק לו יתרון באמצעות ההסבר. למעשה, עצם קיומו של תלמיד שאינו מבין מאפשר למורה להרגיש שיש לו ידע שיכול להוסיף לאחרים. כך נוצר מעגל שבו אחד מייצר את החיסרון והשני מספק לו יתרון, ושניהם מרוויחים מהתהליך.

כיצד הסבלנות משפיעה על תהליך השכנוע?

כאשר אדם רוצה לשכנע מישהו אחר, עליו להיות מוכן להשקיע מאמץ. לעיתים, אנשים מוותרים מהר מדי בטענה ש"הוא לא מבין אותי", "הוא סתם עקשן" או "הוא דמגוג". אליעד מסביר שאין דבר כזה שמישהו...
חיפוש הארה רוחנית, להתעורר רוחנית, התעוררות רוחנית, שחרור מהסבל, איך להשתחרר מהסבל, מורים רוחניים, טוב לסבול, רע לסבול, ליהנות מהסבל, פרות קדושות, עבודת אלילים
חיפוש הארה רוחנית, להתעורר רוחנית, התעוררות רוחנית, שחרור מהסבל, איך להשתחרר מהסבל, מורים רוחניים, טוב לסבול, רע לסבול, ליהנות מהסבל, פרות קדושות, עבודת אלילים
...את השורש האמיתי של הרצון הזה. אליעד ממליץ על תרגול יומיומי: כל מחשבה או רצון שעולים בתודעה יש לבדוק באמצעות השאלה למה?. ככל שהאדם יתרגל יותר את השיטה הזאת, כך יוכל לחדור עמוק יותר אל השורש של המחשבות שלו ולהגיע להבנה אמיתית שתוביל אותו לחופש מהסבל. איך להתמודד עם מחשבות טורדניות או זיכרונות לא רצויים? אליעד משתמש בדוגמה מעשית כדי להמחיש את דרך ההתמודדות עם מחשבות מטרידות או זיכרונות לא רצויים (למשל, זיכרון של האקסית). לפי אליעד, האדם צריך לשאול את עצמו מדוע הוא רוצה להיפטר מהמחשבה הזו. אם האדם מנסה...
ראש השנה, שנה חדשה, איך להתחדש? למות משעמום, התחדשות פנימית, התפתחות אישית, איך לעשות התחלה חדשה? איך להתחיל מחדש? התחדשות רוחנית, להטיל ספק, איך לא להשתעמם, חיים משעממים, למצוא עניין, איך לא להיות זקן?
ראש השנה, שנה חדשה, איך להתחדש? למות משעמום, התחדשות פנימית, התפתחות אישית, איך לעשות התחלה חדשה? איך להתחיל מחדש? התחדשות רוחנית, להטיל ספק, איך לא להשתעמם, חיים משעממים, למצוא עניין, איך לא להיות זקן?
...יכול להרגיש התחדשות, כי אין חידוש בתהליך שהוא כבר צפוי מראש. ברגע שאנחנו יודעים את התוצאה, ההתחדשות נעצרת. האם התחדשות קשורה בגיל? שאלת גיל האדם והאם אנחנו יכולים להיות זקנים מבחינה מנטלית עלתה גם היא. אליעד הסביר כי אם אנחנו נשארים באותה צורת חשיבה ומעגלים חוזרים, אנו הופכים להיות זקנים מבחינה מחשבתית. כדי להימנע ממצב זה ולהרגיש צעירים ורעננים, על האדם לשאול את עצמו שאלות ולהטיל ספק בדברים שהוא מקבל כעובדות מוגמרות. כיצד מתחילים מחדש? בהמשך, אליעד הסביר את החשיבות של שינוי והתחדשות יומיומית. הוא...
סוגים של מורים רוחניים, סוגים של מדריכים, היכולת ללמד אחרים, מודעות עצמית של מורה רוחני
סוגים של מורים רוחניים, סוגים של מדריכים, היכולת ללמד אחרים, מודעות עצמית של מורה רוחני
...סוגים של מדריכים, היכולת ללמד אחרים, מודעות עצמית של מורה רוחני אילו סוגים של מורים רוחניים קיימים ואיך מזהים אותם? קיימים סוגים שונים של מורים רוחניים, ולכל אחד מהם יכולות שונות ומגוונות. יש מורים שיכולים להעביר לאחרים את הידע והמיומנות שלהם, ויש כאלה שלא מסוגלים או אינם רוצים לעשות זאת. כאשר רוצים להעריך מורה רוחני או מדריך רוחני כלשהו, יש לבחון לא רק אם הוא עצמו בעל ידע ויכולות, אלא גם את היכולת שלו ללמד את אותם דברים לאחרים. אליעד כהן מסביר שבאופן כללי, ישנם שני סוגים עיקריים של מורים רוחניים...
האם ללמד אחרים? האם להנהיג אחרים? הפצה רוחנית, האם להיות מנהיג? האם להיות מורה רוחני? האם לעזור לאחרים? האם לעשות טוב לאחרים? איך להיות מנהיג? חרדת מטפלים, קשר שריר מחשבה, 2 גישות באימון בחדר כושר
האם ללמד אחרים? האם להנהיג אחרים? הפצה רוחנית, האם להיות מנהיג? האם להיות מורה רוחני? האם לעזור לאחרים? האם לעשות טוב לאחרים? איך להיות מנהיג? חרדת מטפלים, קשר שריר מחשבה, 2 גישות באימון בחדר כושר
...לאנשים אחרים, מה שיכול להוביל לפגיעה במורה ובתלמידים. לכן, יש איזון עדין בין הרצון ללמד לבין הצורך בשלות רוחנית כדי להעביר ידע בצורה נכונה ובשלים. מהו המצב הרוחני הנכון כשאתה מלמד אחרים? כאשר אליעד כהן מדבר על הדרך בה כדאי ללמד אחרים, הוא מציע גישה מאוד שונה מזו שמקובלת לרוב. הוא מציין שהגישה הרווחת היא ללמד מתוך תחושת חובות - אני יודע משהו, אני יכול לעזור, אז אני מלמד. אבל הוא טוען שזו גישה בעייתית. כאשר אדם מרגיש שהוא צריך ללמד את אחרים כי הוא יודע משהו שהם לא יודעים, הוא עשוי להיות בעמדה של כוח...
הסכנה שבללמד אחרים, הסכנה שבלעזור לאחרים, חרדת מטפלים, פחד לטפל באחרים, מי מתאים להיות מנהיג? מי יכול לחלק עצות לאחרים? רחמנות על העולם, מי ראוי להנהיג? להיות מורה רוחני, גורו, להיות מאמן, להיות מטפל, להיות יועץ
הסכנה שבללמד אחרים, הסכנה שבלעזור לאחרים, חרדת מטפלים, פחד לטפל באחרים, מי מתאים להיות מנהיג? מי יכול לחלק עצות לאחרים? רחמנות על העולם, מי ראוי להנהיג? להיות מורה רוחני, גורו, להיות מאמן, להיות מטפל, להיות יועץ
...מטפל, להיות יועץ מהן הסכנות שבמורים ומטפלים שמלמדים אחרים? אליעד כהן עוסק בהסכנות שיכולות להיגרם לאנשים שעוסקים בהדרכה, טיפול או ייעוץ, במיוחד כאשר הם נתקלים בפחדים ובחרדות הנוגעות לנכונות העצות שהם נותנים. הרבה פעמים, אנשים שמעוניינים לעזור לאחרים או להדריך אותם חוששים מטעויות - כלומר, שהם יאמרו משהו שיתברר כלא נכון בעתיד. אליעד מציין כי אם אדם חושב לעומק על הדברים שהוא אומר, הוא עלול לחוות חרדה וחשש מהטעות, במיוחד אם הוא מדבר על נושא שיכול להתגלות כלא נכון לאחר זמן. מה מסוכן יותר מלומר דבר לא...
התעוררות רוחנית, שום דבר לא מושלם, התפתחות רוחנית, הדרך לגן עדן, הדרך לגיהנום, ללמד תלמידים, רוצה להיות מורה רוחני, היכלי התמורות, התקדמות רוחנית, שום דבר אינו מושלם
התעוררות רוחנית, שום דבר לא מושלם, התפתחות רוחנית, הדרך לגן עדן, הדרך לגיהנום, ללמד תלמידים, רוצה להיות מורה רוחני, היכלי התמורות, התקדמות רוחנית, שום דבר אינו מושלם
...עיון פנימי מדויק ומעמיק. יש לשאול את עצמך כל הזמן האם המחשבות והאמונות שאתה מחזיק בהן נכונות באמת. אם אתה בטוח במשהו, כדאי לשאול את עצמך מה גורם לך להיות כל כך בטוח בכך. חשוב מאוד להבין את המקור של כל מחשבה או תחושה, ולבדוק את נכונותה על בסיס רעיוני. ככל שתהיה יותר מודע וערני למחשבות שלך, כך תוכל להתמודד עם ההתעוררות בצורה יותר טובה. הנקודה המרכזית היא שצריך לעסוק בשאלות האמיתיות, ולנסות להגיע לאמת פנימית. אין מקום להסתמך על אוטומטיות או על אמונות קודמות. כל מה שעובר בראשך צריך להיבדק ולבדוק האם...
מורים רוחניים, להגיע לסוף, ממי ללמוד? ללמוד מהתלמידים, מתי לא ללמד? מורה דרך רוחני, מורה אמיתי, מורה שקרי, האם ללמד? חיפוש רוחני, הארה רוחנית, תלמידים הגונים
מורים רוחניים, להגיע לסוף, ממי ללמוד? ללמוד מהתלמידים, מתי לא ללמד? מורה דרך רוחני, מורה אמיתי, מורה שקרי, האם ללמד? חיפוש רוחני, הארה רוחנית, תלמידים הגונים
...ראוי ללמד אחרים. הוא מסביר שיש יתרונות וחסרונות לאדם שמלמד, גם אם אינו יודע את הכל. לדוגמה, אם אדם יודע רק 70% מהחומר ומלמד אחרים, הוא עלול להתמקד בדברים שהוא כבר יודע, וכך להימנע מהתמודדות עם מה שחסר לו. דוגמה נוספת לכך היא מורה לאנגלית שיודע רק חמש מאות מילים באנגלית ומלמד תלמידים שלא יודעים כלל את השפה. הוא עלול להרגיש בנוח ללמד את מה שהוא כבר יודע במקום להעמיק את הידע שלו. עם זאת, אליעד מבהיר גם שיש יתרון בלימוד אפילו חלקי, כי התלמידים עשויים לשאול שאלות שיעוררו אצל המורה מודעות למה שהוא עדיין...
ידיעה שלמה, מה הסיכוי שתשתנה את דעתך? מה הסיכוי שתגלה שאתה טועה? מה הסיכוי שתחשוב הפוך? מי ראוי להנהיג? שלמות שאין שלמות אחריה, האם אתה בטוח שלא תשנה את דעתך? מהי ידיעה שלמה? מורים רוחניים, ללמד אחרים, מנטורים, גורואים
ידיעה שלמה, מה הסיכוי שתשתנה את דעתך? מה הסיכוי שתגלה שאתה טועה? מה הסיכוי שתחשוב הפוך? מי ראוי להנהיג? שלמות שאין שלמות אחריה, האם אתה בטוח שלא תשנה את דעתך? מהי ידיעה שלמה? מורים רוחניים, ללמד אחרים, מנטורים, גורואים
...נוסף להתקדם אליו - שלמות מוחלטת ללא כל אפשרות לשינוי עתידי. הקשר בין שלמות לידיעה והנהגה כדי להיות ראוי להנהיג, לפי אליעד כהן, חייבים להגיע להבנה מוחלטת וסופית, שלמות מוחלטת שאין אחריה עוד שלמות. אם יש לך תחום ידע שאתה עדיין מגלה בו דברים חדשים, זה אומר שיש סיכוי משמעותי שתשנה את דעתך, ולכן אתה עדיין לא ראוי להנהיג אחרים. מנהיג אמיתי חייב להגיע לנקודה שבה אין אפשרות שיום אחד הוא יחשוב אחרת או יהפוך את דעותיו. לסיכום, אדם שמלמד נושא כלשהו ויודע שהוא עדיין לומד אותו, חייב לזכור תמיד שייתכן ויגיע הרגע...
רגשות, להתרגש, רגש ושכל, רגש והיגיון, מדיטציה, מורים רוחניים, לשנות רגשות, שינוי רגשי, התפתחות רגשית, הסיפור של אליעד כהן
רגשות, להתרגש, רגש ושכל, רגש והיגיון, מדיטציה, מורים רוחניים, לשנות רגשות, שינוי רגשי, התפתחות רגשית, הסיפור של אליעד כהן
...רגשות חזקים כמו אהבה או פחד עמוק, כי הוא ניתק את עצמו מרגשות קיצוניים. לעומת זאת, המצב שאליעד מתאר הוא כזה שבו האדם יכול לחוות את כל טווח הרגשות, בלי להגביל את עצמו. הוא יכול להיות בתוך הזדהות מוחלטת עם החוויה, ובמקביל הוא יודע בעומק שאין הבדל בין טוב לרע. כך, הוא יכול להתרגש באמת בלי להיות כלוא בחוויה של סבל או פחד. איך להגיע לחוויה שלמה או מושלמת בחיים? לפי אליעד, אין אפשרות לחוות שלמות אמיתית בעולם. תמיד יהיה משהו שחסר לנו. הדרך היחידה להגיע לשלמות היא לעבור למקום תודעתי שבו אין הבדל בין הדברים...
הדרך של אליעד כהן, מורה רוחני מואר, מורה דרך רוחנית, באיזו דרך ללכת, הדרך הטובה ביותר, הארה רוחנית, באיזו דרך ללכת, להגיע לסוף הדרך, בודהיזם, רוחניות
הדרך של אליעד כהן, מורה רוחני מואר, מורה דרך רוחנית, באיזו דרך ללכת, הדרך הטובה ביותר, הארה רוחנית, באיזו דרך ללכת, להגיע לסוף הדרך, בודהיזם, רוחניות
...להארה מוחלטת? אליעד מבהיר לבסוף כי אין דרך מוגדרת וחד משמעית להגעה לשלמות או להארה רוחנית. הוא מציין שזהו מצב פרדוקסלי מטבעו, משום שכל דרך שתבחר תהיה מוגבלת מעצם טבעה. לכן, לטענתו, הדרך היא תמיד אינדיבידואלית ובלתי מוגדרת מראש, אך מי שיחקור לעומק ויתבונן באמת בצורה קיצונית וסופית, יגיע לתוצאה המבוקשת. איך לדעת אם הדרך הרוחנית נכונה? מהי הדרך של אליעד כהן? מהי הארה רוחנית מוחלטת? האם הדרך להארה היא סיבתית או אקראית? איך לבחור דרך רוחנית נכונה? מהו החיסרון בשיטות רוחניות מוגדרות מראש? איך להגיע לסוף...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סבלנות של מורה רוחני, סבלנות בחיים, להתחדש, ליהנות ללמד, ליהנות להסביר, הסבלנות של אליעד כהן
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
מודעות עצמית לאלוהים שבך, 2 חלקים - הספר על: להיות מודע לעצמך, התפתחות רוחנית, הארה רוחנית, דרכים רוחניות, מורים רוחניים, שיטות רוחניות, רוחניות ומודעות עצמית, מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

מודעות עצמית ושקט נפשי - הספר על: התפתחות רוחנית, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

רוחניות ומודעות לחיים טובים - הספר על: רוחניות ומודעות עצמית, איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מודעות עצמית ותוכניות מציאות רוחניות אמיתית לחקור את התת מודע סנכרון בין המודע לתת מודע אינטרס של מורה רוחני נקודת מבט רוחנית דרך רוחנית חדש בעולם הרוחניות מודעות פנימית לשכנע את התת מודע מאמץ רוחני שימוש בסמים ואושר רוחני סוגים של תת מודע מודע להתקדם רוחנית גוף גשמי איך להיות רוחני? חיים גשמיים השפעת תת המודע של מישהו עליך מסר סמוי לתת המודע רוחני זוגיות רוחנית קושי רוחני לדעת לאיזה מורה רוחני להאמין מודעות עצמית ותוכניות ריאליטי שאלות מהתת מודע איך לזהות מורה רוחני אמיתי? לקבל עזרה רוחנית למה לא להשתמש בסמים רוחניים? מודע לעצמו איך לזהות הארה רוחנית? לזרוק את הספרים הרוחניים לפח שיגעון רוחני חסמים פסיכולוגיים בתת מודע מה מגלים בהארה רוחנית? איך לבחור מורה רוחני? מה זה תת מודע? בתוך תת המודע חלומות ותת המודע תכנות התת מודע לימודי מודעות עצמית להגיע להארה רוחנית אינטרסים של מורים רוחניים פיתוח מודעות לתהליכי חשיבה הדרך להארה רוחנית תת מודע או מודע רוחניות שקרית איך לתכנת את התת מודע? תקשור רוחני מתכון רוחני רוחניות וסמים מסוכנים מורים רוחניים גדולים למי להאמין למורה רוחני? אנרגיה רוחנית נזק רוחני הדרך היחידה להארה רוחנית להגיע לתת מודע מחסום רוחני מואר רוחנית איך לשלוט בתת מודע? לזהות מורה רוחני לשחזר הארה רוחנית מניעות רוחניות רחמנות של מורה רוחני מורה רוחני נוכל קורס מודעות עצמית תסכול רוחני לשאול שאלות רוחניות סדנא למודעות מורים רוחניים בעולם כוחות רוחניים מניפולציות של מורים רוחניים חינוך ילדים לרוחניות חרדה רוחנית הכל רוחני מודעות עצמית לגוף ולרגשות תזונה רוחנית ייעוד רוחני הבנת התת מודע הגדרת תת מודע רוחניות וגשמיות גבול רוחני מורה רוחני אלוהי שקרים של מורים רוחניים רוחניות מעשית כתות רוחניות רוחניות עכשווית שלמות רוחנית להפוך דמיון למציאות בתת מודע פסטיבל רוחני מסרים לתת המודע איך לקרוא את תת המודע של עצמך? שימוש בסמים ורוחניות תת מודע להגיע למודעות עצמית מלאה מסר סמוי לתת מודע שורש רוחני שחרור תת מודע התפתחות רוחנית איך להיות מודע לעצמי? איך אפשר להשפיע על התת מודע? עוד נושאים ...
האתר Spirituality.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מודעות עצמית, התפתחות רוחנית, מאמן רוחני ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Spirituality.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 18_09_2025 השעה 05:32:17 - wesi17