אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מורים רוחניים ✔איך ללמוד מאליעד כהן? 2 שיטות ללמוד מאליעד כהן, 2 דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן, למה ללמוד מאליעד כהן? האם כדאי ללמוד מאליעד כהן? האם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
רוחניות, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, מורים רוחניים, תת מודע וחלומות, סדנת מודעות, מודעות אישית עסקים, אימון אישי רוחני, סדנא רוחנית, איך להתחבר לצד הרוחני, חרדת נטישה רוחנית, איך לקלוט בתת מודע, לימודי רוחניות, פרסומות בתת מודע, מבחינה רוחנית, תת מודע חלומות, משפטים רוחניים, אתרים רוחניים, רוחניות ומחלות נפש, יועץ אישי, מדריכים רוחניים, העצמה נשית, ספרי תת מודע, סכיזופרניה ותת מודע, מתקשרת רוחנית, מודעות עצמית סדנאות, איך יודעים שבן אדם רוחני, רוחנית, ספרים רוחניים, רוחניות בעבודה, מודעות אישית, אימון התת מודע, הדרכה רוחנית, תת מודע ספר, מטפל אישי, העצמה אישית, צעדים ברוחניות, אהבה רוחנית, סדנה למודעות עצמית, זוגיות רוחנית,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך ללמוד מאליעד כהן? 2 שיטות ללמוד מאליעד כהן, 2 דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן, למה ללמוד מאליעד כהן? האם כדאי ללמוד מאליעד כהן? האם לקבל יעוץ מאליעד כהן? איך לקבל יעוץ מאליעד כהן? מה אפשר ללמוד מאליעד כהן? ללמוד איך להסיק מסקנות, ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות, להבדיל בין עובדה לפירוש, לחשוב לבד באופן עצמאי, ללמוד לחשוב בהיגיון, ללמוד לפתח את השכל, רמות של עובדה ופירוש, תלות במורה רוחני, המלצה על אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן
וכאן אסביר, על 2 דרכים איך אפשרי להיעזר בי וללמוד ממני. ואסביר האם באמת צריך ללמוד ממני או שאפשרי להסתדר לבד ועוד.

כשאדם מבקש ממני יעוץ וסיוע, עליו להבין שהוא צריך להבין שיש לו 2 אפשרויות לקבל ממני עזרה והוא צריך לבחור באחת משתי האפשרויות האלו. ולכל אפשרות יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. וכמובן שאפשר גם את שתי האפשרויות ביחד, אבל צריך לבחור באיזה מינון כל אחת מהאפשרויות.

ואסביר: בעיקרון כאשר בן אדם מתייעץ איתי על איזה נושא ומבקש עזרה באיזה נושא, הוא צריך לבחור, האם הוא רוצה דגים או שהוא רוצה ללמוד לדוג. דהיינו, כאשר מישהו בא לשאול אותי שאלה, לדוגמה "איך להתמודד עם פרידה" "איך להיגמל מהתמכרות" "איזה עסק להקים" וכל כיו"ב, באפשרותו של האדם לבחור כי הוא רוצה שאני "אגלה" לו את התשובה ואומר לו מה אני חושב ומה דעתי שהוא צריך לעשות כדי להשיג מטרה כזו או אחרת. זאת אפשרות אחת. דהיינו, האדם רוצה דגים לאכול.

והאפשרות השניה היא, שהוא רוצה שאני אלמד אותו לדוג. דהיינו, שהוא רוצה שאני אלמד אותו איך לחשוב ואיך למצוא תשובה לשאלה שהוא שואל. ואיך לנתח את הסיטואציה שהוא רוצה לנתח. כאשר המיקוד יהיה לא במה הפתרון לבעיה שהוא ניצב בפניה, אלא ב איך לנתח את הבעיה שהוא ניצב בפניה.

כי כאשר בן אדם שואל אותי שאלה כלשהי, אז ברור שבדרך כלל אני אשאל אותו שאלות כלשהן, כדי להגדיר יותר טוב את מה שהוא רוצה. אבל לאחר מכן, אם אותו אדם רוצה עזרה מהירה וסיוע מהיר, אז הוא ישר ישמע ממני את דעתי, מה לדעתי הוא צריך לעשות כדי להתמודד עם הבעיה שהוא רוצה להתמודד איתה.

ובפועל, אני לוקח את המידע מהאדם, עושה לו אנליזות וחישובים כאלו ואחרים, ועל בסיס זה אני נותן לו תשובה לשאלה שלו.

ומי שמבקש עזרה, צריך לשאול את עצמו, מה הוא רוצה יותר, האם הוא יותר רוצה לקבל את התשובה לשאלה שלו, או שהוא רוצה ללמוד איך למצוא פתרון לשאלה שלו. ללמוד איך לנתח ואיך להבין את השאלה שלו, ללמוד איך לחשוב, ללמוד איך להסיק מסקנות, ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות וכולי.

והיתרונות של האפשרות הראשונה היא, שזה חוסך לאדם את כל התהליך של החשיבה העצמית שלו עם עצמו. כי אני סוג של חושב במקומו. אני לוקח את המידע שהאדם מספק לי, עושה עליו כל מיני חישובים, בהתאם לשכל שלי, לצורת החשיבה שלי, לניסיון שלי וכולי, ובהתאם לזה, אני אומר לו את חוות דעתי, מה עליו לעשות, ומה היתרונות והחסרונות של כל אפשרות שיש לו, ולמה כדאי לו לעשות כך או אחרת, ומה כנראה יקרה אם הוא יעשה כך או אחרת וכולי וכולי.

והיתרון המרכזי הוא, שהאדם מקבל תשובות במהירות למה שהוא רוצה לדעת, הוא לא צריך להתאמץ ולשבור את הראש ולעשות יותר מידי ניתוחים. התשובות והמסקנות מגיעות מהר.

אבל יש גם חיסרון והוא, שהאדם פחות לומד לחשוב לבד עם עצמו, להבין בעצמו איך לנתח את הבעיות שלו. כי הבעיות במהותן חוזרות על עצמן ודרכי הפתרון לבעיות השונות, די זהים. וצורת הניתוח של בעיות, די זהה אחת לשניה. לבדוק הנחות יסוד, להבדיל בין עובדה לפירוש, לבדוק מה האמת, לעשות ניתוח סיבתיות, ולהסיק מסקנות וכולי.

ולכן יש גם דרך נוספת, שהיא יותר קשה, יותר מסורבלת, יותר ארוכה, יותר מתסבכת, יותר מסחררת, שהיא הדרך שבה האדם לומד לחשוב. דהיינו, במקום שמישהו ירים במקומך את המשקל הכבד, אז אתה צריך להתאמץ להרים את המשקל הכבד, ובצורה נכונה כמובן. כי מי שינסה ללמוד להתאמן לבד, כנראה שיעשה יותר טעויות מאשר מי שיקבל הדרכה איך להתאמן.

וזה אומר, שכאשר האדם שואל אותי שאלה, יש לו אפשרות להגדיר מראש, שלא מעניינת אותו התשובה לשאלה שלו, ושלא אכפת לו מה התשובה לשאלה שלו. אבל כן מעניין אותו איך הגיוני לנתח את השאלה שלו.

ואז המיקוד הוא, בללמוד איך לחשוב, ללמוד לקחת את השאלה ולחלק אותה לחלקים, לבדוק את הנחות היסוד של השאלה, לזהות איזו הנחת יסוד היא עובדה ואיזו הנחת יסוד היא פירוש, ללמוד לעשות ניתוח סיבתיות, ללמוד לנתח לחשוב ולהסיק מסקנות. ואז בדרך הקשה, דהיינו, בדרך הארוכה והקצרה, כך האדם לומד יותר מהר ללמוד ללכת לבד. כי הפוקוס זה להעביר את המאמץ המחשבתי אל האדם עצמו, שילמד לחשוב באופן עצמאי.

ומה החיסרון של האפשרות השניה? החיסרון הוא, שהאדם יכול לצאת יותר מבולבל, האדם יכול לצאת עם יותר ספקות מאשר קודם, האדם אולי לא יקבל תשובה לשאלה שלו ואולי יהיו לו עוד יותר שאלות בטווח הקצר. אבל בסך הכל, האדם לומד ללכת באופן עצמאי.

אם אתה רוצה להרים 100 קילו, או שתתחיל ללמוד להרים קילו ואז מתישהו אולי תרים מאה קילו, או שמישהו אחר ירים בשבילך את המאה קילו ואז פחות תתקדם ביכולת שלך להתמודד לבד.

ובאופן כללי אני אומר, שהרצון לנתח נכון את השאלה, יותר מאשר למצוא תשובה לשאלה, הוא חשוב ביותר באופן כללי. הרצון להבין את האמת לגבי השאלה, בלי קשר לרצון למצוא תשובה לשאלה, הוא קריטי ביותר, כאשר כן רוצים למצוא תשובה לשאלה. וזה כמובן נושא אחר.

ובהקשר של לקבל ממני יעוץ, כמובן שהאדם יכול לבחור שגם וגם. הוא גם רוצה לפעמים את התשובה שאני חושב שהכי מתאימה עבורו, אבל הוא גם רוצה לפעמים ללמוד לחשוב באופן עצמאי, באמצעות הכוונה. אבל אז, המיקוד הוא בללמוד לחשוב ולא בלקבל תשובה לשאלה.

ואני אוסיף, באפשרות השניה שהאדם רוצה ללמוד איך לחשוב באופן עצמאי, למה בעצם שהוא ירצה בכלל להתייעץ איתי על משהו ולמה שהאדם לא ישב עם עצמו ושילמד לחשוב לבד באופן עצמאי?

והתשובה היא: שכל מה שאני יכול ללמד מישהו, כל דבר שכזה האדם יכול גם ללמוד לבד, בלעדי מתוך עצמו בלבד. למעט דברים שקשורים לניסיון ושאינם תלויים בשכל. לדוגמה, אני לא יכול ללמוד לבד סינית, בלי סיני שילמד אותי סינית. כי מדובר כאן על משהו שתלוי בזיכרון, בדמיון, בניסיון, ולא מדובר על משהו שתלוי בשכל ובהיגיון. לדעת ששולחן בסינית קוראים לזה X, זה לא משהו של שכל אלא של ניסיון.

ולכן את הניסיון שיש לי, לא כל אחד יכול ללמוד לבד. וגם אני לא יכול לדעת עם השכל שלי, את כל הניסיון שיש לדוגמה לרופא עיניים מומחה וכולי וכולי.

אבל ללמוד לחשוב בהיגיון, ללמוד לנתח דברים, ללמוד להסיק מסקנות, ללמוד לפתח את השכל, את כל זה, כל אחד יכול ללמוד לבד מעצמו, בלי שום סיוע חיצוני כלשהו של מישהו כלשהו.

אז מה ההבדל בין אדם שמנסה ללמוד ולפתח את השכל באופן עצמאי, לבין אדם שלדוגמה בוחר ללמוד איתי לפתח את השכל שלו?

והתשובה היא, שמצד האמת האדם יכול ללמוד הכל לבד. אלא שאם האדם ינסה ללמוד לבד להרים משקל כבד, זה מגדיל את הסיכוי לכך, שתוך כדי תהליך הלמידה הוא ייפצע וינסה להרים יותר מידי משקל בצורה לא נכונה וכיו"ב. ואז זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יפצע ולא ירצה להמשיך להתאמן וכולי. כמו בסיפור של 4 נכנסו לפרדס וכולי.

במובן שכאשר האדם לומד לחשוב לבד, יש כאן המון תהליכים. וצריכים לדעת לעשות אותם בצורה נכונה ומדורגת לפי רמת קושי. ומי שיקפוץ מהר מידי רחוק מידי, עלול להיתקע להתייאש ולפרוש.

או לדוגמה בן אדם שינסה ללמוד להמציא מכשיר חשמלי, באופן עצמאי. תאורטית ועקרונית זה אפשרי. אבל זה מגדיל את הסיכוי, לכך שהוא יתחשמל בדרך...

לדוגמה העניין של למצוא הנחות יסוד, ברמת העיקרון כל דבר אפשרי לפרק אותו, עד לרמה של מי אמר שיש הבדל בין יש לאין, ולהטיל ספק בחושים וכולי וכולי. אבל כאשר אדם לומד לחשוב, הוא לא צריך לרוץ הרחק מידי, אלא הוא צריך בתור התחלה ללמוד לזהות, באיזה הנחות יסוד להטיל ספק ובמה לא להטיל ספק. מה כן אפשרי להניח כעובדה ומה להגדיר את זה כפירוש.

כי אם לא, אז האדם עשוי להגדיר את הכל כפירוש. שזה נכון במובן מסוים, שהכל זה רק פירוש. אבל זה למתקדמים של המתקדמים. ומי שיתחיל שם, להגדיר את הכל כפירוש, הוא תוך שניה ילך לאיבוד. וצריכים לדעת בהתחלה, מה להגדיר כפירוש ומה להגדיר כעובדה. ויש רמות של עובדה ופירוש וכולי.

ולדוגמה הנושא של ניתוח סיבתיות, שצריך לנתח 4 שאלות, את הסיבה, את התוצאה, את הקשר בין הסיבה לתוצאה ובין התוצאה לסיבה. אבל צריכים לדעת מאיפה להתחיל להתמקד, כדי לא ללכת לאיבוד.

וכאשר בן אדם מנסה לאתר הנחות יסוד של רעיון, הוא צריך לדעת איך לסדר את הנחות היסוד בסדר נכון. ועד היכן לפרק את הנחות היסוד ומה לא להגדיר כהנחת יסוד, אלא לקבל את זה כאמת מוחלטת שאינה הנחת יסוד.

וכאשר לומדים לחשוב לבד ובאופן עצמאי, מאוד קל ללכת לאיבוד ולהתייאש. או לחשוב שאתה חכם, למרות שאתה בדרך לבית המשוגעים. והמון אנשים משתגעים ומתחרפנים, כי הם מנסים להיות חכמים, מנסים להטיל ספק, מטילים ספק בצורה לא נכונה, מטילים ספק באופן חלקי, מטילים ספק במשהו שהוא מחויב ולא מטילים ספק במשהו אחר שהוא אפשרי. ואז האדם הולך לאיבוד, מתחרפן וכולי.

ולכל אדם יש גם הטיות קוגניטיביות במקביל לזה שהוא מחפש את האמת לבד. ובכל דבר יש סם חיים וסם המוות. וההטיות הקוגניטיביות של האדם, והפחדים שלו וכולי, מטים את המוח של האדם לחפש את האמת. והאדם מחפש את האמת, באמצעות השכל של עצמו, שהוא עצמו לא מספיק מכויל.

וזה מגדיל את הסיכוי שהאדם ישתבש וכולי. ואם האדם במקרה גם צורך סמים תוך כדי, ואם האדם גם לומד במקביל קבלה / תורת הנסתר / רעיון כזה או אחר, הוא עשוי לעשות מיקס שלם וכאוס שלם בתוך המוח של עצמו וללכת לאיבוד.

ולכן אני חוזר שוב, מצד האמת, לפתח את השכל במאה אחוז, בצורה מושלמת, כל אחד יכול לבד במאה אחוז. אבל זה מגדיל באופן די גבוה את הסיכוי לכך שהאדם יישבר ויתייאש. ולכן כאשר האדם עושה את זה עם הכוונה שלי לצורך העניין, אז זה מגדיל את הסיכוי שהוא יתקדם בלי להתייאש.

כי אני מסביר לו, איך לנתח דברים ובמה כן להטיל ספק ובמה לא להטיל ספק וכולי. כאשר כמובן שבעתיד האדם יצטרך באופן עצמי, להטיל ספק גם בכל מה שהוא למד ממני והוא יצטרך לבדוק עם האמת של עצמו, את הכל כולל הכל בלי שום הטיה חיצונית כלשהי. אבל בהתחלה, זה נותן לאדם איזה בסיס ואיזה כיוון מחשבתי להתקדם ולא לעשות לעצמו כאב ראש, שלא מחויב לעבור אותו בהתחלה.

וכמובן אני אוסיף, שללמוד ממני איך לחשוב בהיגיון, זה הכל בהנחה שאני יודע לחשוב בהיגיון ושאני יודע ללמד לחשוב בהיגיון. וגם זאת הנחת יסוד וכולי. אבל בטוח נכון, שאני מלמד את האדם לחשוב בצורה מסוימת. האם היא חשיבה הגיונית או לא, זאת שאלה אחרת.

לסיכום: כשאדם שואל אותי שאלה, הוא יכול או לבחור לרצות לקבל תשובה כמה שיותר מהר לשאלה שלו, על בסיס דעתי וכולי, או לבחור ללמוד ממני איך לחשוב ואיך לנתח את המצב שלו, בלי קשר למה התשובה לשאלה שלו ולמתי שהוא יקבל תשובה לשאלה שלו.

בנוסף, בן אדם יכול לפתח את השכל לבד, בלי שום סיוע כלשהו, אבל ידע של מישהו אחר, לא בהכרח שאפשרי להשיג באופן עצמאי. החיסרון בלנסות לפתח את השכל לבד, הוא בכך שזה מגדיל את הסיכוי שהאדם יעשה את זה בצורה לא נכונה, יפצע נפשית ויפרוש לבית המשוגעים וכולי.
סמים ורוחניות, שימוש בסמים ואושר רוחני, מורים רוחניים ושימוש בסמים, טיפול במקביל לשימוש בסמים, הארה רוחנית ושימוש בסמים, מורים רוחניים סוחרי סמים, בעד ונגד שימוש בסמים, מריחואנה, חשיש, מצא את ההבדלים, מורה רוחני נוכל
סמים ורוחניות, שימוש בסמים ואושר רוחני, מורים רוחניים ושימוש בסמים, טיפול במקביל לשימוש בסמים, הארה רוחנית ושימוש בסמים, מורים רוחניים סוחרי סמים, בעד ונגד שימוש בסמים, מריחואנה, חשיש, מצא את ההבדלים, מורה רוחני נוכל
... ורוחניות, שימוש בסמים ואושר רוחני, מורים רוחניים ושימוש בסמים, טיפול במקביל לשימוש בסמים, הארה רוחנית ושימוש בסמים, מורים רוחניים סוחרי סמים, בעד ונגד שימוש בסמים, מריחואנה, חשיש, מצא את ההבדלים, מורה רוחני נוכל האם מורים רוחניים שתומכים בשימוש בסמים הם נוכלים? אליעד כהן מסביר שיש בעולם אנשים רבים שמוכרים אושר, כלומר, מלמדים אחרים איך להרגיש טוב, להיות ... אם האדם שמוכר לנו את האושר הוא באמת אותנטי, או שאולי מדובר בנוכל שמוכר לנו אשליה. אליעד מציג שיטה נוספת לזיהוי מורים רוחניים שאינם אמינים, שמתמקדת בגישה שלהם לשימוש בסמים. מה החשיבות של הגישה של מורים רוחניים לסמים? לפי אליעד, אחת הדרכים להבחין אם מורה רוחני או גורו מסוים הוא אמיתי או מזויף, היא לבדוק את היחס שלו לשימוש בסמים. הוא מדגיש כי אינו מתנגד באופן אישי לשימוש בסמים, אך כל ... אפילו מסומם לחלוטין, השיטה שהוא מלמד עדיין תעבוד ותאפשר לאדם להרגיש מאושר ולהיגמל מסמים, אם ירצה בכך. מה הבעיה במורים רוחניים שמעודדים שימוש בסמים? אליעד מדגיש שיש מורים רוחניים רבים שמעודדים את השימוש בסמים או אפילו מוכרים אותם לתלמידיהם, מתוך טענה שזה יעזור להם להגיע להארה רוחנית או לאושר רוחני. ... על חוסר ההצלחה שלהם בעזרת סמים. הוא מכנה אותם נוכלים, מאחר והם למעשה מוכרים סמים במסווה רוחני. הוא מסביר שאם המורה הרוחני היה מסוגל באמת להעניק אושר אמיתי, הוא לא היה זקוק לסמים כדי לגרום לתלמידיו להרגיש טוב. לדעתו, מורה רוחני אמיתי אמור להיות מסוגל להעניק לתלמידיו תחושות חיוביות אמיתיות, עמוקות וחזקות יותר מכל סם, ללא תלות בשימוש בחומרים חיצוניים. למה גם מורים רוחניים שמתנגדים לסמים יכולים להיות נוכלים? אליעד ממשיך ואומר שגם המורים שמתנגדים לשימוש בסמים הם בעייתיים מבחינתו. הוא מסביר שאם מורה רוחני טוען שהשיטה שלו לא תעבוד במידה ותשתמש בסמים, זה אומר שהשיטה שלו חלשה מדי או לא יציבה מספיק. לדעתו, אם השיטה הייתה טובה באמת, ... חומר חיצוני. שיטה אמיתית לאושר רוחני לא צריכה להגביל או לעודד שימוש בסמים, אלא לעבוד תמיד ובכל מצב. הוא רואה במורים רוחניים שמעודדים או שמתנגדים באופן נוקשה לשימוש בסמים ככאלה שאינם מסוגלים להציע אושר אמיתי, מאחר ששיטתם תלויה בתנאים חיצוניים. סמים ורוחניות האם שימוש בסמים מוביל להארה רוחנית? מורים רוחניים וסמים איך להיגמל מסמים? האם סמים עוזרים לאושר רוחני? מורה רוחני נוכל טיפול תוך כדי שימוש בסמים רוחניים מסוממים, סמים מרחיבי תודעה, סמים משני תודעה, סמים הזייתיים, טיפול בסמים, סמים ... בסמים להגיע להארה רוחנית, רוחניות ושימוש בסמים, האם סמים יגרמו לך להיות רוחני? נגד שימוש בסמים להארה רוחנית, מורים רוחניים שרלטנים, למה לא להשתמש בסמים בהתפתחות אישית? טיפול תוך כדי שימוש בסמים ...
2 גישות טיפוליות, מהי שיטת EIP? טיפול מתוך שלמות, מצא את ההבדלים, השיטה של אליעד כהן, שיטת הטיפול של אליעד כהן, 2 גישות של מורים רוחניים, טיפולים לשינוי הזהות המינית, התאבדות של מטופל, איך לא לגרום למטופל להתאבד? איך לגרום למטופל לא להתאבד? סגנונות של טיפול, גישות של מנטורים לחיים, טיפול מתוך חיסרון, איך לאהוב את עצמך? שנאה עצמית בגלל טיפול, להשתנות מתוך אהבה, לעשות שינוי מתוך אהבה, להשתנות מתוך בחירה, להשתנות מתוך שלמות, טעויות של מורים רוחניים
... גישות טיפוליות, מהי שיטת EIP? טיפול מתוך שלמות, מצא את ההבדלים, השיטה של אליעד כהן, שיטת הטיפול של אליעד כהן, 2 גישות של מורים רוחניים, טיפולים לשינוי הזהות המינית, התאבדות של מטופל, איך לא לגרום למטופל להתאבד? איך לגרום למטופל לא להתאבד? סגנונות של טיפול, גישות של מנטורים לחיים, טיפול מתוך חיסרון, איך לאהוב את עצמך? שנאה עצמית בגלל טיפול, להשתנות מתוך אהבה, לעשות שינוי מתוך אהבה, להשתנות מתוך בחירה, להשתנות מתוך שלמות, טעויות של מורים רוחניים וכאן נסביר על 2 גישות טיפוליות, 2 גישות של מטפלים שהאדם רוצה להיעזר בהם, 2 גישות של יועצים, 2 גישות של מנטורים לחיים וכולי. ונסביר מה ...
למה לא קל להיות מאושר? למה קשה להיות מאושר? למה המשיח לא בא? מורים רוחניים, אינטרס של מורה רוחני, לעזור לאנשים, המחלוקת של רבי נחמן, מחלוקת על רבי נחמן, למה המשיח לא מגיע?
... לא קל להיות מאושר? למה קשה להיות מאושר? למה המשיח לא בא? מורים רוחניים, אינטרס של מורה רוחני, לעזור לאנשים, המחלוקת של רבי נחמן, מחלוקת על רבי נחמן, למה המשיח לא מגיע? ... אם לא תהיה לו מחלוקת, לא יוכל להתחדש ולהתקדם. במובן מסוים, המחלוקת היא מנוע ההתפתחות הרוחנית. למה מורים רוחניים לא נותנים תשובות פשוטות? אליעד כהן מדבר על תפקידם של מורים רוחניים ומדוע הם לעיתים קרובות דווקא מקשים על תלמידיהם במקום לספק להם תשובות ... יפתח יכולת חשיבה עצמאית. כדי להגיע לתובנות אמיתיות ועמוקות, האדם חייב להתמודד בעצמו עם שאלות מורכבות. מורה רוחני אמיתי אינו בא לתת פתרונות חיצוניים, אלא מלמד את האדם להבין שהבעיה עצמה ... האמת? עד הסוף, אנשים מסתפקים בתשובות זמניות ופשוטות יותר, וזה מה שמעכב את ההגעה לשלמות אמיתית. אם כל המורים הרוחניים היו אומרים בכנות שאין להם פתרון מוחלט ומכריחים את האנשים לחפש את האמת ... רוחנית. מחלוקת היא מתנה ולא קושי, שכן היא מאפשרת לאדם להעמיק ולהבין את עצמו ואת האמת טוב יותר. מורים רוחניים אמיתיים אינם מספקים תשובות פשוטות אלא דוחפים את תלמידיהם לחשיבה עצמאית, ... קשה להיות מאושר? מהי מחלוקת לפי רבי נחמן? ההבדל בין מורה אמיתי למפורסם של שקר למה המשיח לא מגיע? למה מורים רוחניים לא נותנים תשובות פשוטות? איך חיפוש האמת גורם ליותר קשיים? למה קשה להיות ... בירור והעמקה, וכאשר אדם מתנגד לרעיון מסוים - זה יכול לעזור לו לחדד את עצמו ולהבין לעומק את עמדתו. למה מורים רוחניים לעיתים מקשים על תלמידיהם? בהמשך לכך, ישנה שאלה נוספת - מדוע מורים רוחניים מסוימים מקשים על תלמידיהם במקום להקל עליהם? מדוע לא להגיש לתלמידים את ... מלכתחילה שהבעיה קיימת. אך למעשה, ייתכן והפתרון האמיתי הוא להבין שהבעיה אינה בעיה כלל. מה תפקידם של מורים רוחניים בעולם? בהקשר הזה, ישנם מפורסמים של שקר, כפי שרבי נחמן קרא להם - כלומר, ... לחפש פתרונות קלים ולהיאחז בתשובות מוכנות, במקום להתמודד באמת עם השאלות. לדברי רבי נחמן, אילו כל המורים הרוחניים היו כנים ומודים בכך שאין להם פתרון מוחלט, אז האנשים היו נאלצים לחפש באמת ... לגמרי. למה קשה להיות מאושר? איך חיפוש האמת גורם ליותר קשיים? מהי המשמעות של מחלוקת לפי רבי נחמן? למה מורים רוחניים לא נותנים תשובות פשוטות? האם יש יתרון בכך שהמציאות מקשה עלינו? מה ההבדל ...
היורש של אליעד כהן, למה לא להאמין לאליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, מי זה אליעד כהן? תלמידים של אליעד כהן, הכת של אליעד כהן, ההבדל בין כת לדת, למה הדת היא לא כת? סוגים של מורים רוחניים, משה רבנו ומתן תורה
היורש של אליעד כהן, למה לא להאמין לאליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, מי זה אליעד כהן? תלמידים של אליעד כהן, הכת של אליעד כהן, ההבדל בין כת לדת, למה הדת היא לא כת? סוגים של מורים רוחניים, משה רבנו ומתן תורה
... לא להאמין לאליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, מי זה אליעד כהן? תלמידים של אליעד כהן, הכת של אליעד כהן, ההבדל בין כת לדת, למה הדת היא לא כת? סוגים של מורים רוחניים, משה רבנו ומתן תורה למה לא להאמין לאליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן וההבדל בין כת לדת ההרצאה מתחילה בשאלות על אמונה, מורים רוחניים ודמויות של מנהיגות. אליעד כהן דן בשאלות יסודיות כמו למה לא להאמין לאליעד כהן, למה לא להאמין לאלוהים ולמה לא להאמין למורים רוחניים בכלל. הוא מציין כי האמונה במישהו אחר היא בעייתית, שכן תמיד יש מקום לספק ולבדוק את הדברים בעצמנו. המורים הרוחניים או הדמויות הדומיננטיות בתרבויות השונות ... ובדעותיו מבלי לשאול שאלות או לבדוק את מה שנאמר לו. אליעד מדבר גם על האמירה עשה לך רב, ומסביר את הכוונה העמוקה שבכך, שהיא לא להימנע מלקבל עצות ממורים רוחניים, אלא להאמין בעצמך ולבחון את הדברים ... הפצה של רעיונות לא מתוך רצון אמיתי לשפר את המצב של אחרים, אלא מתוך רצון אישי להרגיש בעלי עוצמה ולקבל הערכה מאנשים אחרים. זוהי הסיבה לכך שלפעמים מורים רוחניים יכולים להטעות את תלמידיהם ולטעון שהאמת ... מה שנאמר לנו? בסופו של דבר, אליעד כהן מדגיש את החשיבות הגדולה של לבדוק את מה שנאמר לנו ולבצע את הבדיקות בעצמנו. הוא מציין שגם אם נשמעים לנו דברי המורה הרוחני כמשהו נכון, עלינו לא להסתמך רק עליהם, ... מציעים לנו, מבלי להסכים להם ללא בדיקה. אליעד כהן כתות ודיבורים רוחניים הפצה רוחנית ההבדל בין דת לכת אמונה וחשיבה עצמאית רבי נחמן מברסלב ביקורת על מורים רוחניים למה לא להאמין למורה רוחני? למה לא להאמין לאלוהים? למה לא להאמין ... האדם וחי, מעשה מבעל תפילה, הכת של החכמים, הכת של הבעל תפילה, מעשה מנימוס המדינה והבעטלירס שהמליכו, סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, המבחן של המורה הרוחני, לקחת את המלוכה ואת ההנהגה, חשיבות ההפצה, הפצת תורות רוחניות, הפצה רוחנית, אמונה בשלמות שאין שלמות אחריה, אינטרסים של מורים רוחניים, אינטרסים של גורואים, רחמנות על העולם, ... הן כת? למה הדת לא מוגדרת ככת? הקבוצה של אליעד כהן, ממי ללמוד? למה לא להאמין באף אחד? תלמידים של רבי נחמן מברסלב, חסידי ברסלב, ספרי ברסלב, להיות מורה רוחני, ללמד תלמידים, מצא את ההבדלים, סוגים של מורים רוחניים, מפגשים של אליעד כהן, מי ירצה למנות יורש? הרצון ביורש, כתות בחסידות ברסלב, ממני עד המשיח, אליעד כהן נוכל, אמונה במשה רבנו, אמונה בחכמים, אמונה ביהדות, דמות המנהיג בכת, דמות המורה הרוחני בכת, חשיבות המורה הרוחני בכת רוחנית, סכנה של מורים רוחניים, סכנה בללמד אחרים, הפצה של אליעד כהן, ...
כיבוד דעות של אחרים, דמוקרטיה, אמת דמוקרטית, אמת אחת, מורים רוחניים טיפשים ושקרנים, זלזול בשקרים
כיבוד דעות של אחרים, דמוקרטיה, אמת דמוקרטית, אמת אחת, מורים רוחניים טיפשים ושקרנים, זלזול בשקרים
... אמת דמוקרטית, אמת אחת, מורים רוחניים טיפשים ושקרנים, זלזול בשקרים האם צריך לכבד דעות של אחרים? אליעד כהן מסביר בצורה חד - משמעית שאין שום חובה ... או בטיפשות. הוא טוען שישנם מורים רוחניים שאומרים כל הדרכים נכונות או כל הדרכים מובילות לאותו מקום, אך אמירות כאלה הן תמיד שקריות. מורים אלו אינם ... ומבדיקה של טענותיהם. מדוע מורים רוחניים מפחדים להגיד שיש רק דרך אחת נכונה? אליעד כהן טוען שמורים רוחניים רבים מפחדים להגיד שיש רק דרך אחת נכונה משום שאמירה כזו חושפת אותם לביקורת. אם מורה יטען שיש רק דרך אחת, ... איך אליעד כהן ממליץ להתמודד עם מורים רוחניים שטוענים כל הדרכים טובות? אליעד כהן ממליץ לגלות חשדנות כלפי מורים רוחניים שטוענים כל הדרכים טובות. הוא ממליץ לבדוק אותם ולשאול אותם שאלות קשות על הטענות שלהם. אם הם אכן מחזיקים ... עם שאלות קשות. לעומת זאת, מורים רוחניים שקרנים מפחדים משאלות, ולכן הם מנסים להימנע מעימותים ומביקורת, וכך הם נחשפים כנוכלים וטיפשים. האם כל דרך ... האמת היא דמוקרטית? איך לזהות מורה רוחני שקרן? האם כל הדרכים מובילות לאמת? מה הדרך הנכונה להגיע לאמת? איך להגיע לאושר אמיתי? למה אסור להאמין לאליעד ...
סוגים של מורים רוחניים, סוגים של מדריכים, היכולת ללמד אחרים, מודעות עצמית של מורה רוחני
סוגים של מורים רוחניים, סוגים של מדריכים, היכולת ללמד אחרים, מודעות עצמית של מורה רוחני
... של מורים רוחניים, סוגים של מדריכים, היכולת ללמד אחרים, מודעות עצמית של מורה רוחני אילו סוגים של מורים רוחניים קיימים ואיך מזהים אותם? קיימים סוגים שונים של מורים רוחניים , ולכל אחד מהם יכולות שונות ומגוונות. יש מורים שיכולים להעביר לאחרים את הידע והמיומנות שלהם, ויש כאלה שלא מסוגלים או אינם רוצים לעשות זאת. כאשר רוצים להעריך מורה רוחני או מדריך רוחני כלשהו, יש לבחון לא רק אם הוא עצמו בעל ידע ויכולות, אלא גם את היכולת שלו ללמד את אותם דברים לאחרים. אליעד כהן מסביר שבאופן כללי, ישנם שני סוגים עיקריים של מורים רוחניים או מדריכים: הסוג הראשון: אדם שטוען שיש לו יכולת מסוימת, אך אין לו אפשרות ללמד אחרים את אותה היכולת. למשל, רופא אליל או מתקשר שטוען שיש לו כוחות לראות מלאכים או ... אימונים, ניסויים ותהליכים שונים עד שלמד לרוץ מהר מאוד. אדם כזה יכול להדריך אחרים וללמד אותם את השלבים המדויקים, כיוון שהוא יודע בדיוק מה התהליך שעבר. למה יש מורים רוחניים שלא מסוגלים ללמד אחרים את היכולות שלהם? לפי אליעד כהן, אם אדם קם יום אחד וגילה שיש לו יכולת מיוחדת, כמו למשל לעוף באוויר, הוא לא יוכל ללמד אחרים לעשות זאת, כי ... היא שהוא בעצמו לא מודע לתהליך שעבר. זה לא אומר בהכרח שהיכולת שלו לא אמיתית, אלא פשוט שהוא לא מודע מספיק לדרך שבה היכולת הגיעה אליו. איך אפשר לזהות אם מורה רוחני באמת מסוגל ללמד? על מנת לזהות אם המורה הרוחני אכן מסוגל ללמד, צריך לשאול אותו שאלות לגבי הדרך שבה הוא השיג את הידע או היכולת שלו. אם הוא מסוגל לפרט בצורה ברורה שלבים ותהליכים שעבר כדי להשיג את מה שהשיג, יש ... להשגת ידע אמיתי מלבד בדיקה עצמית יסודית וכנה. כל מיומנות, רוחנית או אחרת, ניתנת ללמידה על ידי פירוק שלה לשלבים ובדיקה חוזרת ונשנית של כל שלב ושלב. איך לבחור מורה רוחני? כיצד לזהות מורה אמיתי? האם אפשר ללמוד כל מיומנות? איך להגיע למודעות עצמית מלאה? בדיקה עצמית רוחנית מהי הדרך להבנת האמת? מדריכים רוחניים ויכולות לימוד ...
מדריך רוחני, מורה רוחני, מורים רוחניים, למצוא מורה רוחני, מורה רוחני טוב, מורה רוחני רע, מורה רוחני אנושי, מורה רוחני אלוהי
מדריך רוחני, מורה רוחני, מורים רוחניים, למצוא מורה רוחני, מורה רוחני טוב, מורה רוחני רע, מורה רוחני אנושי, מורה רוחני אלוהי
... רוחני, מורה רוחני, מורים רוחניים, למצוא מורה רוחני, מורה רוחני טוב, מורה רוחני רע, מורה רוחני אנושי, מורה רוחני אלוהי מהי הטעות הגדולה לגבי מורים רוחניים? אנשים רבים מגיעים אל תחום הרוחניות עם המון ציפיות ממורים רוחניים . הציפיות האלה מבוססות בעיקר על האמונה שהמורה הרוחני הוא אדם מושלם, כזה שאמור להיות תמיד טוב, נחמד, סבלני ... מעניין בכך: מצד אחד, אנשים שאינם מורים רוחניים בעצמם מרגישים בנוח להסביר ולדרוש איך מורה רוחני אמור להתנהג. מצד שני, אם אדם איננו מורה רוחני, כיצד הוא יכול לקבוע מהי ההתנהגות הראויה עבורו? אליעד מציע פתרון פשוט - אם אתה לא מורה רוחני, עדיף שתאמר: אני כאדם שאינו מורה רוחני, רוצה למצוא מורה רוחני שיהיה כזה וכזה. בכך אתה מציג את נקודת המבט שלך בצורה נכונה, ולא מתיימר לקבוע מה נכון למורה רוחני לעשות או לא לעשות. האם מורה רוחני צריך להתנהג בצורה מסוימת? קיימת תפיסה שגויה לפיה מורה רוחני הוא בהכרח טוב, משום שאלוהים נתפס כטוב. אנשים מניחים שאם המורה הרוחני התקרב לאלוהים, אז ככל שנתקרב אליו, נרגיש טוב יותר. ... הוא מושלם, אנשים חושבים שגם המורה הרוחני אמור להיות מושלם במובן מסוים. לדוגמה, יש החושבים ... או למנוחה, ולכן מאמינים שגם המורה הרוחני האמיתי אמור לחיות ללא תלות בצרכים גופניים. זאת טעות נפוצה, שכן המורה הרוחני הוא עדיין בן אדם, עם גוף וצרכים גופניים, ולכן יש בו ... צרכים פיזיים ורגשיים. למה חשוב שהמורה הרוחני יחווה גם טוב וגם רע? אליעד מדגיש כי המורה הרוחני האמיתי הוא אדם שיכול לחוות את שני הצדדים של הקיום. ... סגפנות. כלומר, אם אדם מצפה שהמורה הרוחני יהיה כל הזמן שמח, נחמד וסבלני, הוא למעשה יוצר לעצמו ... מהמהות האמיתית של האלוהות ושל המורה הרוחני. המציאות, כמו גם המורה הרוחני, כוללת בתוכה את כל הצדדים - טובים ורעים, שמחים ועצובים. מי שמנסה למצוא מורה רוחני שיהיה תמיד חיובי או שלילי, מחפש בעצם רק חלק ... שלמה ואמיתית של המציאות. למה מורה רוחני חייב להכיל את כל הקצוות של המציאות? לפי אליעד, כדי ... בין אם היא נעימה או לא נעימה. המורה הרוחני האידיאלי הוא מי שלא מושפע משינויים זמניים, ולכן יכול ... מהי הבעיה העיקרית בציפיות שלנו ממורה רוחני? הבעיה המרכזית היא שבראש של אנשים קיים דמיון מוטעה ...
מורה רוחני, לא להאמין למורה רוחני, מורים רוחניים, התפתחות רוחנית, רוחניות, מצא את ההבדלים, להאמין או להבין, מפורסמים של שקר, אמונה במורה רוחני, מורה רוחני, מודעות עצמית
מורה רוחני, לא להאמין למורה רוחני, מורים רוחניים, התפתחות רוחנית, רוחניות, מצא את ההבדלים, להאמין או להבין, מפורסמים של שקר, אמונה במורה רוחני, מורה רוחני, מודעות עצמית
מורה רוחני, לא להאמין למורה רוחני, מורים רוחניים, התפתחות רוחנית, רוחניות, מצא את ההבדלים, להאמין או להבין, מפורסמים של שקר, אמונה במורה רוחני, מורה רוחני, מודעות עצמית למה אסור להאמין למורה רוחני? אליעד כהן מדבר על החשיבות שלא להאמין בצורה עיוורת למורים רוחניים, ומסביר כיצד אפשר להבדיל בין האמת לבין שקרים רוחניים. הוא טוען שמורים רוחניים רבים מדברים על דברים שהם עצמם לא באמת מבינים לעומק, והסיבה לכך היא שלרוב הם ניסו בעצמם להגיע ... מוחלטת ונכשלו. לאחר הכישלון הם המציאו תירוצים או תיאוריות חדשות שמטרתן להסביר את חוסר ההבנה שלהם ולהציגו כהצלחה. מדוע אסור לקבל תירוצים ממורה רוחני? אליעד מתאר מקרה בו תלמידים מגיעים למורה רוחני עם שאלות קשות ועמוקות. במקום לענות להם על השאלות האלה, המורה הרוחני משתמש בשיטות של דחייה, כמו: תאמין לי, כשיגיע הזמן תבין בעצמך, או קודם תלמד דברים אחרים ואז תבין ... נובעות מחוסר היכולת של המורה להסביר את הנושא בצורה בהירה ופשוטה, והוא מסביר שאין צורך להאמין לשום דבר בצורה עיוורת. כיצד אפשר לבדוק אם המורה הרוחני אומר אמת? אליעד מסביר שכדי לבדוק האם מורה רוחני באמת יודע את מה שהוא מדבר עליו, יש לשאול שאלות עמוקות וקונקרטיות ולצפות לקבל תשובות ברורות ... להגיע אל השלמות. לכן, לדבריו, יש להבין את המהות של אותו פרדוקס ולהתמודד עמו במקום לנסות להתחמק ממנו או לדחות אותו לעתיד. מה הבעיה עם מורים רוחניים מפורסמים? אליעד כהן נותן דוגמה מהסיפור של רבי נחמן מברסלב, על אדם שיכור שהפך למלך, שהתעורר ולא ... מה כתוב בספרי המלך ולא הצליח, הוא המציא לעצמו תירוצים מדוע אינו מצליח להבין, ובכך רימה את עצמו ואת האחרים שהוא באמת מלך. אליעד טוען שמורים רוחניים מפורסמים רבים עושים בדיוק את אותו הדבר: הם מעמידים פנים שהם מבינים, אבל עמוק בתוכם הם יודעים ... באמת מבינים. האם צריך להאמין או להבין בעצמך? אליעד מדגיש שהמטרה האמיתית היא להבין בעצמך ולא להאמין בצורה עיוורת למישהו אחר, אפילו לא למורה רוחני. הוא מסביר שלא חשוב אם מדובר במורה רוחני מפורסם או אלמוני, חשוב לבדוק את הדברים בעצמך. הדרך לבדוק היא לשאול שאלות, לחקור לעומק, ולא לקבל ... בעצמו, כי הוא לא סומך על אף אחד, גם לא על עצמו בצורה עיוורת. הוא מעודד להטיל ספק בכל דבר ולשאוף להגיע להבנה אישית וישירה. האם להאמין למורה רוחני? איך לזהות מורים רוחניים שקריים? מה ההבדל בין אמונה להבנה? מדוע חשוב להטיל ספק במורה רוחני? מהו פרדוקס רוחני? כיצד לבדוק את האמת בעצמך? האם מורים רוחניים באמת יודעים? ...
רוחניות, מודעות עצמית, חיסרון הקיום העצמי, איך להיות מאושר? מורים רוחניים, חיפוש רוחני, לא לדעת שאתה קיים, התעוררות רוחנית, הארה רוחנית, סבל ואושר, מהו קיום? מהו האני? אמת אחרת
רוחניות, מודעות עצמית, חיסרון הקיום העצמי, איך להיות מאושר? מורים רוחניים, חיפוש רוחני, לא לדעת שאתה קיים, התעוררות רוחנית, הארה רוחנית, סבל ואושר, מהו קיום? מהו האני? אמת אחרת
... מודעות עצמית, חיסרון הקיום העצמי, איך להיות מאושר? מורים רוחניים, חיפוש רוחני, לא לדעת שאתה קיים, התעוררות רוחנית, הארה רוחנית, סבל ואושר, מהו קיום? מהו האני? אמת אחרת מהו החיסרון בקיום העצמי ואיך הוא משפיע על האושר? ההרצאה עוסקת בהבנת ... הקיום כפי שהוא נתפס על ידי אליעד כהן. אליעד מסביר כי הרבה אנשים לא מצליחים להבין את מהות הקיום, ומחפשים אושר רוחני באמצעות טכניקות או שיטות של מורים רוחניים, מבלי להבין את הבעיה האמיתית: הקיום עצמו. אליעד מבדל בין שיטות שמורים רוחניים מציעים, שבמסגרתן הם מתמקדים במחשבות ובתחושות, לבין התפיסה העמוקה יותר שהבעיה טמונה בקיום עצמו ולא במחשבות או ברגשות. הוא מציין שלעיתים השיטות שמורים רוחניים מציעים מובילות אנשים למלכודות, מאחר שהם מסבירים להם להתבונן במחשבותיהם מבלי להבין את חיסרון הקיום עצמו. מהי התרמית שמורים רוחניים מציעים? אליעד מתאר את השיטה הנפוצה של המורים הרוחניים שמלמדים את תלמידיהם לא להאמין למחשבותיהם ולנתק את עצמם מהן. הוא טוען כי המורים האלה משדרים מסר שנראה כפתרון, בכך שהם מורים לאדם להתנתק מהסבל שמגיע ממחשבותיו, אך הם לא ... בכך, הוא לא ירגיש יותר צורך להימנע מהמחשבות או מהתחושות שגורמות לו לסבל, אלא יוכל לקבל את קיומו כחלק מהמציאות. איך ניתן להתגבר על האשליה של המורים הרוחניים? אליעד מסביר כי כל מורה רוחני שמלמד להפסיק להאמין במחשבות ובתחושות מבלי להבין את מהות הקיום עצמו, לא מצליח להוביל את תלמידיו להבנה האמיתית. מורים שמפרידים את האדם מהמחשבות שלו, אך לא מסבירים לו שהקיום ... הוא משפיע על האושר? ההרצאה עוסקת בתפיסה של קיום עצמי ואי - ההבנה שמובילה לחיפוש אחר אושר רוחני. אליעד מציין כי הרבה אנשים נפלים למלכודות של מורים רוחניים שמסבירים להם כיצד להתבונן במחשבותיהם, מבלי להבין את המהות האמיתית של הקיום. הוא מציע, לאור דוגמת העיוור שצופה בשולחן, שהחיסרון לא נמצא במחשבות, אלא בקיום עצמו. מהי התרמית שמורים רוחניים מציעים? ההסבר המרכזי של אליעד הוא שמה שמורים רוחניים מנסים לשדר לאנשים הוא שאין באמת חיסרון בתוכם או בסובייקט עצמו. במקום לקחת אחריות על תחושת החיסרון, הם טוענים שהחיסרון נמצא במחשבות או חיצונית לאדם. אליעד מציין שאין להסיר ... קיום. מהו המפתח לאושר על פי אליעד? על מנת להגיע לאושר, אליעד מציע לקחת אחריות מלאה על הקיום האישי שלך. זה לא תלוי במחשבות חיצוניות או בתפיסות מורים רוחניים, אלא בהבנה העמוקה שתחושת האני היא למעשה החיסרון שבסיסה. אם תוכל להבין זאת, תוכל להפסיק להיאבק בתודעה ולסבל ולהבין שהקיום שלך הוא חיסרון שמייצג את היכולת שלך לדעת שאתה קיים. איך ניתן להתגבר על האשליה של המורים הרוחניים? לפי אליעד, כל מורה רוחני שמסביר לאדם להפסיק להאמין במחשבותיו מבלי להבין את מהות הקיום עצמו לא מצליח להעביר את האמת הפנימית. אם אתה לא מודע לכך שהקיום עצמו הוא החיסרון, כל שיטה תישאר רק בעיניי עיוור ... שהשולחן מודע כמו שאתה מודע? או שאתה מודע לחסרונות בשונה ממה שהשולחן מודע לחסרונות? האם יש הבדל בחוויה שלך לבין החוויה של השולחן? ניקח לדוגמה מורה רוחני, האם המורה הרוחני מודע לזה שהוא קיים? האם המורה הרוחני יודע שאני קיים? אני מנסה לחתור לשאלה אחרת, האם אתה רואה פה שולחן? (כן) אתה רואה את המורה הרוחני? (כן) אתה רואה פה את הפיל? (לא) השאלה, האם המורה הרוחני בעיניך, רואה אותי כמו שהשולחן רואה אותי וכמו שהפיל רואה אותי? או שהפיל רואה אותי פחות מהשולחן, והשולחן רואה אותי פחות מהמורה הרוחני? כי אני מדבר איתך על חוויה שבה אתה רואה אותי כמו שהפיל רואה אותי. המורה הרוחני אמור לראות אותי כמו שהפיל רואה אותי. המורה הרוחני רואה אותי יותר מהפיל.. אתה אומר שהפיל לא רואה אותך, כי הוא לא פה, אבל הפיל לא צריך להיות פה כדי לראות אותי. לפי מה שאתה אומר, שאם אתה יכול לדעת משהו בלי לדעת שאתה קיים, ... קיים. אתה טוען שהמציאות לא יודעת שהיא קיימת, אך יודעת שאני קיים. שאלה: כי אין לה שכל. אליעד: האם למציאות שבראה אותי אין שכל ולי יש שכל? והאם המורה הרוחני יודע שאני קיים, באותה חוויית מציאות כמו שהמציאות יודעת שאני קיים? האם המורה הרוחני חווה את קיומו כמו שהפיל כאן חווה את קיומו? שאלה: אני חושב שהמורה הרוחני לא חווה כלום. אליעד: מה זה לא חווה כלום, האם הוא מדבר איתי? אתה טוען שהמורה הרוחני לא יודע שהוא קיים, אך יודע שאני קיים, האם זה מה שאתה טוען? שאלה: המורה הרוחני לא יודע כלום. אליעד: אם המורה הרוחני לא יודע כלום, אז גם אתה לא יודע כלום, ומדוע אני מדבר איתך? שאלה: כן, יש כאן משהו לא ברור לי. אליעד: אם מישהו עוקץ אותך עכשיו, האם בחוויה שלך, הוא עוקץ את המציאות ולא אותך? ... אליעד: האם אני אמרתי שיש רק חיסרון? כל חיסרון הוא גם יתרון יחסי. שאלה: האם החיסרון הוא אחרי האני? אליעד: לא, אם החיסרון הוא אחרי האני, אז מורה רוחני יגיד לך, לך צעד אחד אחורה ואין לך יותר חיסרון. אך אני אומר אתה לא יכול לקחת צעד אחד אחורה, כי אתה הולך אחורה עם החיסרון עצמו. שאלה: תאורטית, יש משהו חסר צורה שמתבונן ...
מיניות ורוחניות, יחסי מין, משיכה מינית, סקס, מיניות רוחנית, אימפוטנציה רוחנית, התנזרות מינית, אימפוטנטים רוחניים, אימפוטנטיות רוחנית, מורים רוחניים, רוחניות ומיניות, טנטרה, התנזרות ממין
... מינית, אימפוטנטים רוחניים, אימפוטנטיות רוחנית, מורים רוחניים, רוחניות ומיניות, טנטרה, התנזרות ממין מהי המשמעות של אימפוטנציה רוחנית ומה הקשר שלה למורים רוחניים? במהלך השיחה, אליעד מציין את רעיון האימפוטנציה הרוחנית, שמתאר מצב שבו אדם, בעקבות ההבנה הרוחנית שהוא מגיע ... שבדרך כלל גורמת למשיכה. בהקשר זה, הוא מתאר את המורים הרוחניים ככאלה שמגיעים למצב של אימפוטנציה רוחנית - כלומר, הם לא מצליחים ליצור קשרים רגשיים או מיניים, והם אולי ... הם יגידו שמצבם אינו כזה, הוא טוען שהם משקרים, שכן המורה הרוחני אמור להיות במצב שבו הוא לא חווה תשוקה - בין אם זו תשוקה רגשית ובין אם מינית. האם הארה רוחנית מביאה ... אז הוא לא ירגיש צורך בתשוקה או במשיכה. אליעד מציין שמורים רוחניים שהגיעו להארה עשויים לא לחוות את המשיכה המינית הרגילה, כי הם לא מזהים יותר את ההבדלים בין גברים לנשים. הוא אף מוסיף כי לא מדובר במצב שבו מורה רוחני הופך לאימפוטנט. למעשה, הוא טוען שההפך הוא הנכון - מורה רוחני מגיע לאימפוטנציה רוחנית לאחר שהפסיד את התשוקה המינית, והוא ממציא לעצמו הסבר כדי להסביר את חוסר התשוקה. ... אלא כי הוא כבר לא יכול להרגיש את התשוקה המינית. האם מורה רוחני יכול להיות מצליח? אליעד טוען כי המורים הרוחניים שמגיעים למצב הזה לרוב לא מצליחים בכל תחום אחר בחיים, לא רק במיניות, אלא בכלל. הוא מציין כי המורים האלה ... שקטים מאוד, ואין להם קשרים עם אחרים. הוא מספר על מורים רוחניים שנמצאים במצב שבו טוב להם לבד, ולעיתים לא יוצאים כלל לדייטים או מתקשרים עם אחרים. הם חיים בבידוד, מה שנראה ... הפסידו את המנגנון הרגשי שלהם. מהי תפיסת האחדות של המורים הרוחניים? הקונספט של אחדות בעיני המורים הרוחניים הוא מקור לאי הבנה. אליעד מציין כי מה שמורים רוחניים מסוימים מבינים כהבנה של הכל אחד - זו בעצם תפיסה שגורמת להם לא להיות מסוגלים להבדיל בין טוב לרע, בין נכון ... אימפוטנציה רוחנית. מהי מיניות רוחנית? מהם מאפייני מורים רוחניים? מהי אימפוטנציה רוחנית? כיצד הארה רוחנית משפיעה על מיניות? מהי תפיסת האחדות הרוחנית? האם אפשר להיות חופשי ... להביא ילדים. אליעד: תשובה אחת מהסיבות שאני מזלזל במורים הרוחניים האחרים זה כי אני חושב שהם אימפוטנטים אני חושב שאתה צודק הבנת נכון אם באמת אין אצלם הבדל בין שום דבר לשום ... יגידו לך שזה לא נכון אז או שהם משקרים אותך, תראה אם מורה רוחני מהסוג שאתה מכיר יגיד לך שהוא לא אימפוטנט אז או שהוא משקר אותך בזה או שהוא משקר אותך בזה שהוא מורה רוחני במשהו הוא משקר אותך ואם הוא יגיד לך שאתה לא מבין אותו גם בזה הוא משקר אותך כי אתה מבין טוב מאוד והוא משקר ... אבל מה את רוצה להבין אוקי. ש: מה הוא התכוון בעצם שהמורה הרוחני הוא כבר לא מבדיל בין זכר לנקבה בוא נקרא לזה ככה. אליעד: גם כן. ש: לא אמרת, אתה עושה לי מבחן עכשיו. אליעד: ... יותר מזה אני אספר לך סיפור נוסף שאתה לא יודע זה לא שמורה רוחני הופך להיות אימפוטנט הוא הפך להיות מורה רוחני בגלל שהוא אימפוטנט אז זה הפוך זה בדיוק הפוך זה בגלל שהוא לא הצליח אז הוא אמר טוב מה אני לא יכול אז הוא היה ... עליהם. הם לוזרים בכל התחומים בתכלס כאילו תראה לי מורה רוחני שהוא מצליח במשהו אבל באמת מצליח לא אתה יודע ככה פעם מישהו שהוא באמת מצליח במשהו בכלל. ש: אבל יש לך שקט אז איזה שקט. אליעד: אני מכיר מורים רוחניים יותר משקט בבית קברות כל מי שמת נמצא בשקט הם בודדים טוב להם להיות לבד, ראית מתים בבית קברות הם אפילו לא ... מדברים אתה צודק אתה לא יכול להילחם או שאתה נוכל שאתה מורה רוחני או שאתה נוכל שאתה נמשך לאשתך בשתיהם אתה משקר. ש: מה אני שאני שואל בפירוש אחרי ההארה האם נהיה אימפוטנט מרוב ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך ללמוד מאליעד כהן? 2 שיטות ללמוד מאליעד כהן, 2 דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן, למה ללמוד מאליעד כהן? האם כדאי ללמוד מאליעד כהן? האם לקבל יעוץ מאליעד כהן? איך לקבל יעוץ מאליעד כהן? מה אפשר ללמוד מאליעד כהן? ללמוד איך להסיק מסקנות, ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות, להבדיל בין עובדה לפירוש, לחשוב לבד באופן עצמאי, ללמוד לחשוב בהיגיון, ללמוד לפתח את השכל, רמות של עובדה ופירוש, תלות במורה רוחני, המלצה על אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
מודעות עצמית לאלוהים שבך, 2 חלקים - הספר על: מורים רוחניים, מורים רוחניים, דרכים רוחניות, התפתחות רוחנית, הארה רוחנית, רוחניות ומודעות עצמית, שיטות רוחניות, להיות מודע לעצמך, איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...

מודעות עצמית ושקט נפשי - הספר על: שיטות רוחניות, מורים רוחניים, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

רוחניות ומודעות לחיים טובים - הספר על: הארה רוחנית, איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Spirituality.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון רוחני, ייעוץ רוחני, תת מודע בנושא מורים רוחניים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Spirituality.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7344 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 20:25:12 - wesi17