🖨NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות / התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע / תת מודעוכאן אתן עוד דוגמה למשמעות השונה שיש כאשר משתמשים במילות קישור שונות, שכלפי חוץ נראה שהן מבטאות את אותו הרעיון, למרות שבאמת משמעותן שונה.
ואחד מהסוגים של מילות הקישור, הוא "מילות תוספת" שתפקידן הוא הוספה הפחתה וצירוף. כגון לדוגמה המילים: ו, וכן, גם, נוסף לכך, יתרה מזאת, יתר על כן, זאת ועוד, כמו כן, לא כל שכן, בנוסף... לא רק... כי אם גם, לרבות ה... מלבד ה... חוץ מזה... ואף...
ומי שיתבונן יראה, כי לשימוש במילות התוספת, יש משמעויות שונות.
כגון לדוגמה שיש מילות תוספת שמסתירות את התוספת וכמעט ולא מדגישות אותה. כגון לדוגמה ו' החיבור. לדוגמה: "היום יום מעונן וגשום". שבו מילת התוספת היא ו' החיבור, שהיא מציגה את שני הדברים, כאילו הם היו דבר אחד, והיא לא מדגישה ולא מבליטה יותר מידי את זה שיש כאן תוספת של הדבר הראשון על הדבר השני.
ויש גם את מילת התוספת, שהיא לדוגמה המילה "גם". שהיא מבליטה ומדגישה יותר את התוספת שיש במשפט. כגון לדוגמה, "היום יום מעונן וגם גשום". שכאשר משתמשים במילת התוספת "גם", אז בעצם התוספת מודגשת אצל השומע. ואז ממילא יכול להתעורר אצלו ספק לגבי אמיתות התוספת. כגון: האם באמת היום יום מעונן וגם גשום, או שאולי היום יום מעונן בלבד ולא גם יום גשום. דהיינו, השימוש במילה "גם" מדגיש אצל השומע את זה שיש כאן תוספת של שני רעיונות שונים, שהם קיימים בנפרד, ושהם לא מגיעים כישות אחת של "מעונן וגשום", אלא הם באים בתוספת של אחד עם השני, של "מעונן וגם גשום".
וכמובן שיש עוד מילות תוספת שמדגישות עוד יותר את ההוספה של ישות אחת על הישות השנייה. כגון לדוגמה "היום יום מעונן ובנוסף גשום". שכאן מדגישים עוד יותר את זה שיש כאן תוספת. כי המילה "נוסף" מדגישה לשומע שיש כאן תוספת.
ויש לדוגמה גם את מילת הקישור "זאת ועוד" שגורמת לשומע לעצור ולהתבונן על כל אחת משתי הישויות בפני עצמה. כי יש "מעונן וגשום" ויש גם "מעונן וגם גשום" ולעומת זאת יש "היום יום מעונן. זאת ועוד שהיום גם יום גשום". שהשימוש במילה "זאת" בעצם גורם לשומע להתבונן על הרעיון הראשון בפני עצמו, בנפרד מהרעיון השני.
ויש גם את מילות הקישור " יתרה מזאת" / "יתר על כן", שהן מבטאות תחושה חזקה יותר של תוספת ושל העצמה. כי יתרה ויותר פירושו שיש כאן חיזוק ותוספת חזקה עוד יותר על ההתחלה. ז"א לא מדובר סתם על דבר אחד לצד דבר שני, אלא מדובר על דבר אחד, בתוספת לדבר שני. כאשר הדבר השני, מחזק את הדבר הראשון. דהיינו, המילה "יתרה / יתר" מזכירה את המילה "יותר". שהיא גם מחדדת את התוספת. והיא גם נותנת תחושה של משהו שהוא יותר חזק מאשר הדבר הראשון בפני עצמו. ולמרות שלפעמים התוספת שנמצאת אחרי ה"יותר" היא שוות ערך לרעיון הראשון, אעפ"כ לתחושה של ה"יותר" יש את המשמעות הייחודית שלה.
ויש את מילת הקישור "כמו כן", שמבטאת שיש כאן תוספת של דבר על דבר, עם ערך זהה. דהיינו, זה לא...
תת מודע, הלא מודע, מהו התת מודע? האם יש תת מודע? השפעת התת מודע, תפקיד התת מודע, גילוי התת מודע, כוחו של התת מודע, אימון התת מודע, שליטה בתת מודע, לשלוט בתת מודעתת מודע, הלא מודע, מהו התת מודע? האם יש תת מודע? השפעת התת מודע, תפקיד התת מודע, גילוי התת מודע, כוחו של התת מודע, אימון התת מודע, שליטה בתת מודע, לשלוט בתת מודעתת מודע, הלא מודע, מהו התת מודע? האם יש תת מודע? השפעת התת מודע, תפקיד התת מודע, גילוי התת מודע, כוחו של התת מודע, אימון התת מודע, שליטה בתת מודע, לשלוט בתת מודע מהו התת מודע והאם הוא באמת קיים? הרעיון של תת מודע או לא מודע נובע מהניסיון להסביר את הפעולות וההתנהגויות של בני אדם, במיוחד כאשר ... מעלה שאלות על הסיבות או הגורמים שהביאו לכך. לעומת זאת, כאשר האדם עושה פעולה שהוא מתחרט עליה, או שהתוצאה אינה רצויה לו, הוא מיד מחפש הסבר, ואז עולה רעיון התת מודע. לדוגמה, אם אדם הולך לים ונהנה מכך, הוא לא שואל את עצמו מדוע הוא הלך לים או מה היה המניע הפנימי שלו. לעומת זאת, אם הוא מעשן ואינו רוצה לעשן, הוא יתחיל לחקור את הסיבות לכך. בנקודה זו נכנס מושג התת מודע, שבו נאמר לאדם שיש משהו נסתר בתוכו שהוא אינו מודע אליו במלואו, אבל הדבר הזה אחראי לפעולות שלו. כך האדם מאמין שיש לו יכולת לשנות את הפעולה הלא רצויה דרך הבנה ושליטה על אותו תת מודע. האם ניתן לשלוט בתת מודע? אליעד מסביר כי השאלה החשובה יותר היא מה זה בעצם תת מודע. לדעתו, תת מודע הוא ניסיון להניח שישנם תהליכים פנימיים שגורמים לפעולות שלנו, ואנחנו לא מודעים ... מלא. ההנחה היא שהאדם אחראי לפעולות הללו, ולכן אם יחשוף אותן, יוכל לשנות את התנהגותו. אך אליעד מדגיש כי לא תמיד יש קשר ישיר בין הפעולה לבין מה שמוגדר כתת מודע. לדוגמה, אם אדם רואה מישהו ששופך מים, ומיד לאחר מכן הרצפה רטובה, הוא יכול להניח ... ירוד גורם לאדם לעשן, אבל זה לא בהכרח מחייב שזו הסיבה שהוא מעשן. ייתכן גם ששני הדברים מתרחשים בנפרד, ללא קשר ישיר או מוחלט. מדוע אנשים מאמינים בקיומו של התת מודע? הסיבה העיקרית, לפי אליעד, היא שאנשים אינם מוכנים לקבל מצב שבו אין סיבה או הסבר לפעולה שלהם. כאשר אין הסבר ברור לפעולה מסוימת, האדם מרגיש אי נוחות גדולה. הוא זקוק לתשובה שתסביר מדוע הוא מתנהג בצורה מסוימת, וכאן נכנס רעיון התת מודע. התת מודע מאפשר לאדם להאמין שהוא יכול להבין ולשלוט על התנהגויותיו, גם ... נגרמות מסיבות נסתרות. לפעמים אדם פשוט עושה פעולה בלי סיבה פנימית עמוקה. הוא טוען שייתכן שהסיבה לפעולה נמצאת בפעולה עצמה, ואין צורך לחפש סיבות נוספות בתת מודע. האדם רוצה להרגיש שהוא מבין את עצמו, ולכן הוא נוטה לחשוב שקיימות סיבות נסתרות, אך לעיתים הדברים פשוט קורים בלי סיבה נסתרת עמוקה. מהו הכוח האמיתי של התת מודע? אליעד מדגיש כי כוחו של התת מודע אינו בהכרח כפי שמקובל לחשוב. לדבריו, הכוח נמצא בידיים של האדם עצמו, לא בגלל תת מודע שהוא אינו מודע אליו, אלא בגלל ההכרה שהאדם יוצר משמעות וסיבות לפעולותיו מתוך רצון ... אם האדם יבין שאין סיבות נסתרות ושאין מישהו אחר בתוכו שמחליט בשבילו, הוא עשוי להבין שהשליטה נמצאת בידיים שלו באופן מלא וישיר. לסיכום, לפי אליעד כהן, התת מודע הוא בעיקר מושג שנוצר מתוך הצורך האנושי למצוא הסברים וסיבות, אך לא בהכרח קיים בפועל כפי שמתואר. הכוח האמיתי של האדם אינו בשליטה על תת מודע נסתר, אלא בהבנה העמוקה שהאדם הוא זה שיוצר את משמעות הפעולות שלו. מהו התת מודע? האם יש תת מודע? איך לשלוט בתת מודע? כוחו של הלא מודע השפעת
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה... מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה וכאן אבאר, שיש שני סוגים של השפעה על המודעות של הלקוח. והסוג הראשון הוא, שבו אתה המוכר, משפיע בצורה גלויה ... שבו המוכר משפיע על המודעות של הלקוח, לא ברמת המודע, אלא ברמת התת מודע. כי יש את המודע ואת תת המודע. והמודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם. ותת המודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם, לא בצורה גלויה, אלא בצורה סמויה. דהיינו, רעיונות שנמצאים בתת ההכרה של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם בצורה גלויה. וכאן אבאר, מה היתרונות ומה החסרונות שיש, בהשפעה על המודע או על תת המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח. ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, והלקוח מודע לכך שגרמו לו לשנות את דעתו. כגון לדוגמה שהלקוח ... היתרונות של המוצר, מדגישים לו דברים מסוימים, ושותלים לו מחשבות בתת המודע שלו, שיגרמו לו לרכוש את המוצר. ולשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, ולשלוט בתת המודע של הלקוח, היתרון של זה הוא, שהדבר הזה גורם ללקוח לחשוב, שזה הוא עצמו שינה את דעתו שלו עצמו, מתוך בחירה חופשית ומתוך רצונו החופשי. ואז ללקוח יש הזדהות גדולה יותר, עם ... מקרה, להתאים את המסרים, לפי המצב של הלקוח באותו הרגע. כך ששליטה בתת המודע של הלקוח, יש בה יתרונות כנל. והעיקר שלה הוא, שהלקוח חושב, שהמחשבה שלו מגיעה ממנו ושהוא עצמו רוצה לרכוש את המוצר, ולא שמישהו אחר גורם לו לחשוב כך או אחרת, אלא שהוא ... לו לרכוש את המוצר. אבל, כמובן שיש גם חיסרון בכך ששותלים מחשבות בתת המודע של הלקוח, באמצעות סוגסטיה וכיוב. והחיסרון הוא, שלפעמים הלקוח לא מבין ככ את המסרים ששותלים לו בתת המודע שלו. ולפעמים בגלל שהלקוח אמר בצורה גלויה שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר, אז גם אם שותלים לו מסרים בתת המודע שלו, שהוא כן רוצה לרכוש את המוצר, אז לפעמים קשה מאוד ללקוח להעביר את המסרים האלו, מתת המודע שלו, אל רמת המודעות שלו. כי לפעמים הלקוח יודע בצורה מודעת וגלויה, שהוא סירב לרכוש את המוצר. ולפעמים זה גורם לכך, שהלקוח מתעלם מהמסרים שיש בתת המודע שלו, שאומרים לו כן לרכוש את המוצר. כי קשה לו להבין שהוא בעצם שינה את דעתו, ושהוא צריך להחליף את המחשבה שלו, ברמת המודע החיצוני שלו. כך שמהות החיסרון בלשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, היא בכך שלא תמיד הלקוח יודע להעביר את המחשבות שיש לו בתת המודע שלו, אל המודע שלו, כדי שהוא יבצע את פעולת הרכישה. ולפעמים המודעות של הלקוח צריכה עזרה, לעזור ללקוח להבין שהוא כן רוצה לרכוש את המוצר. והעזרה הזאת אם היא גלויה, אז ... אותו וכיוב. ובסיכומו של דבר, יש יתרונות וחסרונות, בהשפעה על תת המודע של הלקוח ביחס להשפעה על המודעות של הלקוח. והתשובה לשאלה מודע או תת מודע, היא שיש יתרונות וחסרונות בכל דבר. והמוכר צריך להיות מודע אליהם. והמוכר צריך לדעת איך לתמרן בין מסרים גלויים למודעות של הלקוח, לבין מסרים סמויים לתת המודע של הלקוח, עד לביצוע העסקה בפועל. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות / התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע / תת מודע
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331
שליח עד אליך - בחינם!
מודעות עצמית לאלוהים שבך, 2 חלקים
-
הספר על: תת מודע, דרכים רוחניות, מורים רוחניים, הארה רוחנית, שיטות רוחניות, רוחניות ומודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, התפתחות רוחנית, אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
מודעות עצמית ושקט נפשי
-
הספר על: התפתחות רוחנית, תת מודע, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...
רוחניות ומודעות לחיים טובים
-
הספר על: שיטות רוחניות, איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?