אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מסרים בתת המודע ✔לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
רוחניות, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, מסרים בתת המודע, מהו התת מודע, מדריכה רוחנית, התפתחות רוחנית, דרכים לשכנע מישהו דרך תת מודע, חלום תת מודע, מודעות עצמית סדנאות, סבל רוחני, תקשור רוחני, שיווק רוחניות, תקשור עם התת מודע, מטפלים רוחניים, מורה רוחני, חסימה רגשית חומרית רוחנית, ריפוי רוחני, מורה רוחנית, הנעת תת מודע, סימנים של התעוררות רוחנית, רוחניות מעשית, רוחנית בארגונים, כיצד להשפיע על תת המודע, התת מודע, תרגילים של התת מודע, הגדרת תת מודע, התת מודע ביהדות, סרטים רוחניים, מורים רוחניים, מאמן עסקי, הרצאות רוחניות, העצמה אישית, תת מודע וחלומות, אהבה רוחנית, התגברות על פרידות רוחניות, התפתחות אישית, רוחניים, ייעוץ רוחני, מודעות עצמית גבוהה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
וכאן אבאר, שיש שני סוגים של השפעה על המודעות של הלקוח. והסוג הראשון הוא, שבו אתה המוכר, משפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח. ויש גם את הסוג השני, שבו המוכר משפיע על המודעות של הלקוח, לא ברמת המודע, אלא ברמת התת מודע. כי יש את המודע ואת תת המודע. והמודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם. ותת המודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם, לא בצורה גלויה, אלא בצורה סמויה. דהיינו, רעיונות שנמצאים בתת ההכרה של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם בצורה גלויה.

וכאן אבאר, מה היתרונות ומה החסרונות שיש, בהשפעה על המודע או על תת המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח.

ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, והלקוח מודע לכך שגרמו לו לשנות את דעתו. כגון לדוגמה שהלקוח לא רוצה לרכוש איזה מוצר, ובצורה גלויה הוא אומר שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר הזה, כגון לדוגמה בגלל שהוא טוען שאין לו צורך במוצר. ובמקרה כזה, השפעה על המודע של הלקוח, פירושה, שבצורה גלויה, המוכר משכנע את הלקוח, שהוא כן צריך את המוצר, עד שהלקוח מוכן לקבל את האפשרות שהוא כן צריך את המוצר. וזאת נקראת השפעה גלויה על המודעות של הלקוח.

והיתרונות של צורת השפעה כזאת, שבה הלקוח באופן מודע מבין שגרמו לו לשנות את העמדה שלו, הם שהלקוח בצורה ברורה, מודע לכך שהוא שינה את העמדה שלו. ז"א הלקוח יודע ברמת המודעות שלו, שהוא כרגע חושב שהמוצר כן מתאים לו. ואם משכנעים את המודעות הגלויה של הלקוח, בכך שהוא צריך את המוצר, אז ההיגיון אומר שהלקוח אכן ירכוש את המוצר, כי הוא מודע לכך שהוא חושב שהוא צריך את המוצר.

אבל, כאשר משכנעים את הלקוח בצורה גלויה, יש לכך גם חיסרון. כי זה נכון שמצד אחד הלקוח אכן מודע בצורה גלויה לכך שהוא חושב כרגע שהוא רוצה את המוצר. אבל מצד שני, הלקוח מודע לכך, שזה שהוא רוצה את המוצר כרגע, המחשבה הזאת, לא הגיעה "מתוכו", אלא היא הגיעה ממקום חיצוני לו, שזה בעצם המוכר ששכנע אותו בצורה גלויה.

וכאשר הלקוח מודע לכך שבעצם המחשבה שאומרת לו שהוא רוצה לקנות את המוצר, שהמחשבה הזאת הגיע ממקום חיצוני לו, אז ממילא זה יוצר תחושה של נפרדות וחוסר הזדהות, בין המחשבה הזאת, לבין הלקוח עצמו. כי ברגע שהלקוח מבין שהמחשבה הזאת לא באה ממנו, ושהמחשבה הזאת היא "לא שלו", אז ממילא הוא מטיל בה ספק, וזה עלול ליצור אצלו חוסר אמון, בינו לבין המחשבה שהוא רוצה לקנות את המוצר.

ולפעמים ישנם אפילו מצבים, שבהם הלקוח באמת צריך את המוצר. והלקוח בטעות חושב שהוא לא צריך את המוצר. ואח"כ אם משכנעים את הלקוח בצורה גלויה, שהוא כן צריך את המוצר. אז לפעמים בגלל שהלקוח זוכר שבהתחלה הוא לא רצה את המוצר, אז הוא מביע התנגדות לכך שהוא כן צריך את המוצר, למרות שהוא באמת צריך את המוצר.

והלקוח עלול להתנגד לכך שהוא צריך את המוצר, למרות שהוא מבין שהוא צריך אותו, כדי לשמור על האגו שלו. או משום שלא נוח לו להודות שהוא טועה. או משום שהוא רוצה לצאת צודק, ואם הוא אכן ישנה את דעתו בצורה גלויה, זה יכול לפגוע לו בתדמית של השיפוטיות שלו וכיו"ב.

כגון לדוגמה בחינוך ילדים. שלפעמים אומרים לילד לעשות משהו. והילד מבין שהוא צריך לעשות את הדבר. ולפעמים הוא מסרב לעשות את אותו הדבר, רק משום שאמרו לו לעשות את זה, ושהוא מרגיש שכאילו הדעה נכפתה עליו ללא בחירה חופשית שלו.

ולפעמים האדם מתנגד לדבר שהוא עצמו מבין שהוא נכון, רק משום שהוא מודע לכך שאותו רעיון, הגיע ממקור חיצוני לו, ושהוא מודע לכך שהוא משנה את דעתו. ולפעמים לא נוח לאדם לקבל את זה שהוא טעה, ושהוא משנה את דעתו. ואז הוא מתעקש לצאת צודק, ואז הוא עלול לסרב לרכוש את המוצר, רק משום שהוא מודע לכך שאותה המחשבה הגיע ממקור חיצוני לו.

ולשם כך, יש עוד שיטת השפעה על המודעות של הלקוח, שהיא השפעה סמויה. והשפעה סמויה על המודעות של הלקוח, פירושה, שכאשר הלקוח לדוגמה אומר שהוא לא צריך את המוצר הזה וכיו"ב, אז לא אומרים לו בצורה גלויה שהוא כן צריך את המוצר. אבל כן גורמים לו להבין מעצמו שהוא כן צריך את המוצר.

לדוגמה: על ידי זה שמסבירים לו פעם נוספת את היתרונות של המוצר, כאילו לא מתוך מטרה גלויה לשכנע אותו. ותוך כדי שמסבירים לו את היתרונות של המוצר, מדגישים לו דברים מסוימים, ושותלים לו מחשבות בתת המודע שלו, שיגרמו לו לרכוש את המוצר.

ולשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, ולשלוט בתת המודע של הלקוח, היתרון של זה הוא, שהדבר הזה גורם ללקוח לחשוב, שזה הוא עצמו שינה את דעתו שלו עצמו, מתוך בחירה חופשית ומתוך רצונו החופשי. ואז ללקוח יש הזדהות גדולה יותר, עם המחשבה החדשה שלו, שאומרת לו שהוא כן רוצה את המוצר.

כי לפעמים האדם מאמין לעצמו, יותר ממה שהוא מאמין לאנשים אחרים. וכאשר המחשבה שאומרת לו שהוא צריך לקנות את המוצר, כאשר הלקוח חושב שהמחשבה הזאת מגיעה מתוכו בצורה אוטנטית, בלי שהוא מבין שהמחשבה הזאת נשתלה אצלו על ידי המוכר, על ידי זה הוא מביע יותר אמון והזדהות...
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
... לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית מה הקשר בין עיצוב פונטים ובין העברת מסרים בתת המודע? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על האופן שבו עיצוב פונטים בפרסומות יכול לשדר מסרים תת הכרתיים לצופה, כך שבנוסף ...
NLP - איך לשתול מסרים סמויים? איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
NLP - איך לשתול מסרים סמויים? איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? וכאן אבאר עוד טכניקה ועוד שיטה, כיצד ...
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
...לא באמת חושבת שהיא נראית מושלמת, ואם תגיד לה שהיא נראית טוב, היא אומנם תחייך ותודה לך על המחמאה שנתת לה, אבל בלב שלה, בעצם נוצר סוג של חוסר אמון, בינך לבינה. כי היא עצמה חושבת אחרת, ממה שהיא אומרת שהיא חושבת. ובמקרה כזה לדוגמה, הכי טוב, זה לומר את כל הצדדים. גם לומר לה שהיא מושלמת ונראית טוב. וגם אחרי כמה שניות, אפשר להוסיף, שהיא יכולה להיראות עוד יותר טוב, עם כמה פחות גרמים. כאשר בעצם אתה סוגר מעגל של אמון, בינך לבין הבחורה. וכמובן שמדובר על מקרה, שבו הבחורה עצמה חושבת את זה על עצמה, והיא רק מתביישת...
חוויית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי?
...שלנו בתוך אולם התצוגה. דהיינו, שהלקוח מרגיש שהוא ממש כבר רוצה את מה שעומד מול העיניים שלו בדיוק והוא כבר מתחיל להרגיש שהוא משתמש במוצר שלנו. אפשרות נוספת אפשרית, היא שהלקוח חושב לעצמו, הייתי רוצה מוצר דומה למוצר הזה שאתה מראה לי. לא בדיוק את המוצר הזה, אבל בהחלט הייתי רוצה מוצר דומה למוצר שאתה מראה לי. כאן אולי יש יותר סיכוי שנוכל להביא ללקוח בדיוק את מה שהוא רוצה, אבל החוויה של הלקוח שהוא רוצה את מה שיש לנו להציע לו, היא יותר חלשה. אפשרות נוספת היא, שהלקוח לא בהכרח רוצה את המטבח הזה וגם לא בהכרח...
תת מודע והצלחה, איך לשלוט בתת מודע? איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להפוך דמיון למציאות בתת מודע? קומבינות על התת מודע, מניפולציות על התת מודע, התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות, טעויות של NLP, הסוד, איך לא להשיג ביטחון עצמי?
תת מודע והצלחה, איך לשלוט בתת מודע? איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להפוך דמיון למציאות בתת מודע? קומבינות על התת מודע, מניפולציות על התת מודע, התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות, טעויות של NLP, הסוד, איך לא להשיג ביטחון עצמי?
...פחדים וחרדות לא הגיוניים. לטענתו, המקור לפחדים אלה נעוץ באותו מנגנון של תת - מודע שאינו מבחין בין דמיון למציאות. אם אדם הרגיל את מוחו להאמין במחשבות חיוביות שאינן מציאותיות, הוא ימצא עצמו בסופו של דבר סובל מפחדים וחרדות בלתי מוסברים. לדוגמה, פחד מכישלון או חרדת נטישה יכולים להיווצר בדיוק מאותו עיקרון: האדם הרגיל את מוחו להאמין בדברים דמיוניים, והמוח לומד לייצר מחשבות לא מציאותיות גם בכיוון השלילי. מהן ההשלכות של לקמבן את התת - מודע? אליעד מזהיר בבירור: כל ניסיון לרמות את התת - מודע או לבצע עליו...
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
...ביטויים שמשפיעים באופן ישיר על המחויבות הרגשית והפסיכולוגית של האדם כלפי רעיון מסוים. המילה רק יוצרת תחושת מחויבות חזקה, כאילו אין אפשרות אחרת, בעוד שהמילה גם מציגה את הרעיון כאפשרות אחת מתוך כמה אפשרויות, ובכך מקטינה את המחויבות. לדוגמה, אם רוצים להקטין התנגדות למוצר או לרעיון, מומלץ להתחיל עם המילה גם. למשל, במקום לומר לאדם רק תעבוד, משפט שעלול ליצור לחץ ולהגביר התנגדות, עדיף לומר גם תעבוד. לאחר שהאדם מקבל את הרעיון בצורה מופחתת, ניתן בהדרגה להגביר את המחויבות על ידי שימוש במילה רק. כיצד להשתמש...
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
...חשיבות הזיהוי וההבנה של מקור ההתנגדות: זיהוי ההתנגדות: להבין בדיוק מה הסיבה שהאדם מתנגד. למשל, אם הוא חושב שטיפול פסיכולוגי הוא פגיעה בכבוד העצמי, יש לזהות זאת מראש. נטרול ההתנגדות באמצעות היפוך: לאחר זיהוי ההתנגדות, משתמשים בטכניקה של היפוך - מלמדים את האדם באופן עקיף את ההפך ממה שהוא חושב. למשל, אם הוא מאמין שלבקש עזרה זה חולשה, יש להציג בפניו סיפורים על אנשים שביקשו עזרה והתברר שזה היה הדבר הטוב ביותר שעשו. שימוש בדימויים ומשלים: אליעד מסביר שניתן להכניס רעיונות לראש של אנשים באמצעות סיפורים...
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
...אוקי כל מיני משפטים כאלה ואחרים. עכשיו כפי שאמרתי עוד פעם לפעמים אי אפשר להגיד לו הדירה הזאת טובה עבורך במאה אחוז כי היא לא טובה עבורו במאה אחוז אז מה שעושים זה לוקחים את המשפט הדירה הזאת טובה עבורך בהנחה שזה מה שרוצים להגיד לו והמוכר צריך לשאול את עצמו את השאלה הבאה האם המשפט הדירה הזאת טובה עבורך האם הוא לא נכון במאה אחוז. זאת אומרת נגיד שהקונה אומר הדירה הזאת לא מתאימה לי, שימו לב הקונה אומר לא רוצה לקנות את הדירה היא לא טובה לי מה שצריך לעשות המוכר שרוצה למכור את הדירה, המוכר שרוצה למכור את...
איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? איך ליצור התניה סמויה? איך לשתול מחשבות? איך ליצור לחץ פסיכולוגי? איך לעשות מניפולציה רגשית? איך לשכנע אנשים? איך לשלוט בתת מודע?
...לחשוב על עצמו וכיוב. אבל לפעמים, מדובר כמובן על מניפולציה אמיתית. שבה אין בהכרח קשר בין מה שהאדם עושה או לא עושה, לבין מה שהוא מפחד שיקרה לו או לא יקרה לו. ולפעמים יש אפילו קשר הפוך. שאם הוא יעשה את מה שאתה רוצה, אז דווקא זה יגרום לו שיקרה לו מה שהוא לא רוצה שיקרה לו. ואעפכ קיימת האפשרות להטעות את המוח של האדם, וליצור אצלו התניה מחשבתית, שגורמת לו להאמין, שאם הוא יחשוב ויעשה דבר כלשהו, אז זה אומר עליו דבר שהוא לא רוצה לחשוב על עצמו וכיוב. וכאן כמובן אני מסביר את המנגנון שעומד מאחורי העניין. ואחדד...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
מודעות עצמית לאלוהים שבך, 2 חלקים - הספר על: מסרים בתת המודע, דרכים רוחניות, שיטות רוחניות, רוחניות ומודעות עצמית, התפתחות רוחנית, מורים רוחניים, להיות מודע לעצמך, הארה רוחנית, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם ועוד...

רוחניות ומודעות לחיים טובים - הספר על: דרכים רוחניות, מסרים בתת המודע, איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

מודעות עצמית ושקט נפשי - הספר על: מורים רוחניים, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
סודות התת מודע קיצור דרך רוחני לגרום לתת מודע קיום בלי מודעות דמיון מודרך לתכנות תת מודע פחדים רוחניים הסודות של התת מודע הרגשת חופש רוחני ערך עצמי רוחני מורה רוחני מאושר מודעות לבעיה איך להגיע להתעוררות רוחנית? אימפוטנטים רוחניים איך אפשר להתפתח רוחנית? אימון התת מודע להבין את התת מודע חרדות בתת מודע חיפוש מורה רוחני מואר מדריכים רוחניים לקרוא את תת המודע של עצמך טיפול בתת מודע קבוצה רוחנית איך לדבר עם התת מודע? איך לטפל בתת מודע? מה התת מודע רוצה? אמונה במורים רוחניים קומבינות על התת מודע ללמוד מודעות עצמית תת מודע וחלומות תרגיל במודעות עצמית מורה דרך רוחני סיום החיפוש הרוחני להשתמש בסמים רוחניים רוחניים לוזרים התגלות רוחנית איך לדבר לתת מודע? מורים רוחניים למי להאמין למורה רוחני? רצון רוחני חרדה רוחנית איך להתפתח רוחנית? אליעד כהן מורה רוחני קושיות על מורה רוחני מנהיגים רוחניים מחויבות של מורה רוחני התעוררות רוחנית נגד שימוש בסמים להארה רוחנית לא להאמין במורה רוחני דרך רוחנית התפתחות רוחנית עולם גשמי חקר התת מודע סוף החיפוש הרוחני מה זה התת מודע? חומרנות אל תאמין למורה רוחני רמת המודעות האישית בתוך תת המודע חיים גשמיים איך לשחזר התנוצצות רוחנית? מחפש רוחני תחושה של חופש רוחני חסמים רגשיים בתת מודע מורה רוחני מת מאושר מחפשים רוחניים איך מגיעים להארה רוחנית? מודעות עצמית מלאה ביטול למורה רוחני סבל רוחני שפה רוחנית מין רוחני אני מואר רוחנית איך לעשות שינוי בתת מודע? משיכה מינית והארה רוחנית בקשת עזרה רוחנית חינוך ילדים לרוחניות לתקשר עם התת מודע מורה רוחני אמיתי חקירת התת מודע איך להיות מודע לעצמך? שלמות הרוחניות איך הגעת להארה רוחנית? שיווק רוחני התנוצצות רוחנית התבטלות למורה רוחני גישה רוחנית התנהגות של מורה רוחני רוחני מדוע כולם רוחניים? המוח התת מודע קשב וריכוז רוחני מסרים לתת מודע שעמום רוחני איך לשתול מסרים בתת מודע? רוחניות שקרית מחסום רוחני סבל של מורה רוחני תפקיד התת מודע תינוק מודע לעצמו עולם הרוחניות עוד נושאים ...
האתר Spirituality.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ רוחני, מודעות רוחני, אימון עסקי רוחני בנושא מסרים בתת המודע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Spirituality.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7832 שניות - עכשיו 06_10_2025 השעה 07:48:56 - wesi17