אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מורים רוחניים ✔ידיעה שלמה, מה הסיכוי שתשתנה את דעתך? מה הסיכוי שתגלה שאתה טועה? מה הסיכוי שתחשוב הפוך? מי ראוי להנהיג? שלמות שאין שלמות אחריה,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
רוחניות, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, מורים רוחניים, מדריך רוחני, מיסטיקה, שיווק רוחניות, חרדות תת מודע, מהו התת מודע, חוויה רוחנית, מבחינה רוחנית, רוחניות יהודית, מדריך אישי, אהבה רוחנית, סדנא רוחנית, תת המודע, תת מודע ספר, סדנאות למודעות עצמית, דרכים לשכנע מישהו דרך תת מודע, איך יודעים שבן אדם רוחני, טיפול בכעסים בתת מודע, רוחניות מעשית, רוחניות נשית, סדנאות מודעות, אימון התת מודע, סדנאות מודעות עצמית, מהו תת מודע, רוחניות ומחלות נפש, רוחניות בעסקים, ספרים רוחנים, תקשור רוחני, המדריך הרוחני שלי, לימודי רוחניות, בעיות נפשיות מהתת מודע, הקשר בין רמת מודעות ורמת חרדה, סרטים רוחניים, הדרכה רוחנית, איך להתחבר לצד הרוחני, ספרים רוחניים, סדנה למודעות עצמית,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ידיעה שלמה, מה הסיכוי שתשתנה את דעתך? מה הסיכוי שתגלה שאתה טועה? מה הסיכוי שתחשוב הפוך? מי ראוי להנהיג? שלמות שאין שלמות אחריה, האם אתה בטוח שלא תשנה את דעתך? מהי ידיעה שלמה? מורים רוחניים, ללמד אחרים, מנטורים, גורואים
האם תוכל לשנות את דעתך לגבי מה שאתה מלמד?

כאשר בן אדם מלמד משהו שהוא בעצמו עוד לומד, עולה השאלה המהותית האם יש סיכוי שיום אחד הוא ישנה את דעתו לגבי המידע שהוא מעביר. לדוגמה, נניח שמישהו מלמד אנשים להאמין באלוהים - מה הסיכוי שיום אחד הוא יגלה שהוא טעה לגמרי, ויחליט ללמד את ההפך, כלומר, ללמד אנשים לכפור באלוהים? זוהי שאלה חשובה משום שיש בה פוטנציאל למצב מביך ("פדיחה"), שבו אותו אדם יגלה שמה שהוא לימד לאורך תקופה ארוכה היה מוטעה לגמרי.

העניין המרכזי הוא להבין האם ניתן בכלל לדעת מראש אם תוכל בעתיד לשנות את דעתך לגבי משהו שאתה חושב היום. אליעד כהן מסביר שהתשובה לכך תלויה ברמת ההבנה שלך באותו תחום ידע.

מתי הסיכוי גבוה שתשנה את דעתך?

אליעד כהן טוען שאם אדם נמצא בתהליך של למידה מתמשכת, כלומר, כל הזמן לומד דברים חדשים על נושא מסוים, הסיכוי שהוא יום אחד ישנה את דעתו ויחשוב בדיוק הפוך ממה שהוא מלמד היום הוא גבוה מאוד. אם כל הזמן יש התפתחות, וישנה הבנה חדשה והעמקה נוספת בנושא מסוים, זה סימן שעדיין לא הגעת לסוף ההבנה, וייתכן שתגיע לתובנה שתהפוך לחלוטין את תפיסת עולמך הנוכחית. אפילו אם כל יום אתה מרגיש יותר ויותר בטוח שאתה צודק, העובדה שאתה ממשיך לגלות ולחקור מעידה שאתה עדיין לא נמצא בסוף המסע. ולכן, תמיד קיים סיכוי שבסופו של דבר תגלה שכל מה שחשבת עד כה הוא הפוך לחלוטין.

לדוגמה, אדם שעוסק בפילוסופיה או ברוחניות וכל יום מגלה תובנות חדשות - ייתכן שיגיע לנקודה בה יראה לפתע שכל ההבנות שלו היו מוטעות, וצריך לחשוב ולפעול בדיוק להפך. אין לדעת מראש מה הסיכוי המדויק לכך, אבל עצם העובדה שהלמידה היא מתמשכת מגבירה את הסבירות לשינוי מוחלט בדעות בעתיד.

באיזה מצב הסיכוי נמוך שתשנה את דעתך?

מצד שני, אליעד כהן מסביר שאם אדם חקר ולמד תחום מסוים לעומק, ומוצא את עצמו במצב שבו הוא לא מצליח לגלות שום דבר חדש בנושא, כלומר, כל התובנות חוזרות על עצמן, אז הסיכוי לשינוי דרמטי בדעתו בעתיד הופך להיות קטן מאוד. לדוגמה, אדם שלמד רפואה לעומק ומנסה כל הזמן לחפש עוד מידע, אבל לא מוצא שום דבר חדש, ומגיע שוב ושוב לאותן תובנות, כנראה שכבר הגיע להבנה מקיפה מספיק, ולכן הסיכוי שהוא יחשוב בעתיד את ההיפך הגמור נמוך יחסית.

עם זאת, אליעד מעלה שאלה פילוסופית לגבי האפשרות שבכלל יהיה תחום כלשהו שהאדם יכול להגיע בו למצב של ידיעה מושלמת שאין עוד מה לחדש בו. השאלה האם קיימת ידיעה מוחלטת ושלמה שאינה יכולה להשתנות יותר היא לא נושא הדיון כאן, אלא רק העובדה הפשוטה: אם ההבנה שלך נמצאת במצב סטטי ואינה משתנה לאורך זמן, הסיכוי שתהפוך לגמרי את דעתך בעתיד הוא קטן משמעותית.

מהי "אמונה בשלמות שאין שלמות אחריה"?

אליעד כהן משתמש במונח שטבע רבי נחמן - "אמונה בשלמות שאין שלמות אחריה". הכוונה כאן היא שגם אם אדם מרגיש שהוא הבין הכל בצורה מושלמת, עליו לשאול את עצמו: "האם זו שלמות שאין אחריה עוד שלמות?" אם קיים סיכוי, ולו הקטן ביותר, שיום אחד תבין את אותו הדבר ברמת שלמות עמוקה יותר - אז עדיין לא הגעת לשלמות הסופית. המשמעות היא שכל עוד אתה יודע שקיים סיכוי כזה, אתה עדיין לא ראוי להנהיג אחרים, כי כדי להנהיג באמת נדרש להגיע למצב בו אין יותר שום שלב נוסף להתקדם אליו - שלמות מוחלטת ללא כל אפשרות לשינוי עתידי.

הקשר בין שלמות לידיעה והנהגה

כדי להיות ראוי להנהיג, לפי אליעד כהן, חייבים להגיע להבנה מוחלטת וסופית, שלמות מוחלטת שאין אחריה עוד שלמות. אם יש לך תחום ידע שאתה עדיין מגלה בו דברים חדשים, זה אומר שיש סיכוי משמעותי שתשנה את דעתך, ולכן אתה עדיין לא ראוי להנהיג אחרים. מנהיג אמיתי חייב להגיע לנקודה שבה אין אפשרות שיום אחד הוא יחשוב אחרת או יהפוך את דעותיו.

לסיכום, אדם שמלמד נושא כלשהו ויודע שהוא עדיין לומד אותו, חייב לזכור תמיד שייתכן ויגיע הרגע שבו הוא ישנה את דעתו. ההמלצה של אליעד כהן היא להיות מודע לכך כל הזמן, ולהבין שרק ידיעה שהגיעה לסוף, שאין יותר מה לחדש או להבין מעבר אליה, היא ידיעה מוחלטת ויציבה מספיק כדי להנהיג אחרים.
סמים ורוחניות, שימוש בסמים ואושר רוחני, מורים רוחניים ושימוש בסמים, טיפול במקביל לשימוש בסמים, הארה רוחנית ושימוש בסמים, מורים רוחניים סוחרי סמים, בעד ונגד שימוש בסמים, מריחואנה, חשיש, מצא את ההבדלים, מורה רוחני נוכל
סמים ורוחניות, שימוש בסמים ואושר רוחני, מורים רוחניים ושימוש בסמים, טיפול במקביל לשימוש בסמים, הארה רוחנית ושימוש בסמים, מורים רוחניים סוחרי סמים, בעד ונגד שימוש בסמים, מריחואנה, חשיש, מצא את ההבדלים, מורה רוחני נוכל
... שימוש בסמים ואושר רוחני, מורים רוחניים ושימוש בסמים, טיפול במקביל לשימוש בסמים, הארה רוחנית ושימוש בסמים, מורים רוחניים סוחרי סמים, בעד ונגד שימוש בסמים, מריחואנה, חשיש, מצא את ההבדלים, מורה רוחני נוכל האם מורים רוחניים שתומכים בשימוש בסמים הם נוכלים? אליעד כהן מסביר שיש בעולם אנשים רבים שמוכרים אושר, כלומר, מלמדים אחרים איך להרגיש טוב, להיות מאושרים ... אליעד מציג שיטה נוספת לזיהוי מורים רוחניים שאינם אמינים, שמתמקדת בגישה שלהם לשימוש בסמים. מה החשיבות של הגישה של מורים רוחניים לסמים? לפי אליעד, אחת הדרכים להבחין אם מורה רוחני או גורו מסוים הוא אמיתי או מזויף, היא לבדוק את היחס שלו לשימוש בסמים. הוא מדגיש כי אינו מתנגד באופן אישי לשימוש בסמים, אך כל מה שהוא ... מסמים, אם ירצה בכך. מה הבעיה במורים רוחניים שמעודדים שימוש בסמים? אליעד מדגיש שיש מורים רוחניים רבים שמעודדים את השימוש בסמים או אפילו מוכרים אותם לתלמידיהם, מתוך טענה שזה יעזור להם להגיע להארה רוחנית או לאושר רוחני. לטענתו, ... במסווה רוחני. הוא מסביר שאם המורה הרוחני היה מסוגל באמת להעניק אושר אמיתי, הוא לא היה זקוק לסמים כדי לגרום לתלמידיו להרגיש טוב. לדעתו, מורה רוחני אמיתי אמור להיות מסוגל להעניק לתלמידיו תחושות חיוביות אמיתיות, עמוקות וחזקות יותר מכל סם, ללא תלות בשימוש בחומרים חיצוניים. למה גם מורים רוחניים שמתנגדים לסמים יכולים להיות נוכלים? אליעד ממשיך ואומר שגם המורים שמתנגדים לשימוש בסמים הם בעייתיים מבחינתו. הוא מסביר שאם מורה רוחני טוען שהשיטה שלו לא תעבוד במידה ותשתמש בסמים, זה אומר שהשיטה שלו חלשה מדי או לא יציבה מספיק. לדעתו, אם השיטה הייתה טובה באמת, היא הייתה ... תמיד ובכל מצב. הוא רואה במורים רוחניים שמעודדים או שמתנגדים באופן נוקשה לשימוש בסמים ככאלה שאינם מסוגלים להציע אושר אמיתי, מאחר ששיטתם תלויה בתנאים חיצוניים. סמים ורוחניות ... בסמים מוביל להארה רוחנית? מורים רוחניים וסמים איך להיגמל מסמים? האם סמים עוזרים לאושר רוחני? מורה רוחני נוכל טיפול תוך כדי שימוש בסמים רוחניים מסוממים, סמים מרחיבי תודעה, סמים משני תודעה, סמים הזייתיים, טיפול בסמים, סמים פסיכדליים, סמים ... נגד שימוש בסמים להארה רוחנית, מורים רוחניים שרלטנים, למה לא להשתמש בסמים בהתפתחות אישית? טיפול תוך כדי שימוש בסמים ...
2 גישות טיפוליות, מהי שיטת EIP? טיפול מתוך שלמות, מצא את ההבדלים, השיטה של אליעד כהן, שיטת הטיפול של אליעד כהן, 2 גישות של מורים רוחניים, טיפולים לשינוי הזהות המינית, התאבדות של מטופל, איך לא לגרום למטופל להתאבד? איך לגרום למטופל לא להתאבד? סגנונות של טיפול, גישות של מנטורים לחיים, טיפול מתוך חיסרון, איך לאהוב את עצמך? שנאה עצמית בגלל טיפול, להשתנות מתוך אהבה, לעשות שינוי מתוך אהבה, להשתנות מתוך בחירה, להשתנות מתוך שלמות, טעויות של מורים רוחניים
... מהי שיטת EIP? טיפול מתוך שלמות, מצא את ההבדלים, השיטה של אליעד כהן, שיטת הטיפול של אליעד כהן, 2 גישות של מורים רוחניים , טיפולים לשינוי הזהות המינית, התאבדות של מטופל, איך לא לגרום למטופל להתאבד? איך ... עצמית בגלל טיפול, להשתנות מתוך אהבה, לעשות שינוי מתוך אהבה, להשתנות מתוך בחירה, להשתנות מתוך שלמות, טעויות של מורים רוחניים וכאן נסביר על 2 גישות טיפוליות, 2 גישות של מטפלים שהאדם רוצה להיעזר בהם, 2 גישות של ...
למה לא קל להיות מאושר? למה קשה להיות מאושר? למה המשיח לא בא? מורים רוחניים, אינטרס של מורה רוחני, לעזור לאנשים, המחלוקת של רבי נחמן, מחלוקת על רבי נחמן, למה המשיח לא מגיע?
... לא קל להיות מאושר? למה קשה להיות מאושר? למה המשיח לא בא? מורים רוחניים , אינטרס של מורה רוחני, לעזור לאנשים, המחלוקת של רבי נחמן, מחלוקת על רבי נחמן, למה המשיח לא מגיע? למה קשה להיות מאושר? השאלה המרכזית שאליעד כהן דן בה היא מדוע ... כל הזמן מתקדם ממדרגה למדרגה. אם לא תהיה לו מחלוקת, לא יוכל להתחדש ולהתקדם. במובן מסוים, המחלוקת היא מנוע ההתפתחות הרוחנית. למה מורים רוחניים לא נותנים תשובות פשוטות? אליעד כהן מדבר על תפקידם של מורים רוחניים ומדוע הם לעיתים קרובות דווקא מקשים על תלמידיהם במקום לספק להם תשובות פשוטות וברורות. ההסבר לכך הוא שאם התלמיד יקבל את התשובות בקלות, הוא לעולם לא יפתח יכולת חשיבה עצמאית. כדי להגיע לתובנות אמיתיות ועמוקות, האדם חייב להתמודד בעצמו עם שאלות מורכבות. מורה רוחני אמיתי אינו בא לתת פתרונות חיצוניים, אלא מלמד את האדם להבין שהבעיה עצמה אינה בעיה אמיתית, וכי התשובה האמיתית נמצאת עמוק בתוך האדם עצמו. לפי ... עם השאלה הגדולה של מהי האמת? עד הסוף, אנשים מסתפקים בתשובות זמניות ופשוטות יותר, וזה מה שמעכב את ההגעה לשלמות אמיתית. אם כל המורים הרוחניים היו אומרים בכנות שאין להם פתרון מוחלט ומכריחים את האנשים לחפש את האמת לעומק, היה מתעורר תהליך פנימי של חיפוש אמיתי, שיכול היה להוביל ... את האדם להתמודד עם קושי לשם התפתחות רוחנית. מחלוקת היא מתנה ולא קושי, שכן היא מאפשרת לאדם להעמיק ולהבין את עצמו ואת האמת טוב יותר. מורים רוחניים אמיתיים אינם מספקים תשובות פשוטות אלא דוחפים את תלמידיהם לחשיבה עצמאית, לעומת מפורסמים של שקר שמשמרים תלות. הסיבה שהמשיח, או השלמות ... ישירות עם שאלת האמת. למה קשה להיות מאושר? מהי מחלוקת לפי רבי נחמן? ההבדל בין מורה אמיתי למפורסם של שקר למה המשיח לא מגיע? למה מורים רוחניים לא נותנים תשובות פשוטות? איך חיפוש האמת גורם ליותר קשיים? למה קשה להיות מאושר? אחת השאלות המרכזיות שעולות היא מדוע אושר אינו דבר פשוט ... המחלוקת יוצרת תהליך של בירור והעמקה, וכאשר אדם מתנגד לרעיון מסוים - זה יכול לעזור לו לחדד את עצמו ולהבין לעומק את עמדתו. למה מורים רוחניים לעיתים מקשים על תלמידיהם? בהמשך לכך, ישנה שאלה נוספת - מדוע מורים רוחניים מסוימים מקשים על תלמידיהם במקום להקל עליהם? מדוע לא להגיש לתלמידים את החומר בצורה פשוטה וברורה? ההסבר לכך הוא שאם אדם יקבל תשובות ... אדם מחפש פתרון לבעיה, הוא מניח מלכתחילה שהבעיה קיימת. אך למעשה, ייתכן והפתרון האמיתי הוא להבין שהבעיה אינה בעיה כלל. מה תפקידם של מורים רוחניים בעולם? בהקשר הזה, ישנם מפורסמים של שקר, כפי שרבי נחמן קרא להם - כלומר, אנשים שמציגים עצמם כמובילי דרך, אך בפועל משמרים אצל תלמידיהם את ... אחת הסיבות לכך היא שאנשים נוטים לחפש פתרונות קלים ולהיאחז בתשובות מוכנות, במקום להתמודד באמת עם השאלות. לדברי רבי נחמן, אילו כל המורים הרוחניים היו כנים ומודים בכך שאין להם פתרון מוחלט, אז האנשים היו נאלצים לחפש באמת את האמת, מה שהיה מוביל להבנה עמוקה יותר ולמעין גאולה. כלומר, ... את החיים בפרספקטיבה אחרת לגמרי. למה קשה להיות מאושר? איך חיפוש האמת גורם ליותר קשיים? מהי המשמעות של מחלוקת לפי רבי נחמן? למה מורים רוחניים לא נותנים תשובות פשוטות? האם יש יתרון בכך שהמציאות מקשה עלינו? מה ההבדל בין מורה אמיתי למפורסם של שקר? למה המשיח לא מגיע? ...
היורש של אליעד כהן, למה לא להאמין לאליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, מי זה אליעד כהן? תלמידים של אליעד כהן, הכת של אליעד כהן, ההבדל בין כת לדת, למה הדת היא לא כת? סוגים של מורים רוחניים, משה רבנו ומתן תורה
היורש של אליעד כהן, למה לא להאמין לאליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, מי זה אליעד כהן? תלמידים של אליעד כהן, הכת של אליעד כהן, ההבדל בין כת לדת, למה הדת היא לא כת? סוגים של מורים רוחניים, משה רבנו ומתן תורה
... אליעד כהן, למה לא להאמין לאליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, מי זה אליעד כהן? תלמידים של אליעד כהן, הכת של אליעד כהן, ההבדל בין כת לדת, למה הדת היא לא כת? סוגים של מורים רוחניים, משה רבנו ומתן תורה למה לא להאמין לאליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן וההבדל בין כת לדת ההרצאה מתחילה בשאלות על אמונה, מורים רוחניים ודמויות של מנהיגות. אליעד כהן דן בשאלות יסודיות כמו למה לא להאמין לאליעד כהן, למה לא להאמין לאלוהים ולמה לא להאמין למורים רוחניים בכלל. הוא מציין כי האמונה במישהו אחר היא בעייתית, שכן תמיד יש מקום לספק ולבדוק את הדברים בעצמנו. המורים הרוחניים או הדמויות הדומיננטיות בתרבויות השונות עשויים לסבול מהפרעות או מניפולציות שגורמות למאמיניהם להאמין בהם ... באופן עיוור בעצמו ובדעותיו מבלי לשאול שאלות או לבדוק את מה שנאמר לו. אליעד מדבר גם על האמירה עשה לך רב, ומסביר את הכוונה העמוקה שבכך, שהיא לא להימנע מלקבל עצות ממורים רוחניים, אלא להאמין בעצמך ולבחון את הדברים באופן עצמאי. ההבדל בין דת לכת - איך דתות מגדירות את עצמן? במהלך ההרצאה, ... יש אנשים שמבצעים הפצה של רעיונות לא מתוך רצון אמיתי לשפר את המצב של אחרים, אלא מתוך רצון אישי להרגיש בעלי עוצמה ולקבל הערכה מאנשים אחרים. זוהי הסיבה לכך שלפעמים מורים רוחניים יכולים להטעות את תלמידיהם ולטעון שהאמת נמצאת אך ורק אצלם, תוך מניפולציה רגשית או אשליות של שליטה מוחלטת. ... נוכל לבדוק את מה שנאמר לנו? בסופו של דבר, אליעד כהן מדגיש את החשיבות הגדולה של לבדוק את מה שנאמר לנו ולבצע את הבדיקות בעצמנו. הוא מציין שגם אם נשמעים לנו דברי המורה הרוחני כמשהו נכון, עלינו לא להסתמך רק עליהם, אלא גם לבדוק אותם באופן עצמאי. אליעד מציע להימנע מהאמונה העיוורת ... שסביבותינו מציעים לנו, מבלי להסכים להם ללא בדיקה. אליעד כהן כתות ודיבורים רוחניים הפצה רוחנית ההבדל בין דת לכת אמונה וחשיבה עצמאית רבי נחמן מברסלב ביקורת על מורים רוחניים למה לא להאמין למורה רוחני? למה לא להאמין לאלוהים? למה לא להאמין למשה רבנו? לא יראני האדם וחי, מעשה מבעל תפילה, הכת של החכמים, הכת של הבעל תפילה, מעשה מנימוס המדינה והבעטלירס שהמליכו, סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, המבחן של המורה הרוחני, לקחת את המלוכה ואת ההנהגה, חשיבות ההפצה, הפצת תורות רוחניות, הפצה רוחנית, אמונה בשלמות שאין שלמות אחריה, אינטרסים של מורים רוחניים, אינטרסים של גורואים, רחמנות על העולם, האם אליעד כהן הוא כת? האם הדתות הן כת? למה הדת לא מוגדרת ככת? הקבוצה של אליעד כהן, ממי ללמוד? למה לא להאמין באף אחד? תלמידים של רבי נחמן מברסלב, חסידי ברסלב, ספרי ברסלב, להיות מורה רוחני, ללמד תלמידים, מצא את ההבדלים, סוגים של מורים רוחניים, מפגשים של אליעד כהן, מי ירצה למנות יורש? הרצון ביורש, כתות בחסידות ברסלב, ממני עד המשיח, אליעד כהן נוכל, אמונה במשה רבנו, אמונה בחכמים, אמונה ביהדות, דמות המנהיג בכת, דמות המורה הרוחני בכת, חשיבות המורה הרוחני בכת רוחנית, סכנה של מורים רוחניים, סכנה בללמד אחרים, הפצה של אליעד כהן, מעשה מקבצן שהפך להיות מלך, הוכחה שאין אלוהים, הוכחה שאלוהים לא נתן ...
כיבוד דעות של אחרים, דמוקרטיה, אמת דמוקרטית, אמת אחת, מורים רוחניים טיפשים ושקרנים, זלזול בשקרים
כיבוד דעות של אחרים, דמוקרטיה, אמת דמוקרטית, אמת אחת, מורים רוחניים טיפשים ושקרנים, זלזול בשקרים
... אמת דמוקרטית, אמת אחת, מורים רוחניים טיפשים ושקרנים, זלזול בשקרים האם צריך לכבד דעות של אחרים? אליעד כהן מסביר בצורה חד - משמעית שאין שום ... או בטיפשות. הוא טוען שישנם מורים רוחניים שאומרים כל הדרכים נכונות או כל הדרכים מובילות לאותו מקום, אך אמירות כאלה הן תמיד שקריות. מורים אלו אינם ... ומבדיקה של טענותיהם. מדוע מורים רוחניים מפחדים להגיד שיש רק דרך אחת נכונה? אליעד כהן טוען שמורים רוחניים רבים מפחדים להגיד שיש רק דרך אחת נכונה משום שאמירה כזו חושפת אותם לביקורת. אם מורה יטען שיש רק דרך אחת, ... אליעד כהן ממליץ להתמודד עם מורים רוחניים שטוענים כל הדרכים טובות? אליעד כהן ממליץ לגלות חשדנות כלפי מורים רוחניים שטוענים כל הדרכים טובות. הוא ממליץ לבדוק אותם ולשאול אותם שאלות קשות על הטענות שלהם. אם הם אכן מחזיקים ... עם שאלות קשות. לעומת זאת, מורים רוחניים שקרנים מפחדים משאלות, ולכן הם מנסים להימנע מעימותים ומביקורת, וכך הם נחשפים כנוכלים וטיפשים. האם כל דרך ... היא דמוקרטית? איך לזהות מורה רוחני שקרן? האם כל הדרכים מובילות לאמת? מה הדרך הנכונה להגיע לאמת? איך להגיע לאושר אמיתי? למה אסור להאמין ...
סוגים של מורים רוחניים, סוגים של מדריכים, היכולת ללמד אחרים, מודעות עצמית של מורה רוחני
סוגים של מורים רוחניים, סוגים של מדריכים, היכולת ללמד אחרים, מודעות עצמית של מורה רוחני
... של מורים רוחניים, סוגים של מדריכים, היכולת ללמד אחרים, מודעות עצמית של מורה רוחני אילו סוגים של מורים רוחניים קיימים ואיך מזהים אותם? קיימים סוגים שונים של מורים רוחניים, ולכל אחד מהם יכולות שונות ומגוונות. יש מורים שיכולים ... את הידע והמיומנות שלהם, ויש כאלה שלא מסוגלים או אינם רוצים לעשות זאת. כאשר רוצים להעריך מורה רוחני או מדריך רוחני כלשהו, יש לבחון לא רק אם הוא עצמו בעל ידע ... היכולת שלו ללמד את אותם דברים לאחרים. אליעד כהן מסביר שבאופן כללי, ישנם שני סוגים עיקריים של מורים רוחניים או מדריכים: הסוג הראשון: אדם שטוען שיש לו יכולת מסוימת, ... להדריך אחרים וללמד אותם את השלבים המדויקים, כיוון שהוא יודע בדיוק מה התהליך שעבר. למה יש מורים רוחניים שלא מסוגלים ללמד אחרים את היכולות שלהם? לפי אליעד כהן, ... שלו לא אמיתית, אלא פשוט שהוא לא מודע מספיק לדרך שבה היכולת הגיעה אליו. איך אפשר לזהות אם מורה רוחני באמת מסוגל ללמד? על מנת לזהות אם המורה הרוחני אכן מסוגל ללמד, צריך לשאול אותו שאלות לגבי הדרך שבה הוא ... או אחרת, ניתנת ללמידה על ידי פירוק שלה לשלבים ובדיקה חוזרת ונשנית של כל שלב ושלב. איך לבחור מורה רוחני? כיצד לזהות מורה אמיתי? האם אפשר ללמוד כל מיומנות? איך ...
מדריך רוחני, מורה רוחני, מורים רוחניים, למצוא מורה רוחני, מורה רוחני טוב, מורה רוחני רע, מורה רוחני אנושי, מורה רוחני אלוהי
מדריך רוחני, מורה רוחני, מורים רוחניים, למצוא מורה רוחני, מורה רוחני טוב, מורה רוחני רע, מורה רוחני אנושי, מורה רוחני אלוהי
... רוחני, מורה רוחני, מורים רוחניים, למצוא מורה רוחני, מורה רוחני טוב, מורה רוחני רע, מורה רוחני אנושי, מורה רוחני אלוהי מהי הטעות הגדולה לגבי מורים רוחניים? אנשים רבים מגיעים אל תחום הרוחניות עם המון ציפיות ממורים רוחניים. הציפיות האלה מבוססות בעיקר על האמונה שהמורה הרוחני הוא אדם מושלם, כזה שאמור להיות תמיד טוב, נחמד, סבלני ומכיל. אך ישנו פרדוקס מעניין בכך: מצד אחד, אנשים שאינם מורים רוחניים בעצמם מרגישים בנוח להסביר ולדרוש איך מורה רוחני אמור להתנהג. מצד שני, אם אדם איננו מורה רוחני, כיצד הוא יכול לקבוע מהי ההתנהגות הראויה עבורו? אליעד מציע פתרון פשוט - אם אתה לא מורה רוחני, עדיף שתאמר: אני כאדם שאינו מורה רוחני, רוצה למצוא מורה רוחני שיהיה כזה וכזה. בכך אתה מציג את נקודת המבט שלך בצורה נכונה, ולא מתיימר לקבוע מה נכון למורה רוחני לעשות או לא לעשות. האם מורה רוחני צריך להתנהג בצורה מסוימת? קיימת תפיסה שגויה לפיה מורה רוחני הוא בהכרח טוב, משום שאלוהים נתפס כטוב. אנשים מניחים שאם המורה הרוחני התקרב לאלוהים, אז ככל שנתקרב אליו, נרגיש טוב יותר. מתוך ההנחה שאלוהים הוא מושלם, אנשים חושבים שגם המורה הרוחני אמור להיות מושלם במובן מסוים. לדוגמה, יש החושבים שאלוהים אינו זקוק לאוכל, לשינה או למנוחה, ולכן מאמינים שגם המורה הרוחני האמיתי אמור לחיות ללא תלות בצרכים גופניים. זאת טעות נפוצה, שכן המורה הרוחני הוא עדיין בן אדם, עם גוף וצרכים גופניים, ולכן יש בו את כל הצדדים, כולל צרכים פיזיים ורגשיים. למה חשוב שהמורה הרוחני יחווה גם טוב וגם רע? אליעד מדגיש כי המורה הרוחני האמיתי הוא אדם שיכול לחוות את שני הצדדים של הקיום. הוא מסוגל להיות גם שמח וגם עצוב, גם לאכול בהנאה וגם להימנע מאוכל מתוך סגפנות. כלומר, אם אדם מצפה שהמורה הרוחני יהיה כל הזמן שמח, נחמד וסבלני, הוא למעשה יוצר לעצמו ציפייה לא מציאותית, ומרחיק את עצמו מהמהות האמיתית של האלוהות ושל המורה הרוחני. המציאות, כמו גם המורה הרוחני, כוללת בתוכה את כל הצדדים - טובים ורעים, שמחים ועצובים. מי שמנסה למצוא מורה רוחני שיהיה תמיד חיובי או שלילי, מחפש בעצם רק חלק מהמציאות, ובכך מתרחק מתפיסה שלמה ואמיתית של המציאות. למה מורה רוחני חייב להכיל את כל הקצוות של המציאות? לפי אליעד, כדי להיות באמת באחדות מוחלטת עם המציאות, על האדם להכיל את כל הקצוות. להיות מסוגל לחוות את המציאות במלואה, בין אם היא נעימה או לא נעימה. המורה הרוחני האידיאלי הוא מי שלא מושפע משינויים זמניים, ולכן יכול להכיל את כל ההפכים. הוא לא חייב להיות תמיד סבלני או תמיד לא סבלני, תמיד שמח או תמיד עצוב, אלא מסוגל ... שמכילה את כל ההפכים, אור וחושך יחד. מהי הבעיה העיקרית בציפיות שלנו ממורה רוחני? הבעיה המרכזית היא שבראש של אנשים קיים דמיון מוטעה לגבי ה
מורה רוחני, לא להאמין למורה רוחני, מורים רוחניים, התפתחות רוחנית, רוחניות, מצא את ההבדלים, להאמין או להבין, מפורסמים של שקר, אמונה במורה רוחני, מורה רוחני, מודעות עצמית
מורה רוחני, לא להאמין למורה רוחני, מורים רוחניים, התפתחות רוחנית, רוחניות, מצא את ההבדלים, להאמין או להבין, מפורסמים של שקר, אמונה במורה רוחני, מורה רוחני, מודעות עצמית
מורה רוחני, לא להאמין למורה רוחני, מורים רוחניים, התפתחות רוחנית, רוחניות, מצא את ההבדלים, להאמין או להבין, מפורסמים של שקר, אמונה במורה רוחני, מורה רוחני, מודעות עצמית למה אסור להאמין למורה רוחני? אליעד כהן מדבר על החשיבות שלא להאמין בצורה עיוורת למורים רוחניים, ומסביר כיצד אפשר להבדיל בין האמת לבין שקרים רוחניים. הוא טוען שמורים רוחניים רבים מדברים על דברים שהם עצמם לא באמת מבינים לעומק, ... הכישלון הם המציאו תירוצים או תיאוריות חדשות שמטרתן להסביר את חוסר ההבנה שלהם ולהציגו כהצלחה. מדוע אסור לקבל תירוצים ממורה רוחני? אליעד מתאר מקרה בו תלמידים מגיעים למורה רוחני עם שאלות קשות ועמוקות. במקום לענות להם על השאלות האלה, המורה הרוחני משתמש בשיטות של דחייה, כמו: תאמין לי, כשיגיע הזמן תבין ... של המורה להסביר את הנושא בצורה בהירה ופשוטה, והוא מסביר שאין צורך להאמין לשום דבר בצורה עיוורת. כיצד אפשר לבדוק אם המורה הרוחני אומר אמת? אליעד מסביר שכדי לבדוק האם מורה רוחני באמת יודע את מה שהוא מדבר עליו, יש לשאול שאלות עמוקות ... לכן, לדבריו, יש להבין את המהות של אותו פרדוקס ולהתמודד עמו במקום לנסות להתחמק ממנו או לדחות אותו לעתיד. מה הבעיה עם מורים רוחניים מפורסמים? אליעד כהן נותן דוגמה מהסיפור של רבי נחמן ... המלך ולא הצליח, הוא המציא לעצמו תירוצים מדוע אינו מצליח להבין, ובכך רימה את עצמו ואת האחרים שהוא באמת מלך. אליעד טוען שמורים רוחניים מפורסמים רבים עושים בדיוק את אותו הדבר: הם מעמידים פנים ... צריך להאמין או להבין בעצמך? אליעד מדגיש שהמטרה האמיתית היא להבין בעצמך ולא להאמין בצורה עיוורת למישהו אחר, אפילו לא למורה רוחני. הוא מסביר שלא חשוב אם מדובר במורה רוחני מפורסם או אלמוני, חשוב לבדוק את הדברים בעצמך. הדרך לבדוק ... סומך על אף אחד, גם לא על עצמו בצורה עיוורת. הוא מעודד להטיל ספק בכל דבר ולשאוף להגיע להבנה אישית וישירה. האם להאמין למורה רוחני? איך לזהות מורים רוחניים שקריים? מה ההבדל בין אמונה להבנה? מדוע חשוב להטיל ספק במורה רוחני? מהו פרדוקס רוחני? כיצד לבדוק את האמת בעצמך? האם מורים רוחניים באמת יודעים? ...
רוחניות, מודעות עצמית, חיסרון הקיום העצמי, איך להיות מאושר? מורים רוחניים, חיפוש רוחני, לא לדעת שאתה קיים, התעוררות רוחנית, הארה רוחנית, סבל ואושר, מהו קיום? מהו האני? אמת אחרת
רוחניות, מודעות עצמית, חיסרון הקיום העצמי, איך להיות מאושר? מורים רוחניים, חיפוש רוחני, לא לדעת שאתה קיים, התעוררות רוחנית, הארה רוחנית, סבל ואושר, מהו קיום? מהו האני? אמת אחרת
... מודעות עצמית, חיסרון הקיום העצמי, איך להיות מאושר? מורים רוחניים , חיפוש רוחני, לא לדעת שאתה קיים, התעוררות רוחנית, הארה רוחנית, סבל ואושר, מהו קיום? מהו האני? אמת אחרת מהו החיסרון בקיום העצמי ואיך ... הקיום, ומחפשים אושר רוחני באמצעות טכניקות או שיטות של מורים רוחניים, מבלי להבין את הבעיה האמיתית: הקיום עצמו. אליעד מבדל בין שיטות שמורים רוחניים מציעים, שבמסגרתן הם מתמקדים במחשבות ובתחושות, לבין התפיסה העמוקה יותר שהבעיה טמונה בקיום עצמו ולא במחשבות או ברגשות. הוא מציין שלעיתים השיטות שמורים רוחניים מציעים מובילות אנשים למלכודות, מאחר שהם מסבירים להם להתבונן במחשבותיהם מבלי להבין את חיסרון הקיום עצמו. מהי התרמית שמורים רוחניים מציעים? אליעד מתאר את השיטה הנפוצה של המורים הרוחניים שמלמדים את תלמידיהם לא להאמין למחשבותיהם ולנתק את עצמם מהן. הוא טוען כי המורים האלה משדרים מסר שנראה כפתרון, בכך שהם מורים לאדם ... את קיומו כחלק מהמציאות. איך ניתן להתגבר על האשליה של המורים הרוחניים? אליעד מסביר כי כל מורה רוחני שמלמד להפסיק להאמין במחשבות ובתחושות מבלי להבין את מהות הקיום עצמו, לא מצליח להוביל את תלמידיו להבנה האמיתית. מורים שמפרידים את האדם ... אושר רוחני. אליעד מציין כי הרבה אנשים נפלים למלכודות של מורים רוחניים שמסבירים להם כיצד להתבונן במחשבותיהם, מבלי להבין את המהות האמיתית של הקיום. הוא מציע, לאור דוגמת העיוור שצופה בשולחן, שהחיסרון לא נמצא במחשבות, אלא בקיום עצמו. מהי התרמית שמורים רוחניים מציעים? ההסבר המרכזי של אליעד הוא שמה שמורים רוחניים מנסים לשדר לאנשים הוא שאין באמת חיסרון בתוכם או בסובייקט עצמו. במקום לקחת אחריות על תחושת החיסרון, הם טוענים שהחיסרון נמצא במחשבות ... הקיום האישי שלך. זה לא תלוי במחשבות חיצוניות או בתפיסות מורים רוחניים, אלא בהבנה העמוקה שתחושת האני היא למעשה החיסרון שבסיסה. אם תוכל להבין זאת, תוכל להפסיק להיאבק בתודעה ולסבל ולהבין שהקיום שלך הוא ... היכולת שלך לדעת שאתה קיים. איך ניתן להתגבר על האשליה של המורים הרוחניים? לפי אליעד, כל מורה רוחני שמסביר לאדם להפסיק להאמין במחשבותיו מבלי להבין את מהות הקיום עצמו לא מצליח להעביר את האמת הפנימית. אם אתה לא מודע לכך שהקיום עצמו הוא ... יש הבדל בחוויה שלך לבין החוויה של השולחן? ניקח לדוגמה מורה רוחני, האם המורה הרוחני מודע לזה שהוא קיים? האם המורה הרוחני יודע שאני קיים? אני מנסה לחתור לשאלה אחרת, האם אתה רואה פה שולחן? (כן) אתה רואה את המורה הרוחני? (כן) אתה רואה פה את הפיל? (לא) השאלה, האם המורה הרוחני בעיניך, רואה אותי כמו שהשולחן רואה אותי וכמו שהפיל רואה אותי? או שהפיל רואה אותי פחות מהשולחן, והשולחן רואה אותי פחות מהמורה הרוחני? כי אני מדבר איתך על חוויה שבה אתה רואה אותי כמו שהפיל רואה אותי. המורה הרוחני אמור לראות אותי כמו שהפיל רואה אותי. המורה הרוחני רואה אותי יותר מהפיל.. אתה אומר שהפיל לא רואה אותך, כי הוא לא פה, אבל הפיל לא צריך להיות פה כדי לראות אותי. לפי מה שאתה אומר, שאם אתה ... אליעד: האם למציאות שבראה אותי אין שכל ולי יש שכל? והאם המורה הרוחני יודע שאני קיים, באותה חוויית מציאות כמו שהמציאות יודעת שאני קיים? האם המורה הרוחני חווה את קיומו כמו שהפיל כאן חווה את קיומו? שאלה: אני חושב שהמורה הרוחני לא חווה כלום. אליעד: מה זה לא חווה כלום, האם הוא מדבר איתי? אתה טוען שהמורה הרוחני לא יודע שהוא קיים, אך יודע שאני קיים, האם זה מה שאתה טוען? שאלה: המורה הרוחני לא יודע כלום. אליעד: אם המורה הרוחני לא יודע כלום, אז גם אתה לא יודע כלום, ומדוע אני מדבר איתך? שאלה: כן, יש כאן משהו לא ברור לי. אליעד: אם מישהו עוקץ אותך עכשיו, האם ... הוא אחרי האני? אליעד: לא, אם החיסרון הוא אחרי האני, אז מורה רוחני יגיד לך, לך צעד אחד אחורה ואין לך יותר חיסרון. אך אני אומר אתה לא יכול לקחת צעד אחד אחורה, כי אתה הולך אחורה עם החיסרון עצמו. שאלה: ...
מיניות ורוחניות, יחסי מין, משיכה מינית, סקס, מיניות רוחנית, אימפוטנציה רוחנית, התנזרות מינית, אימפוטנטים רוחניים, אימפוטנטיות רוחנית, מורים רוחניים, רוחניות ומיניות, טנטרה, התנזרות ממין
... אימפוטנטיות רוחנית, מורים רוחניים, רוחניות ומיניות, טנטרה, התנזרות ממין מהי המשמעות של אימפוטנציה רוחנית ומה הקשר שלה למורים רוחניים? במהלך השיחה, אליעד מציין את רעיון האימפוטנציה הרוחנית, שמתאר מצב שבו אדם, בעקבות ההבנה הרוחנית שהוא מגיע אליה, מאבד את היכולת להרגיש תשוקה או משיכה כלפי ... בהקשר זה, הוא מתאר את המורים הרוחניים ככאלה שמגיעים למצב של אימפוטנציה רוחנית - כלומר, הם לא מצליחים ליצור קשרים רגשיים או מיניים, והם אולי אפילו מתנזרים מהם. אליעד מסביר כי הם לא רק מתנזרים ... טוען שהם משקרים, שכן המורה הרוחני אמור להיות במצב שבו הוא לא חווה תשוקה - בין אם זו תשוקה רגשית ובין אם מינית. האם הארה רוחנית מביאה לאימפוטנציה? האם אדם שמגיע להארה יהיה אימפוטנט מבחינה ... או במשיכה. אליעד מציין שמורים רוחניים שהגיעו להארה עשויים לא לחוות את המשיכה המינית הרגילה, כי הם לא מזהים יותר את ההבדלים בין גברים לנשים. הוא אף מוסיף כי לא מדובר במצב שבו מורה רוחני הופך לאימפוטנט. למעשה, הוא טוען שההפך הוא הנכון - מורה רוחני מגיע לאימפוטנציה רוחנית לאחר שהפסיד את התשוקה המינית, והוא ממציא לעצמו הסבר כדי להסביר את חוסר התשוקה. במילים אחרות, הוא אומר אין הבדל בין גברים לנשים או אין ... את התשוקה המינית. האם מורה רוחני יכול להיות מצליח? אליעד טוען כי המורים הרוחניים שמגיעים למצב הזה לרוב לא מצליחים בכל תחום אחר בחיים, לא רק במיניות, אלא בכלל. הוא מציין כי המורים האלה נוטים להיות בודדים, חיים חיים שקטים מאוד, ואין להם ... עם אחרים. הוא מספר על מורים רוחניים שנמצאים במצב שבו טוב להם לבד, ולעיתים לא יוצאים כלל לדייטים או מתקשרים עם אחרים. הם חיים בבידוד, מה שנראה להם כמצב אידיאלי. אליעד מציין כי הם לא מצליחים ... מהי תפיסת האחדות של המורים הרוחניים? הקונספט של אחדות בעיני המורים הרוחניים הוא מקור לאי הבנה. אליעד מציין כי מה שמורים רוחניים מסוימים מבינים כהבנה של הכל אחד - זו בעצם תפיסה שגורמת להם לא להיות מסוגלים להבדיל בין טוב לרע, בין נכון לשגוי, בין גברים לנשים, ועוד. הוא טוען כי אם אדם ... רוחנית? מהם מאפייני מורים רוחניים? מהי אימפוטנציה רוחנית? כיצד הארה רוחנית משפיעה על מיניות? מהי תפיסת האחדות הרוחנית? האם אפשר להיות חופשי בלי מיניות? ש: שאלה ממש תיאורטית קטנה שברמת השכל ... אחת מהסיבות שאני מזלזל במורים הרוחניים האחרים זה כי אני חושב שהם אימפוטנטים אני חושב שאתה צודק הבנת נכון אם באמת אין אצלם הבדל בין שום דבר לשום דבר אז כל המערכת הרגשית שלהם נדפקה וכל המנגנון שלהם ... משקרים אותך, תראה אם מורה רוחני מהסוג שאתה מכיר יגיד לך שהוא לא אימפוטנט אז או שהוא משקר אותך בזה או שהוא משקר אותך בזה שהוא מורה רוחני במשהו הוא משקר אותך ואם הוא יגיד לך שאתה לא מבין אותו גם בזה הוא משקר אותך כי אתה מבין טוב מאוד והוא משקר אותך זהו. קיבלת תשובה? ש: אני לא כל כך. אליעד: מה לא ... ש: מה הוא התכוון בעצם שהמורה הרוחני הוא כבר לא מבדיל בין זכר לנקבה בוא נקרא לזה ככה. אליעד: גם כן. ש: לא אמרת, אתה עושה לי מבחן עכשיו. אליעד: את עושה לעצמך מבחן. ש: אתה רואה את הכל שאתה יכול ... שאתה לא יודע זה לא שמורה רוחני הופך להיות אימפוטנט הוא הפך להיות מורה רוחני בגלל שהוא אימפוטנט אז זה הפוך זה בדיוק הפוך זה בגלל שהוא לא הצליח אז הוא אמר טוב מה אני לא יכול אז הוא היה צריך למצוא איזה הסבר אז הוא אמר טוב אין הבדל בין ... בתכלס כאילו תראה לי מורה רוחני שהוא מצליח במשהו אבל באמת מצליח לא אתה יודע ככה פעם מישהו שהוא באמת מצליח במשהו בכלל. ש: אבל יש לך שקט אז איזה שקט. אליעד: אני מכיר מורים רוחניים יותר משקט בבית קברות כל מי שמת נמצא בשקט הם בודדים טוב להם להיות לבד, ראית מתים בבית קברות הם אפילו לא יוצאים לדייטים כלום הם לבד טוב להם עם הלבד שלהם טוב ... או שאתה נוכל שאתה מורה רוחני או שאתה נוכל שאתה נמשך לאשתך בשתיהם אתה משקר. ש: מה אני שאני שואל בפירוש אחרי ההארה האם נהיה אימפוטנט מרוב שהוא יגיד שהכל אחד. אליעד: אחרי ההארה שאתה מכיר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ידיעה שלמה, מה הסיכוי שתשתנה את דעתך? מה הסיכוי שתגלה שאתה טועה? מה הסיכוי שתחשוב הפוך? מי ראוי להנהיג? שלמות שאין שלמות אחריה, האם אתה בטוח שלא תשנה את דעתך? מהי ידיעה שלמה? מורים רוחניים, ללמד אחרים, מנטורים, גורואים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
מודעות עצמית לאלוהים שבך, 2 חלקים - הספר על: מורים רוחניים, מורים רוחניים, הארה רוחנית, התפתחות רוחנית, רוחניות ומודעות עצמית, שיטות רוחניות, להיות מודע לעצמך, דרכים רוחניות, איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...

מודעות עצמית ושקט נפשי - הספר על: התפתחות רוחנית, מורים רוחניים, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

רוחניות ומודעות לחיים טובים - הספר על: להיות מודע לעצמך, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Spirituality.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכה רוחנית, מורה רוחני, מורים רוחניים בנושאי מורים רוחניים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Spirituality.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8438 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 20:25:12 - wesi17