אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מורים רוחניים ✔הסכנה שבללמד אחרים, הסכנה שבלעזור לאחרים, חרדת מטפלים, פחד לטפל באחרים, מי מתאים להיות מנהיג? מי יכול לחלק עצות לאחרים? רחמנות על...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
רוחניות, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, מורים רוחניים, רוחניות ושיפור עצמי, רוחניות בעבודה, מורה רוחני, יופי רוחניות ונשמה, אימון אישי, סדנת מודעות, התת מודע מהו, מורים רוחניים, הנעת תת מודע, אתרים רוחניים, צורך רוחני, התפתחות אישית, רוחניות בעסקים, המדריך הרוחני שלי, התת מודע ביהדות, איך זוכים לראיה רוחנית, מודעות עצמית מאמרים, רוחנית בארגונים, בעיות נפשיות מהתת מודע, מנהיגות רוחנית, תת מודע וחלומות, איך לתכנת את התת מודע, רוחניות בזוגיות, אימון עסקי, התת מודע יכול לעשות הכל, רוחניות מאמרים, רוחניות נשית, העצמה אישית, הדרכה אישית, התפתחות רוחנית, רוחניות יהודית, איך יודעים שבן אדם רוחני, הקשר בין רמת מודעות ורמת חרדה, מיסטיקה, קורסים רוחניים, איך להשפיע על התת מודע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הסכנה שבללמד אחרים, הסכנה שבלעזור לאחרים, חרדת מטפלים, פחד לטפל באחרים, מי מתאים להיות מנהיג? מי יכול לחלק עצות לאחרים? רחמנות על העולם, מי ראוי להנהיג? להיות מורה רוחני, גורו, להיות מאמן, להיות מטפל, להיות יועץ
מהן הסכנות שבמורים ומטפלים שמלמדים אחרים?

אליעד כהן עוסק בהסכנות שיכולות להיגרם לאנשים שעוסקים בהדרכה, טיפול או ייעוץ, במיוחד כאשר הם נתקלים בפחדים ובחרדות הנוגעות לנכונות העצות שהם נותנים. הרבה פעמים, אנשים שמעוניינים לעזור לאחרים או להדריך אותם חוששים מטעויות - כלומר, שהם יאמרו משהו שיתברר כלא נכון בעתיד. אליעד מציין כי אם אדם חושב לעומק על הדברים שהוא אומר, הוא עלול לחוות חרדה וחשש מהטעות, במיוחד אם הוא מדבר על נושא שיכול להתגלות כלא נכון לאחר זמן.

מה מסוכן יותר מלומר דבר לא נכון?

הסכנה האמיתית היא לא בהכרח לומר דבר לא נכון, אלא להאמין שכל מה שנאמר הוא נכון, במיוחד אם התגובה מהקהל היא חיובית מאוד, כמו מחיאות כפיים או הודעות תודה על כך שהמציאות השתנתה בעקבות העצה שניתנה. הבעיה מתחילה כאשר אדם מתחיל להאמין שהדבר שהוא אומר הוא האמת המוחלטת. הסכנה בכך היא שמה שאדם אומר הוא תמיד יחסית ויכול להיות נכון רק במסגרת הזמן וההקשר שבו נאמר. שום דבר לא נכון באופן מוחלט, ולכן כשאנשים מקבלים את העצות או הלימודים של מורה או מטפל כעובדה מוחלטת, הם עשויים לפתח אשליה של שלמות ורוגע בעוד שמדובר בסך הכל בשחקן במשחק החיים.

כיצד משחק החיים קשור לתפיסת הטוב והרע?

אליעד כהן מדבר על כך שלעיתים יש תפיסה בעולם שבה כל אחד מאיתנו משחק תפקיד במציאות שנראית אמיתית. לדוגמה, כאשר אנו רואים את עצמנו במצב של פחד או תסכול, יש נטייה לחשוב שזה מצב שלילי שיש לשנות. אולם, כל הדבר הזה עשוי להיות שקרי. העולם הוא למעשה "בית משוגעים" שבו אנחנו חיים, ושם יש לנו אשליה של טוב ורע. כל זה משחק, ואין באמת הבדל מוחלט בין תחושות חיוביות לשליליות. הצורך להימנע ממצבים של פחד או כאב יכול ליצור את האשליה שהמציאות לא מושלמת כפי שהיא, וזה מה שמזין את תחושת הפחד והצורך בהצלה.

האם הכל מושלם כפי שהוא?

אם אדם באמת מבין שהמציאות היא מושלמת כפי שהיא, הוא לא ירגיש צורך לתקן אותה. אם כל דבר בעיניו הוא מושלם, אז גם כאשר יש כאב או פחד, אין צורך לשנות או לתקן דבר. אלא אם כן יש תפיסה סובייקטיבית, שאומרת שהמציאות לא מושלמת, אז נוצר צורך להשתנות ולעזור לאחרים. לעומת זאת, אם אדם מאמין שהמציאות לא מושלמת, הוא עלול לחשוב שצריך לתקן את העולם או את עצמנו.

מתי ראוי לאדם ללמד ולהנהיג אחרים?

הצעד הראשון על מנת להיות מורה או מטפל שמוביל שינוי אמיתי הוא להבין שהמציאות עצמה מושלמת. רק אז הוא יוכל להעביר את העצות או ההדרכה מתוך בחירה חופשית ולא מתוך הצורך לתקן דבר. אליעד מסביר כי כל אדם שמרגיש צורך לשנות את העולם עלול למעשה לחזק את האמונה שהמציאות לא מושלמת, ולכן לא יהיה ראוי ללמד אחרים.

האם יש סיבה לבריאת העולם?

אליעד מבצע חקירה עמוקה לגבי משמעות בריאת העולם, ומסביר שבריאת העולם אינה הגיונית במונחים של שכל אנושי. אם הכל מושלם, למה ברא אלוהים את העולם? לפי אליעד, רק אלוהים עצמו יודע את הסיבה האמיתית לכך. כל מענה לשאלה זו הוא תיאוריה או רעיון, אך אין תשובה ברורה שמניחה את הדעת.

האם יש אמת מוחלטת בעולם?

ההבנה האמיתית של המציאות היא להגיע למצב שבו לא קיימת הבחנה בין יש לאין, בין טוב לרע, ובין שלמות לחיסרון. זהו מצב תודעתי שבו ניתן להבין את הסיבה האמיתית לכל דבר, רק כאשר אנו חווים את העולם כפי שאלוהים חווה אותו.
מדוע קיים פחד לטעות?

אנשים רבים שמעוניינים להתחיל לעזור, לייעץ או ללמד אחרים חוששים שיאמרו דברים שיתבררו בעתיד כלא נכונים. מי שחושב לעומק ושואל את עצמו "איך אני יודע שמה שאני אומר כעת לא יתברר כשגוי בעוד שנה, שנתיים או עשר שנים?", חווה חרדה שמקורה באי - הוודאות לגבי נכונות התכנים שהוא מעביר. אדם שטחי עשוי להאמין שהכל אצלו נכון, אך אדם כן וערני חושש מטעויות אפשריות ונזהר יותר במה שהוא אומר.

מה עלול להיות מסוכן יותר מלומר דבר לא נכון?

הסכנה האמיתית היא לא עצם הטעות, אלא מצב שבו אדם מתחיל להאמין שכל מה שהוא אומר הוא באמת נכון. במיוחד אם יש "אספסוף של אנשים אהבלים" (כפי שהוגדר בטקסט המקורי) שמוחאים כפיים, נותנים לייקים או אומרים "הצלת לי את החיים" - נוצרת אשליה שהדובר מחזיק באמת מוחלטת. אלא שבמציאות שום דבר לא נכון באופן מוחלט. אפילו ההבדל בין יש לאין איננו בהכרח אמת מוחלטת.

מהי הסכנה האמיתית בלזכות להערכה ולמחמאות?

כשאנשים מהללים מישהו שהשיא להם עצות או לימד אותם להתמודד עם פחד, המורה עלול לשכוח שמדובר בפתרון יחסי בלבד. הוא עלול להתחיל להאמין שרע באמת לפחד, ובכך לחזק את הרעיון שיש הבדל מוחלט בין פחד ובין היעדר פחד. זה עלול לגרום לאותו מורה לשכוח שהכל משחק, ושבעצם גם לפחד עשויה להיות סיבה ותועלת, ואף שאולי במבט רחב יותר אין שום בעיה עם חוויית הפחד.

איך מתקשר נושא הטוב והרע למשחק החיים?

בטקסט הוסבר שהעולם הוא מעין "בית משוגעים אחד גדול", שבו כולם מעמידים פנים שיש טוב ורע, פחד וחוסר פחד, הצלחה וכישלון. כשאדם מגיע לטפל באחרים, הוא צריך לזכור שהוא עצמו משתתף במשחק. הוא "עוזר" לאנשים להימנע מפחד או מכאב, אבל תמיד עליו לזכור שאולי ההבדלה בין טוב לרע כלל לא מוחלטת. חשוב לשמור על מודעות לכך שהכל רק הצגה זמנית שבה המציאות האמיתית היא מעבר להבדלות האלו.

למה חשוב לזכור שהכל מושלם?

הטקסט טוען שאם אדם באמת הבין שהמציאות מושלמת ב - 100% כפי שהיא, בלי שום חיסרון, הרי שאין לו צורך להציל אף אחד. לכאורה, אין בעיה בעולם שדורשת תיקון. אלוהים, לדוגמה, היה יכול לשנות את המציאות כרצונו בכל רגע, ואם היה חושב שמשהו באמת לא בסדר, היה מתקן זאת מיד. לפיכך, אדם המאמין שהמציאות איננה מושלמת, ובא "להציל" אחרים, עלול בפועל רק לחזק בעצמו את האמונה שהמציאות דורשת תיקון או שיפור.

מתי ראוי לאדם ללמד או להנהיג אחרים?

נאמר שרק מי שמבין באמת ובתמים שהכל מושלם במאה אחוז יכול ללמד או להנהיג אחרים, כי אז הוא עושה זאת בלי שום צורך פנימי "לתקן" את מה שנראה לו חסר. הוא משחק את משחק "העזרה לזולת" מתוך בחירה חופשית לגמרי, כשברור לו שאין הבדל אמיתי בין הצלחה לכישלון, בין פחד לשלווה, ובין טוב לרע.

עם זאת, אם מישהו באמת חושב שהגיע למצב הזה, כדאי שישאל את עצמו: "אם הכל באמת מושלם, מדוע בכלל אני רוצה ללמד אחרים או לעזור להם? למה לשחק במשחק של לעזור?" כל תשובה שתינתן עלולה לרמוז שעדיין קיימת אבחנה מסוימת בין מצב 'טוב' למצב 'פחות טוב'. ולכן, מי שעדיין לא פתר לעצמו את הפרדוקס הזה, עדיין לא באמת הגיע אל השלמות, וממילא לא באמת ראוי ללמד אחרים.

מה הקשר בין הסיבה של בריאת העולם לבין מנהיגות?

כדי להגיע להבנה מוחלטת של המציאות, הכוללת את התשובה המלאה לשאלה "למה אלוהים ברא את העולם?", יש להיות במצב שבו לא קיימת שום הבחנה בין מושלם ללא - מושלם. לפי הטקסט, אלוהים עצמו אינו כפוף לסיבות, ואם הכל היה מושלם מלכתחילה, אזי בריאת העולם היא מעשה בלתי הגיוני לגמרי במונחים של שכל אנושי. רק מי שיודע באמת למה אלוהים עשה זאת, מבין את המצב לאשורו ויכול לפעול ללא שום היצמדות לרעיון שיש חסרונות במציאות.

איך אפשר לדעת את הסיבה האמיתית לבריאת העולם?

הדרך לדעת זאת, לפי הטקסט, היא להיות אלוהים עצמו. המשמעות היא הגעה למצב תודעתי שבו האדם חווה את האחדות המוחלטת ללא כל הבדל בין יש לאין, טוב לרע, שלמות לחיסרון. רק אז אפשר להבין איך וא בריאת העולם התרחשה בכלל. עד אז, אפשר רק לדבר על כך ברמה רעיונית, אבל לא לתפוס באמת את התשובה השלמה.
סמים ורוחניות, שימוש בסמים ואושר רוחני, מורים רוחניים ושימוש בסמים, טיפול במקביל לשימוש בסמים, הארה רוחנית ושימוש בסמים, מורים רוחניים סוחרי סמים, בעד ונגד שימוש בסמים, מריחואנה, חשיש, מצא את ההבדלים, מורה רוחני נוכל
סמים ורוחניות, שימוש בסמים ואושר רוחני, מורים רוחניים ושימוש בסמים, טיפול במקביל לשימוש בסמים, הארה רוחנית ושימוש בסמים, מורים רוחניים סוחרי סמים, בעד ונגד שימוש בסמים, מריחואנה, חשיש, מצא את ההבדלים, מורה רוחני נוכל
... ורוחניות, שימוש בסמים ואושר רוחני, מורים רוחניים ושימוש בסמים, טיפול במקביל לשימוש בסמים, הארה רוחנית ושימוש בסמים, מורים רוחניים סוחרי סמים, בעד ונגד שימוש בסמים, מריחואנה, חשיש, מצא את ההבדלים, מורה רוחני נוכל האם מורים רוחניים שתומכים בשימוש בסמים הם נוכלים? אליעד כהן מסביר שיש בעולם אנשים רבים שמוכרים אושר, כלומר, מלמדים אחרים ... כיצד ניתן לדעת אם האדם שמוכר לנו את האושר הוא באמת אותנטי, או שאולי מדובר בנוכל שמוכר לנו אשליה. אליעד מציג שיטה נוספת לזיהוי מורים רוחניים שאינם אמינים, שמתמקדת בגישה שלהם לשימוש בסמים. מה החשיבות של הגישה של מורים רוחניים לסמים? לפי אליעד, אחת הדרכים להבחין אם מורה רוחני או גורו מסוים הוא אמיתי או מזויף, היא לבדוק את היחס שלו לשימוש בסמים. הוא מדגיש כי אינו מתנגד באופן אישי ... קבוע, או אפילו מסומם לחלוטין, השיטה שהוא מלמד עדיין תעבוד ותאפשר לאדם להרגיש מאושר ולהיגמל מסמים, אם ירצה בכך. מה הבעיה במורים רוחניים שמעודדים שימוש בסמים? אליעד מדגיש שיש מורים רוחניים רבים שמעודדים את השימוש בסמים או אפילו מוכרים אותם לתלמידיהם, מתוך טענה שזה יעזור להם להגיע להארה ... צריכים לכסות על חוסר ההצלחה שלהם בעזרת סמים. הוא מכנה אותם נוכלים, מאחר והם למעשה מוכרים סמים במסווה רוחני. הוא מסביר שאם המורה הרוחני היה מסוגל באמת להעניק אושר אמיתי, הוא לא היה זקוק לסמים כדי לגרום לתלמידיו להרגיש טוב. לדעתו, מורה רוחני אמיתי אמור להיות מסוגל להעניק לתלמידיו תחושות חיוביות אמיתיות, עמוקות וחזקות יותר מכל סם, ללא תלות בשימוש בחומרים חיצוניים. למה גם מורים רוחניים שמתנגדים לסמים יכולים להיות נוכלים? אליעד ממשיך ואומר שגם המורים שמתנגדים לשימוש בסמים הם בעייתיים מבחינתו. הוא מסביר שאם מורה רוחני טוען שהשיטה שלו לא תעבוד במידה ותשתמש בסמים, זה אומר שהשיטה שלו חלשה מדי או לא יציבה מספיק. לדעתו, אם ... תלויה בשום חומר חיצוני. שיטה אמיתית לאושר רוחני לא צריכה להגביל או לעודד שימוש בסמים, אלא לעבוד תמיד ובכל מצב. הוא רואה במורים רוחניים שמעודדים או שמתנגדים באופן נוקשה לשימוש בסמים ככאלה שאינם מסוגלים להציע אושר אמיתי, מאחר ששיטתם תלויה בתנאים חיצוניים. סמים ורוחניות האם שימוש בסמים מוביל להארה רוחנית? מורים רוחניים וסמים איך להיגמל מסמים? האם סמים עוזרים לאושר רוחני? מורה רוחני נוכל טיפול תוך כדי שימוש בסמים רוחניים מסוממים, סמים מרחיבי תודעה, סמים משני תודעה, סמים הזייתיים, טיפול ... ורוחניות, שימוש בסמים להגיע להארה רוחנית, רוחניות ושימוש בסמים, האם סמים יגרמו לך להיות רוחני? נגד שימוש בסמים להארה רוחנית, מורים רוחניים שרלטנים, למה לא להשתמש בסמים בהתפתחות אישית? טיפול תוך כדי שימוש בסמים ...
2 גישות טיפוליות, מהי שיטת EIP? טיפול מתוך שלמות, מצא את ההבדלים, השיטה של אליעד כהן, שיטת הטיפול של אליעד כהן, 2 גישות של מורים רוחניים, טיפולים לשינוי הזהות המינית, התאבדות של מטופל, איך לא לגרום למטופל להתאבד? איך לגרום למטופל לא להתאבד? סגנונות של טיפול, גישות של מנטורים לחיים, טיפול מתוך חיסרון, איך לאהוב את עצמך? שנאה עצמית בגלל טיפול, להשתנות מתוך אהבה, לעשות שינוי מתוך אהבה, להשתנות מתוך בחירה, להשתנות מתוך שלמות, טעויות של מורים רוחניים
... גישות טיפוליות, מהי שיטת EIP? טיפול מתוך שלמות, מצא את ההבדלים, השיטה של אליעד כהן, שיטת הטיפול של אליעד כהן, 2 גישות של מורים רוחניים, טיפולים לשינוי הזהות המינית, התאבדות של מטופל, איך לא לגרום למטופל להתאבד? איך לגרום למטופל לא להתאבד? סגנונות של ... של מנטורים לחיים, טיפול מתוך חיסרון, איך לאהוב את עצמך? שנאה עצמית בגלל טיפול, להשתנות מתוך אהבה, לעשות שינוי מתוך אהבה, להשתנות מתוך בחירה, להשתנות מתוך שלמות, טעויות של מורים רוחניים וכאן נסביר על 2 גישות טיפוליות, 2 גישות של מטפלים שהאדם רוצה להיעזר בהם, 2 גישות של יועצים, 2 גישות של מנטורים לחיים ...
למה לא קל להיות מאושר? למה קשה להיות מאושר? למה המשיח לא בא? מורים רוחניים, אינטרס של מורה רוחני, לעזור לאנשים, המחלוקת של רבי נחמן, מחלוקת על רבי נחמן, למה המשיח לא מגיע?
... מאושר? למה קשה להיות מאושר? למה המשיח לא בא? מורים רוחניים, אינטרס של מורה רוחני, לעזור לאנשים, המחלוקת של רבי נחמן, מחלוקת על רבי נחמן, למה המשיח לא מגיע? למה קשה להיות מאושר? השאלה ... מסוים, המחלוקת היא מנוע ההתפתחות הרוחנית. למה מורים רוחניים לא נותנים תשובות פשוטות? אליעד כהן מדבר על תפקידם של מורים רוחניים ומדוע הם לעיתים קרובות דווקא מקשים על תלמידיהם במקום לספק להם תשובות פשוטות וברורות. ההסבר לכך הוא שאם ... האדם חייב להתמודד בעצמו עם שאלות מורכבות. מורה רוחני אמיתי אינו בא לתת פתרונות חיצוניים, אלא מלמד את האדם להבין שהבעיה עצמה אינה בעיה אמיתית, וכי התשובה ... וזה מה שמעכב את ההגעה לשלמות אמיתית. אם כל המורים הרוחניים היו אומרים בכנות שאין להם פתרון מוחלט ומכריחים את האנשים לחפש את האמת לעומק, היה מתעורר תהליך פנימי של ... לאדם להעמיק ולהבין את עצמו ואת האמת טוב יותר. מורים רוחניים אמיתיים אינם מספקים תשובות פשוטות אלא דוחפים את תלמידיהם לחשיבה עצמאית, לעומת מפורסמים של שקר שמשמרים ... אמיתי למפורסם של שקר למה המשיח לא מגיע? למה מורים רוחניים לא נותנים תשובות פשוטות? איך חיפוש האמת גורם ליותר קשיים? למה קשה להיות מאושר? אחת השאלות המרכזיות ... לו לחדד את עצמו ולהבין לעומק את עמדתו. למה מורים רוחניים לעיתים מקשים על תלמידיהם? בהמשך לכך, ישנה שאלה נוספת - מדוע מורים רוחניים מסוימים מקשים על תלמידיהם במקום להקל עליהם? מדוע לא להגיש לתלמידים את החומר בצורה פשוטה וברורה? ההסבר ... הוא להבין שהבעיה אינה בעיה כלל. מה תפקידם של מורים רוחניים בעולם? בהקשר הזה, ישנם מפורסמים של שקר, כפי שרבי נחמן קרא להם - כלומר, אנשים שמציגים עצמם כמובילי דרך, ... באמת עם השאלות. לדברי רבי נחמן, אילו כל המורים הרוחניים היו כנים ומודים בכך שאין להם פתרון מוחלט, אז האנשים היו נאלצים לחפש באמת את האמת, מה שהיה מוביל להבנה ... קשיים? מהי המשמעות של מחלוקת לפי רבי נחמן? למה מורים רוחניים לא נותנים תשובות פשוטות? האם יש יתרון בכך שהמציאות מקשה עלינו? מה ההבדל בין מורה אמיתי למפורסם של שקר? ...
היורש של אליעד כהן, למה לא להאמין לאליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, מי זה אליעד כהן? תלמידים של אליעד כהן, הכת של אליעד כהן, ההבדל בין כת לדת, למה הדת היא לא כת? סוגים של מורים רוחניים, משה רבנו ומתן תורה
היורש של אליעד כהן, למה לא להאמין לאליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, מי זה אליעד כהן? תלמידים של אליעד כהן, הכת של אליעד כהן, ההבדל בין כת לדת, למה הדת היא לא כת? סוגים של מורים רוחניים, משה רבנו ומתן תורה
... כהן, למה לא להאמין לאליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, מי זה אליעד כהן? תלמידים של אליעד כהן, הכת של אליעד כהן, ההבדל בין כת לדת, למה הדת היא לא כת? סוגים של מורים רוחניים, משה רבנו ומתן תורה למה לא להאמין לאליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן וההבדל בין כת לדת ההרצאה מתחילה בשאלות על אמונה, מורים רוחניים ודמויות של מנהיגות. אליעד כהן דן בשאלות יסודיות כמו למה לא להאמין לאליעד כהן, למה לא להאמין לאלוהים ולמה לא להאמין למורים רוחניים בכלל. הוא מציין כי האמונה במישהו אחר היא בעייתית, שכן תמיד יש מקום לספק ולבדוק את הדברים בעצמנו. המורים הרוחניים או הדמויות הדומיננטיות ... עיוור בעצמו ובדעותיו מבלי לשאול שאלות או לבדוק את מה שנאמר לו. אליעד מדבר גם על האמירה עשה לך רב, ומסביר את הכוונה העמוקה שבכך, שהיא לא להימנע מלקבל עצות ממורים רוחניים, אלא להאמין בעצמך ולבחון ... שמבצעים הפצה של רעיונות לא מתוך רצון אמיתי לשפר את המצב של אחרים, אלא מתוך רצון אישי להרגיש בעלי עוצמה ולקבל הערכה מאנשים אחרים. זוהי הסיבה לכך שלפעמים מורים רוחניים יכולים להטעות את תלמידיהם ... לבדוק את מה שנאמר לנו? בסופו של דבר, אליעד כהן מדגיש את החשיבות הגדולה של לבדוק את מה שנאמר לנו ולבצע את הבדיקות בעצמנו. הוא מציין שגם אם נשמעים לנו דברי המורה הרוחני כמשהו נכון, עלינו לא להסתמך ... מציעים לנו, מבלי להסכים להם ללא בדיקה. אליעד כהן כתות ודיבורים רוחניים הפצה רוחנית ההבדל בין דת לכת אמונה וחשיבה עצמאית רבי נחמן מברסלב ביקורת על מורים רוחניים למה לא להאמין למורה רוחני? למה לא להאמין לאלוהים? למה ... לא יראני האדם וחי, מעשה מבעל תפילה, הכת של החכמים, הכת של הבעל תפילה, מעשה מנימוס המדינה והבעטלירס שהמליכו, סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, המבחן של המורה הרוחני, לקחת את המלוכה ואת ההנהגה, חשיבות ההפצה, הפצת תורות רוחניות, הפצה רוחנית, אמונה בשלמות שאין שלמות אחריה, אינטרסים של מורים רוחניים, אינטרסים של גורואים, ... האם הדתות הן כת? למה הדת לא מוגדרת ככת? הקבוצה של אליעד כהן, ממי ללמוד? למה לא להאמין באף אחד? תלמידים של רבי נחמן מברסלב, חסידי ברסלב, ספרי ברסלב, להיות מורה רוחני, ללמד תלמידים, מצא את ההבדלים, סוגים של מורים רוחניים, מפגשים של אליעד כהן, מי ירצה למנות יורש? הרצון ביורש, כתות בחסידות ברסלב, ממני עד המשיח, אליעד כהן נוכל, אמונה במשה רבנו, אמונה בחכמים, אמונה ביהדות, דמות המנהיג בכת, דמות המורה הרוחני בכת, חשיבות המורה הרוחני בכת רוחנית, סכנה של מורים רוחניים, סכנה בללמד אחרים, הפצה של ...
כיבוד דעות של אחרים, דמוקרטיה, אמת דמוקרטית, אמת אחת, מורים רוחניים טיפשים ושקרנים, זלזול בשקרים
כיבוד דעות של אחרים, דמוקרטיה, אמת דמוקרטית, אמת אחת, מורים רוחניים טיפשים ושקרנים, זלזול בשקרים
... דעות של אחרים, דמוקרטיה, אמת דמוקרטית, אמת אחת, מורים רוחניים טיפשים ושקרנים, זלזול בשקרים האם צריך לכבד דעות של אחרים? אליעד כהן מסביר בצורה חד - משמעית שאין שום חובה לכבד את הדעות של אחרים. לדעתו, הדבר היחיד שראוי לכבוד הוא האמת ... לכבד את כולם? לפי אליעד כהן, הסיבה לכך שאנשים חושבים שיש לכבד את כל הדעות נעוצה בשקרנות או בטיפשות. הוא טוען שישנם מורים רוחניים שאומרים כל הדרכים נכונות או כל הדרכים מובילות לאותו מקום, אך אמירות כאלה הן תמיד שקריות. מורים אלו אינם מבינים את האמת השלמה ולכן הם נאלצים לשקר, כיוון שאם יאמרו שיש רק דרך ... הם יחשפו את עצמם לביקורת. במקום זאת, הם אומרים שכל הדרכים טובות, ובכך הם נמנעים מביקורת ומבדיקה של טענותיהם. מדוע מורים רוחניים מפחדים להגיד שיש רק דרך אחת נכונה? אליעד כהן טוען שמורים רוחניים רבים מפחדים להגיד שיש רק דרך אחת נכונה משום שאמירה כזו חושפת אותם לביקורת. אם מורה יטען שיש רק דרך אחת, מיד ישאלו אותו מדוע דווקא הדרך שלו נכונה, מדוע הוא טוב מאחרים, ואיך ... הדרכים נכונות, הם סותרים את הדרך שאומרת שיש רק אמת אחת, וכך הם מנסים להתחמק מביקורת. איך אליעד כהן ממליץ להתמודד עם מורים רוחניים שטוענים כל הדרכים טובות? אליעד כהן ממליץ לגלות חשדנות כלפי מורים רוחניים שטוענים כל הדרכים טובות. הוא ממליץ לבדוק אותם ולשאול אותם שאלות קשות על הטענות שלהם. אם הם אכן מחזיקים באמת, לא תהיה להם שום בעיה להתמודד עם שאלות קשות. לעומת זאת, מורים רוחניים שקרנים מפחדים משאלות, ולכן הם מנסים להימנע מעימותים ומביקורת, וכך הם נחשפים כנוכלים וטיפשים. האם כל דרך מובילה לאמת לדעתו של אליעד כהן? אליעד כהן מסביר שרק דרך אחת מובילה ... זו שאינה מכבדת דעות מוטעות ואינה פוחדת מביקורת. האם צריך לכבד דעות של אחרים? האם האמת היא דמוקרטית? איך לזהות מורה רוחני שקרן? האם כל הדרכים מובילות לאמת? מה הדרך הנכונה להגיע לאמת? איך להגיע לאושר אמיתי? למה אסור להאמין לאליעד כהן? ...
סוגים של מורים רוחניים, סוגים של מדריכים, היכולת ללמד אחרים, מודעות עצמית של מורה רוחני
סוגים של מורים רוחניים, סוגים של מדריכים, היכולת ללמד אחרים, מודעות עצמית של מורה רוחני
... של מורים רוחניים, סוגים של מדריכים, היכולת ללמד אחרים, מודעות עצמית של מורה רוחני אילו סוגים של מורים רוחניים קיימים ואיך מזהים אותם? קיימים סוגים שונים של מורים רוחניים, ולכל אחד מהם יכולות שונות ומגוונות. יש מורים שיכולים להעביר לאחרים את הידע והמיומנות ... רוצים לעשות זאת. כאשר רוצים להעריך מורה רוחני או מדריך רוחני כלשהו, יש לבחון לא רק אם הוא עצמו בעל ידע ויכולות, אלא גם את היכולת שלו ... שבאופן כללי, ישנם שני סוגים עיקריים של מורים רוחניים או מדריכים: הסוג הראשון: אדם שטוען שיש לו יכולת מסוימת, אך אין לו אפשרות ללמד אחרים את ... שהוא יודע בדיוק מה התהליך שעבר. למה יש מורים רוחניים שלא מסוגלים ללמד אחרים את היכולות שלהם? לפי אליעד כהן, אם אדם קם יום אחד וגילה שיש לו ... היכולת הגיעה אליו. איך אפשר לזהות אם מורה רוחני באמת מסוגל ללמד? על מנת לזהות אם המורה הרוחני אכן מסוגל ללמד, צריך לשאול אותו שאלות לגבי הדרך שבה הוא השיג את הידע או היכולת שלו. אם ... חוזרת ונשנית של כל שלב ושלב. איך לבחור מורה רוחני? כיצד לזהות מורה אמיתי? האם אפשר ללמוד כל מיומנות? איך להגיע למודעות עצמית מלאה? בדיקה ...
מדריך רוחני, מורה רוחני, מורים רוחניים, למצוא מורה רוחני, מורה רוחני טוב, מורה רוחני רע, מורה רוחני אנושי, מורה רוחני אלוהי
מדריך רוחני, מורה רוחני, מורים רוחניים, למצוא מורה רוחני, מורה רוחני טוב, מורה רוחני רע, מורה רוחני אנושי, מורה רוחני אלוהי
... רוחני, מורה רוחני, מורים רוחניים, למצוא מורה רוחני, מורה רוחני טוב, מורה רוחני רע, מורה רוחני אנושי, מורה רוחני אלוהי מהי הטעות הגדולה לגבי מורים רוחניים? אנשים רבים מגיעים אל תחום הרוחניות עם המון ציפיות ממורים רוחניים. הציפיות האלה מבוססות בעיקר על האמונה שהמורה הרוחני הוא אדם מושלם, כזה שאמור להיות תמיד טוב, נחמד, סבלני ומכיל. אך ישנו פרדוקס מעניין בכך: מצד אחד, אנשים שאינם מורים רוחניים בעצמם מרגישים בנוח להסביר ולדרוש איך מורה רוחני אמור להתנהג. מצד שני, אם אדם איננו מורה רוחני, כיצד הוא יכול לקבוע מהי ההתנהגות הראויה עבורו? אליעד מציע פתרון פשוט - אם אתה לא מורה רוחני, עדיף שתאמר: אני כאדם שאינו מורה רוחני, רוצה למצוא מורה רוחני שיהיה כזה וכזה. בכך אתה מציג את נקודת המבט שלך בצורה נכונה, ולא מתיימר לקבוע מה נכון למורה רוחני לעשות או לא לעשות. האם מורה רוחני צריך להתנהג בצורה מסוימת? קיימת תפיסה שגויה לפיה מורה רוחני הוא בהכרח טוב, משום שאלוהים נתפס כטוב. אנשים מניחים שאם המורה הרוחני התקרב לאלוהים, אז ככל שנתקרב אליו, נרגיש טוב יותר. מתוך ההנחה שאלוהים הוא מושלם, אנשים חושבים שגם המורה הרוחני אמור להיות מושלם במובן מסוים. לדוגמה, יש החושבים שאלוהים אינו זקוק לאוכל, לשינה או למנוחה, ולכן מאמינים שגם המורה הרוחני האמיתי אמור לחיות ללא תלות בצרכים גופניים. זאת טעות נפוצה, שכן המורה הרוחני הוא עדיין בן אדם, עם גוף וצרכים גופניים, ולכן יש בו את כל הצדדים, כולל צרכים פיזיים ורגשיים. למה חשוב שהמורה הרוחני יחווה גם טוב וגם רע? אליעד מדגיש כי המורה הרוחני האמיתי הוא אדם שיכול לחוות את שני הצדדים של הקיום. הוא מסוגל להיות גם שמח וגם עצוב, גם לאכול בהנאה וגם להימנע מאוכל מתוך סגפנות. כלומר, אם אדם מצפה שהמורה הרוחני יהיה כל הזמן שמח, נחמד וסבלני, הוא למעשה יוצר לעצמו ציפייה לא מציאותית, ומרחיק את עצמו מהמהות האמיתית של האלוהות ושל המורה הרוחני. המציאות, כמו גם המורה הרוחני, כוללת בתוכה את כל הצדדים - טובים ורעים, שמחים ועצובים. מי שמנסה למצוא מורה רוחני שיהיה תמיד חיובי או שלילי, מחפש בעצם רק חלק מהמציאות, ובכך מתרחק מתפיסה שלמה ואמיתית של המציאות. למה מורה רוחני חייב להכיל את כל הקצוות של ... אליעד, כדי להיות באמת באחדות מוחלטת עם המציאות, על האדם להכיל את כל הקצוות. להיות מסוגל לחוות את המציאות במלואה, בין אם היא נעימה או לא נעימה. המורה הרוחני האידיאלי הוא מי שלא מושפע ... עצוב, אלא מסוגל להכיל ולחוות את הכל. בכך הוא מייצג באופן מלא את המציאות עצמה, שמכילה את כל ההפכים, אור וחושך יחד. מהי הבעיה העיקרית בציפיות שלנו ממורה רוחני? הבעיה המרכזית היא שבראש של ...
מורה רוחני, לא להאמין למורה רוחני, מורים רוחניים, התפתחות רוחנית, רוחניות, מצא את ההבדלים, להאמין או להבין, מפורסמים של שקר, אמונה במורה רוחני, מורה רוחני, מודעות עצמית
מורה רוחני, לא להאמין למורה רוחני, מורים רוחניים, התפתחות רוחנית, רוחניות, מצא את ההבדלים, להאמין או להבין, מפורסמים של שקר, אמונה במורה רוחני, מורה רוחני, מודעות עצמית
מורה רוחני, לא להאמין למורה רוחני, מורים רוחניים, התפתחות רוחנית, רוחניות, מצא את ההבדלים, להאמין או להבין, מפורסמים של שקר, אמונה במורה רוחני, מורה רוחני, מודעות עצמית למה אסור להאמין למורה רוחני? אליעד כהן מדבר על החשיבות שלא להאמין בצורה עיוורת למורים רוחניים, ומסביר כיצד אפשר להבדיל בין האמת לבין שקרים רוחניים. הוא טוען שמורים רוחניים רבים מדברים על דברים שהם עצמם לא באמת ... ניסו בעצמם להגיע להבנה מוחלטת ונכשלו. לאחר הכישלון הם המציאו תירוצים או תיאוריות חדשות שמטרתן להסביר את חוסר ההבנה שלהם ולהציגו כהצלחה. מדוע אסור לקבל תירוצים ממורה רוחני? אליעד מתאר מקרה בו תלמידים מגיעים למורה רוחני עם שאלות קשות ועמוקות. במקום לענות להם על השאלות האלה, המורה הרוחני משתמש בשיטות של דחייה, כמו: תאמין לי, כשיגיע ... אליעד מדגיש ששיטות אלה נובעות מחוסר היכולת של המורה להסביר את הנושא בצורה בהירה ופשוטה, והוא מסביר שאין צורך להאמין לשום דבר בצורה עיוורת. כיצד אפשר לבדוק אם המורה הרוחני אומר אמת? אליעד מסביר שכדי לבדוק האם מורה רוחני באמת יודע את מה שהוא מדבר עליו, יש לשאול ... מושלם, הוא לא יוכל באמת להגיע אל השלמות. לכן, לדבריו, יש להבין את המהות של אותו פרדוקס ולהתמודד עמו במקום לנסות להתחמק ממנו או לדחות אותו לעתיד. מה הבעיה עם מורים רוחניים מפורסמים? אליעד כהן נותן דוגמה מהסיפור של ... שהוא מלך. כשהוא ניסה להבין מה כתוב בספרי המלך ולא הצליח, הוא המציא לעצמו תירוצים מדוע אינו מצליח להבין, ובכך רימה את עצמו ואת האחרים שהוא באמת מלך. אליעד טוען שמורים רוחניים מפורסמים רבים עושים בדיוק את אותו הדבר: הם ... בתוכם הם יודעים שאינם באמת מבינים. האם צריך להאמין או להבין בעצמך? אליעד מדגיש שהמטרה האמיתית היא להבין בעצמך ולא להאמין בצורה עיוורת למישהו אחר, אפילו לא למורה רוחני. הוא מסביר שלא חשוב אם מדובר במורה רוחני מפורסם או אלמוני, חשוב לבדוק את הדברים ... משהו, הוא עדיין יבדוק זאת בעצמו, כי הוא לא סומך על אף אחד, גם לא על עצמו בצורה עיוורת. הוא מעודד להטיל ספק בכל דבר ולשאוף להגיע להבנה אישית וישירה. האם להאמין למורה רוחני? איך לזהות מורים רוחניים שקריים? מה ההבדל בין אמונה להבנה? מדוע חשוב להטיל ספק במורה רוחני? מהו פרדוקס רוחני? כיצד לבדוק את האמת בעצמך? האם מורים רוחניים באמת יודעים? ...
רוחניות, מודעות עצמית, חיסרון הקיום העצמי, איך להיות מאושר? מורים רוחניים, חיפוש רוחני, לא לדעת שאתה קיים, התעוררות רוחנית, הארה רוחנית, סבל ואושר, מהו קיום? מהו האני? אמת אחרת
רוחניות, מודעות עצמית, חיסרון הקיום העצמי, איך להיות מאושר? מורים רוחניים, חיפוש רוחני, לא לדעת שאתה קיים, התעוררות רוחנית, הארה רוחנית, סבל ואושר, מהו קיום? מהו האני? אמת אחרת
... מודעות עצמית, חיסרון הקיום העצמי, איך להיות מאושר? מורים רוחניים , חיפוש רוחני, לא לדעת שאתה קיים, התעוררות רוחנית, הארה רוחנית, סבל ואושר, מהו קיום? מהו האני? אמת אחרת ... להבין את מהות הקיום, ומחפשים אושר רוחני באמצעות טכניקות או שיטות של מורים רוחניים, מבלי להבין את הבעיה האמיתית: הקיום עצמו. אליעד מבדל בין שיטות שמורים רוחניים מציעים, שבמסגרתן הם מתמקדים במחשבות ובתחושות, לבין התפיסה העמוקה יותר שהבעיה טמונה בקיום עצמו ולא במחשבות או ברגשות. הוא מציין שלעיתים השיטות שמורים רוחניים מציעים מובילות אנשים למלכודות, מאחר שהם מסבירים להם להתבונן במחשבותיהם מבלי להבין את חיסרון הקיום עצמו. מהי התרמית שמורים רוחניים מציעים? אליעד מתאר את השיטה הנפוצה של המורים הרוחניים שמלמדים את תלמידיהם לא להאמין למחשבותיהם ולנתק את עצמם מהן. הוא טוען כי המורים האלה משדרים מסר שנראה ... אלא יוכל לקבל את קיומו כחלק מהמציאות. איך ניתן להתגבר על האשליה של המורים הרוחניים? אליעד מסביר כי כל מורה רוחני שמלמד להפסיק להאמין במחשבות ובתחושות מבלי להבין את מהות הקיום עצמו, לא מצליח להוביל את תלמידיו להבנה ... לחיפוש אחר אושר רוחני. אליעד מציין כי הרבה אנשים נפלים למלכודות של מורים רוחניים שמסבירים להם כיצד להתבונן במחשבותיהם, מבלי להבין את המהות האמיתית של הקיום. הוא מציע, לאור דוגמת העיוור שצופה בשולחן, שהחיסרון לא נמצא במחשבות, אלא בקיום עצמו. מהי התרמית שמורים רוחניים מציעים? ההסבר המרכזי של אליעד הוא שמה שמורים רוחניים מנסים לשדר לאנשים הוא שאין באמת חיסרון בתוכם או בסובייקט עצמו. במקום לקחת אחריות על תחושת החיסרון, הם ... אחריות מלאה על הקיום האישי שלך. זה לא תלוי במחשבות חיצוניות או בתפיסות מורים רוחניים, אלא בהבנה העמוקה שתחושת האני היא למעשה החיסרון שבסיסה. אם תוכל להבין זאת, תוכל להפסיק להיאבק בתודעה ... שמייצג את היכולת שלך לדעת שאתה קיים. איך ניתן להתגבר על האשליה של המורים הרוחניים? לפי אליעד, כל מורה רוחני שמסביר לאדם להפסיק להאמין במחשבותיו מבלי להבין את מהות הקיום עצמו לא מצליח להעביר את האמת הפנימית. אם אתה ... לחסרונות? האם יש הבדל בחוויה שלך לבין החוויה של השולחן? ניקח לדוגמה מורה רוחני, האם המורה הרוחני מודע לזה שהוא קיים? האם המורה הרוחני יודע שאני קיים? אני מנסה לחתור לשאלה אחרת, האם אתה רואה פה שולחן? (כן) אתה רואה את המורה הרוחני? (כן) אתה רואה פה את הפיל? (לא) השאלה, האם המורה הרוחני בעיניך, רואה אותי כמו שהשולחן רואה אותי וכמו שהפיל רואה אותי? או שהפיל רואה אותי פחות מהשולחן, והשולחן רואה אותי פחות מהמורה הרוחני? כי אני מדבר איתך על חוויה שבה אתה רואה אותי כמו שהפיל רואה אותי. המורה הרוחני אמור לראות אותי כמו שהפיל רואה אותי. המורה הרוחני רואה אותי יותר מהפיל.. אתה אומר שהפיל לא רואה אותך, כי הוא לא פה, אבל הפיל לא צריך להיות פה כדי לראות ... כי אין לה שכל. אליעד: האם למציאות שבראה אותי אין שכל ולי יש שכל? והאם המורה הרוחני יודע שאני קיים, באותה חוויית מציאות כמו שהמציאות יודעת שאני קיים? האם המורה הרוחני חווה את קיומו כמו שהפיל כאן חווה את קיומו? שאלה: אני חושב שהמורה הרוחני לא חווה כלום. אליעד: מה זה לא חווה כלום, האם הוא מדבר איתי? אתה טוען שהמורה הרוחני לא יודע שהוא קיים, אך יודע שאני קיים, האם זה מה שאתה טוען? שאלה: המורה הרוחני לא יודע כלום. אליעד: אם המורה הרוחני לא יודע כלום, אז גם אתה לא יודע כלום, ומדוע אני מדבר איתך? שאלה: כן, יש כאן משהו לא ברור לי. אליעד: אם ... האם החיסרון הוא אחרי האני? אליעד: לא, אם החיסרון הוא אחרי האני, אז מורה רוחני יגיד לך, לך צעד אחד אחורה ואין לך יותר חיסרון. אך אני אומר אתה לא יכול לקחת צעד אחד אחורה, כי אתה הולך ...
מיניות ורוחניות, יחסי מין, משיכה מינית, סקס, מיניות רוחנית, אימפוטנציה רוחנית, התנזרות מינית, אימפוטנטים רוחניים, אימפוטנטיות רוחנית, מורים רוחניים, רוחניות ומיניות, טנטרה, התנזרות ממין
... מין, משיכה מינית, סקס, מיניות רוחנית, אימפוטנציה רוחנית, התנזרות מינית, אימפוטנטים רוחניים, אימפוטנטיות רוחנית, מורים רוחניים, רוחניות ומיניות, טנטרה, התנזרות ממין מהי המשמעות של אימפוטנציה רוחנית ומה הקשר שלה למורים רוחניים? במהלך השיחה, אליעד מציין את רעיון האימפוטנציה הרוחנית, שמתאר מצב שבו אדם, בעקבות ההבנה ... בעיניו, אז לא תיווצר לו תשוקה כלפי אף אחד, מאחר שאין לו את ההבחנה שבדרך כלל גורמת למשיכה. בהקשר זה, הוא מתאר את המורים הרוחניים ככאלה שמגיעים למצב של אימפוטנציה רוחנית - כלומר, הם לא מצליחים ליצור קשרים רגשיים או מיניים, ... תשוקה מינית, כיוון שהם לא מרגישים צורך להימשך לאדם אחר. אם הם יגידו שמצבם אינו כזה, הוא טוען שהם משקרים, שכן המורה הרוחני אמור להיות במצב שבו הוא לא חווה תשוקה - בין אם זו תשוקה רגשית ובין אם מינית. האם הארה רוחנית ... - אין לו את האינטרס להימשך לאדם אחר. אם כל דבר שווה בעיניו, אז הוא לא ירגיש צורך בתשוקה או במשיכה. אליעד מציין שמורים רוחניים שהגיעו להארה עשויים לא לחוות את המשיכה המינית הרגילה, כי הם לא מזהים יותר את ההבדלים בין גברים לנשים. הוא אף מוסיף כי לא מדובר במצב שבו מורה רוחני הופך לאימפוטנט. למעשה, הוא טוען שההפך הוא הנכון - מורה רוחני מגיע לאימפוטנציה רוחנית לאחר שהפסיד את התשוקה המינית, והוא ממציא לעצמו הסבר כדי להסביר את חוסר ... אין צורך בתשוקה מינית, אבל זה לא בגלל שהוא באמת מאמין בזה, אלא כי הוא כבר לא יכול להרגיש את התשוקה המינית. האם מורה רוחני יכול להיות מצליח? אליעד טוען כי המורים הרוחניים שמגיעים למצב הזה לרוב לא מצליחים בכל תחום אחר בחיים, לא רק במיניות, אלא בכלל. הוא מציין כי המורים האלה נוטים להיות בודדים, חיים חיים שקטים מאוד, ואין להם קשרים עם אחרים. הוא מספר על מורים רוחניים שנמצאים במצב שבו טוב להם לבד, ולעיתים לא יוצאים כלל לדייטים או מתקשרים עם אחרים. הם חיים ... עם אנשים, והם לא מצליחים גם בתחומים רוחניים אחרים כי הם הפסידו את המנגנון הרגשי שלהם. מהי תפיסת האחדות של המורים הרוחניים? הקונספט של אחדות בעיני המורים הרוחניים הוא מקור לאי הבנה. אליעד מציין כי מה שמורים רוחניים מסוימים מבינים כהבנה של הכל אחד - זו בעצם תפיסה שגורמת להם לא להיות מסוגלים להבדיל בין טוב ... לחוות תשוקה מינית כלפי פרט אחר, והמצב הזה מוביל למה שהוא מכנה אימפוטנציה רוחנית. מהי מיניות רוחנית? מהם מאפייני מורים רוחניים? מהי אימפוטנציה רוחנית? כיצד הארה רוחנית משפיעה על מיניות? מהי תפיסת האחדות הרוחנית? האם ... אינסופי בכל מקום אז האם במצב הזה הוא יהיה אימפוטנט הוא לא יוכל להביא ילדים. אליעד: תשובה אחת מהסיבות שאני מזלזל במורים הרוחניים האחרים זה כי אני חושב שהם אימפוטנטים אני חושב שאתה צודק הבנת נכון אם באמת אין אצלם הבדל בין ... משהו הם סוג של אימפוטנטים נכון זאת האמת אמרת נכון ואם הם יגידו לך שזה לא נכון אז או שהם משקרים אותך, תראה אם מורה רוחני מהסוג שאתה מכיר יגיד לך שהוא לא אימפוטנט אז או שהוא משקר אותך בזה או שהוא משקר אותך בזה שהוא מורה רוחני במשהו הוא משקר אותך ואם הוא יגיד לך שאתה לא מבין אותו גם בזה הוא משקר אותך כי אתה מבין טוב ... בשאלה שלו. אליעד: כן השאלה שלו זה המשך של איזה סיפורים קודמים אבל מה את רוצה להבין אוקי. ש: מה הוא התכוון בעצם שהמורה הרוחני הוא כבר לא מבדיל בין זכר לנקבה בוא נקרא לזה ככה. אליעד: גם כן. ש: לא אמרת, אתה עושה לי מבחן ... הם באמת לא יכולה להיות להם משיכה זאת האמת, עכשיו אני אגיד יותר מזה אני אספר לך סיפור נוסף שאתה לא יודע זה לא שמורה רוחני הופך להיות אימפוטנט הוא הפך להיות מורה רוחני בגלל שהוא אימפוטנט אז זה הפוך זה בדיוק הפוך זה בגלל שהוא לא הצליח אז הוא אמר טוב מה אני לא ... אגב זה מתבטא בכל התחומים לא רק בתחום הזה זה בכל התחומים מתבטא עליהם. הם לוזרים בכל התחומים בתכלס כאילו תראה לי מורה רוחני שהוא מצליח במשהו אבל באמת מצליח לא אתה יודע ככה פעם מישהו שהוא באמת מצליח במשהו בכלל. ש: אבל יש לך שקט אז איזה שקט. אליעד: אני מכיר מורים רוחניים יותר משקט בבית קברות כל מי שמת נמצא בשקט הם בודדים טוב להם להיות לבד, ראית מתים בבית קברות ... זה מה ששאלתי. אליעד: לא אני אומר מה שהם אני מסביר לך מה שהם מדברים אתה צודק אתה לא יכול להילחם או שאתה נוכל שאתה מורה רוחני או שאתה נוכל שאתה נמשך לאשתך בשתיהם אתה משקר. ש: מה אני שאני שואל בפירוש אחרי ההארה האם נהיה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הסכנה שבללמד אחרים, הסכנה שבלעזור לאחרים, חרדת מטפלים, פחד לטפל באחרים, מי מתאים להיות מנהיג? מי יכול לחלק עצות לאחרים? רחמנות על העולם, מי ראוי להנהיג? להיות מורה רוחני, גורו, להיות מאמן, להיות מטפל, להיות יועץ
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
מודעות עצמית לאלוהים שבך, 2 חלקים - הספר על: מורים רוחניים, דרכים רוחניות, שיטות רוחניות, מורים רוחניים, הארה רוחנית, רוחניות ומודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, התפתחות רוחנית, אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...

רוחניות ומודעות לחיים טובים - הספר על: דרכים רוחניות, מורים רוחניים, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

מודעות עצמית ושקט נפשי - הספר על: שיטות רוחניות, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Spirituality.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורים רוחניים, מורה רוחני, מאמן אישי רוחני בנושאי מורים רוחניים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Spirituality.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6875 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 20:12:40 - wesi17