אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חינוך ילדים לרוחניות, קונפליקט בחינוך ילדים, גידול ילדים רוחניים, ילדים רוחניים, בעיות בחינוך הילדים, איך לחנך ילדים? הארה רוחנית לילדים, טוב ורע לילדים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
רוחניות, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, דרכים לשכנע מישהו דרך תת מודע, תת המודע, ספרות רוחנית, תת מודע לא מודע, סרטים רוחניים, ספרי תת מודע, צמיחה רוחנית, הנעת תת מודע, קורסים רוחניים, מודעות עצמית סדנאות, יופי רוחניות ונשמה, סדנאות רוחניות, יועץ רוחני, פסיכותרפיה רוחנית, התגברות על פרידות רוחניות, חוויה רוחנית, מודעות אישית עסקים, אהבה רוחנית, חלום תת מודע, התפתחות רוחנית, מהו התת מודע, רוחניות בארגונים, לא מודע, מדריך רוחני שלילי בזמן תקשור, קורס מודעות, מודעות אישית, ספרים רוחניים, רוחניות עכשווית, סדנאות מודעות עצמית, ספרים רוחניים מומלצים, הארה רוחנית, התעלות רוחנית, כיצד לתקשר עם התת מודע שלי, העצמה אישית, לימודים רוחניים, להשפיע על התת מודע של אנשים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חינוך ילדים לרוחניות, קונפליקט בחינוך ילדים, גידול ילדים רוחניים, ילדים רוחניים, בעיות בחינוך הילדים, איך לחנך ילדים? הארה רוחנית לילדים, טוב ורע לילדים, גישה לחינוך ילדים, ילדי אינדיגו
האם לחנך ילדים לפי טוב ורע או ללא הבחנה?

הנושא המרכזי של ההרצאה של אליעד כהן הוא האתגר והקונפליקט הקיימים בחינוך ילדים לרוחניות, במיוחד כאשר מתמודדים עם שאלת ההבחנה בין טוב לרע. הקונפליקט שעולה הוא בין שתי תפיסות מרכזיות: התפיסה האומרת שיש טוב ורע מוחלטים, לבין התפיסה הרוחנית שאומרת שאין באמת הבדל בין טוב לרע, שהכל יחסי ותלוי נקודת מבט.

מדוע יש קושי לחנך ילד לפי רעיון האין הבדל בין טוב ורע?

הדילמה שאליעד מעלה היא כיצד אפשר לחנך ילד קטן לפי רעיון עמוק, פילוסופי ורוחני, כמו שאין באמת הבדל בין טוב ורע, בלי לבלבל אותו לחלוטין ולפגוע בהתפתחותו. אליעד מציג את הטענה שילד בדרך כלל גדל עם הבחנות של טוב ורע שנכפות עליו על ידי ההורים והחברה, כגון שאסור להרביץ או שאסור להכניס אצבע לחשמל, כיוון שזה "רע". מנגד, לפי הרוחניות הגבוהה שאליעד מציג, אין באמת מושג מוחלט של רע או טוב, אלא הכל אפשרי, תלוי הקשר או סיטואציה.

לדוגמה, כאשר ילד מכה ילד אחר, ההורים בדרך כלל מלמדים אותו שזה רע. אבל אליעד מסביר כי למעשה אפשר להסתכל גם על הצד השני: הילד שמרביץ עשוי להרוויח תחושת שליטה, כוח או ביטחון, שאלה דברים חיוביים בעיניו, ובכך גם המעשה הזה אינו רע מוחלט, אלא תלוי נקודת מבט. הוא מסביר שאם נניח באופן מוחלט שמעשה הוא רע, אנחנו קובעים לילד גבולות נוקשים מדי ומונעים ממנו להכיר בפרספקטיבות שונות על המציאות.

מה הנזק בלחנך את הילד על בסיס מושגים של טוב ורע?

אליעד טוען שחינוך המבוסס על טוב ורע יוצר בילד חרדות, לחץ ותחושת כישלון כאשר הוא לא עומד בציפיות החברתיות או האישיות שנקבעו על ידי מושגי טוב ורע. לדוגמה, ילד שלומד שזה רע להיכשל במבחן יפתח חרדת כישלון, אך אילו היה מחונך לכך שהכישלון הוא לא באמת רע, הוא היה חופשי מחרדה זו.

האם ניתן בכלל לחנך ילד לפי תפיסת "הכל אפשרי"?

אליעד מציג אפשרות אחרת, לפיה ניתן להסביר לילד כבר מגיל צעיר שאין באמת הבדל בין טוב ורע, ושהוא יכול לראות את היתרונות ואת החסרונות שבכל דבר. לפי התפיסה הזו, ילד צריך להבין שמבחינה רוחנית, כל דבר הוא גם טוב וגם רע באותה מידה, ואין זה משנה במה הוא יבחר. מצד שני, אליעד מדגיש שהסברה כזו לילד עלולה לשגע אותו, מכיוון שהוא עדיין לא בשל להבנת מורכבות שכזו, מה שמוביל לדילמה.

האם הדילמה בחינוך היא באמת של הילד או של ההורה?

אליעד מסביר לעומק כי הדילמה שהורה חווה לגבי כיצד לחנך את הילד אינה באמת של הילד, אלא של ההורה עצמו. הסיבה לכך היא שההורה עצמו נמצא בקונפליקט פנימי בין התפיסה שהכל אפשרי לבין התפיסה שיש מחויבות של טוב ורע מוחלטים. אליעד מסביר שאם ההורה היה משוחרר מהקונפליקט הזה בעצמו, הוא לא היה מרגיש כל בעיה בחינוך הילד, משום שהיה יכול להסביר לילד בפשטות את שני הצדדים של כל דבר.

לדוגמה, הורה שחש חובה לעצור את הילד מלקפוץ לכביש כדי שלא יידרס, עושה זאת מתוך תפיסת טוב ורע מוחלטים - שהמוות רע והחיים טובים. אך באותה עת, הורה רוחני יותר היה מסוגל לראות שגם למוות יש צדדים חיוביים מסוימים, והיה מסוגל להסביר זאת בצורה מאוזנת לילד, בלי להרגיש אשם או לחוש שהוא "דופק" את הילד.

כיצד לפתור את הקונפליקט הפנימי של ההורה בחינוך?

הפתרון שאליעד מציע הוא בראש ובראשונה להורה ולא לילד: ההורה חייב קודם כל לפתור את הקונפליקט הפנימי שלו עצמו לגבי טוב ורע, לפני שיוכל להעביר זאת לילד. אליעד מדגיש כי עד שההורה לא יחווה בעצמו את חוסר ההבדל בין טוב לרע, הוא לא יוכל להעביר את התפיסה הזאת לילד. הוא מזכיר את דברי רבי נחמן, האומר כי אדם לא יכול ללמד אחרים את מה שהוא עצמו טרם למד.

הדגש של אליעד הוא שהקושי האמיתי הוא פנימי של ההורה, וככל שההורה יעמיק ויפתור את הדילמה הזו בתוכו, כך הוא יוכל לחנך...
אושר מוחלט, הסיפור של אליעד כהן, לתרגל מדיטציה, מי זה אליעד כהן? הדרך של אליעד כהן, חיפוש רוחני, מורים רוחניים, דרך רוחנית, מודעות עצמית, הארה רוחנית, ארמדיל, מצא את ההבדלים, חלק 2
אושר מוחלט, הסיפור של אליעד כהן, לתרגל מדיטציה, מי זה אליעד כהן? הדרך של אליעד כהן, חיפוש רוחני, מורים רוחניים, דרך רוחנית, מודעות עצמית, הארה רוחנית, ארמדיל, מצא את ההבדלים, חלק 2
...נפרד ממנה. את זה הוא מדגים דרך השוואות לדימויים של חולם ושל אני החולם - מראה את הפרדוקס שבו זמנית האדם לא יכול להיות גם זה וגם זה, אבל הוא גם לא יכול להיות בלי אחד מהם. המשמעות של חוויות אלה, לדבריו, היא שהאדם מתפנה מלהחזיק באמונות ישנות על עצמו או על המציאות, ומבצע שחרור מוחלט של תפיסותיו. את התהליך הזה אליעד מתאר כמצב שבו השכל וההבנה נעצרים, כי הם כבר לא מועילים במציאות החדשה. איך ניתן לשחרר את עצמו לחלוטין מהתפיסות? כחלק מתהליך החיפוש אחרי האמת...
אושר, מימוש עצמי, מהו אושר אמיתי, איך להיות מאושר, חיפוש האושר, מהו אושר יחסי, האם אתה מאושר, אושר בתת מודע, להיות אדם מאושר, רגעים של אושר, רוצה להיות מאושר
אושר, מימוש עצמי, מהו אושר אמיתי, איך להיות מאושר, חיפוש האושר, מהו אושר יחסי, האם אתה מאושר, אושר בתת מודע, להיות אדם מאושר, רגעים של אושר, רוצה להיות מאושר
...להיות מאושר וחופשי, חשוב שיבין האם באמת שני הדברים האלו שונים, או שבעצם חופש הוא חלק מהדרך להיות מאושר. אליעד מדגים זאת בשיחה עם משתתף שאומר שהוא רוצה להיות מאושר וחופשי, ואז מתברר שהמילה חופשי בעצם מיותרת, כי היא מהווה תנאי לאושר ולא מטרה בפני עצמה. האם אתה באמת יודע מה זה אושר? אחת הבעיות הגדולות בדרך לאושר, לפי אליעד, היא שאנשים לא מצליחים להגדיר באופן ברור מהו אושר אמיתי. הם יודעים לומר בעיקר מהו אושר ביחס למה שאינו אושר - כלומר, האושר מוגדר...
רצון מודחק, רצון בתת מודע, מה אני רוצה? לא רוצה משהו, האם אני רוצה משהו? האם אני לא רוצה משהו? לא רוצה להתאמץ, רוצה לא רוצה, גם רוצה וגם לא רוצה
רצון מודחק, רצון בתת מודע, מה אני רוצה? לא רוצה משהו, האם אני רוצה משהו? האם אני לא רוצה משהו? לא רוצה להתאמץ, רוצה לא רוצה, גם רוצה וגם לא רוצה
...לעצמו שהוא לא רוצה משהו, לעיתים קרובות מגלה שאילו הדבר היה ניתן לו בחינם ובקלות, הוא היה כן רוצה אותו. זו דרך ברורה ויעילה להבין את הרצונות המודחקים או את הרצונות הנמצאים בתת - המודע של האדם. דוגמאות נוספות לרצונות מודחקים שאנשים לא מודים בהם אחת הדוגמאות המעניינות שאליעד נותן היא הרצון של אנשים להרגיש טוב ללא שום רע. רוב האנשים יגידו שהם מוכנים לקבל גם טוב וגם רע כי הרע עוזר להם להעריך את הטוב. אבל לדברי אליעד, אם נשאל אותם את השאלה: האם היית רוצה...
להתחבר למהות, דרך רוחנית, להגיע להארה רוחנית, להתעסק במהות, להתעסק בצורה, להגיע לאמת, מודעות עצמית, להבין את המציאות
להתחבר למהות, דרך רוחנית, להגיע להארה רוחנית, להתעסק במהות, להתעסק בצורה, להגיע לאמת, מודעות עצמית, להבין את המציאות
...לצד עיסוק בדברים היומיומיים, וכך הוא מונע מצב של בלבול וחוסר איזון. האם יש דרך אחת נכונה לחקור את המציאות? אליעד מציין שאין דרך אחת נכונה שמתאימה לכולם. יש אנשים שהדרך שמתאימה להם היא לעסוק מיד בשאלות הגדולות של המציאות, ויש אנשים שצריכים להתקדם בהדרגה דרך שאלות קטנות. הדוגמה שהוא נותן היא של מישהו שמגיע עם שאלה מאוד ספציפית (איך לגרום למישהו לעשות פעולה מסוימת?), ואומר במפורש שהוא לא מעוניין להבין את כל התמונה או את השאלות הגדולות. במקרה כזה, הדבר...
יכולות על טבעיות, יכולות על אנושיות, יכולות מיסטיות, יכולת קריאת מחשבות, טלקינזיס, הזזת חפצים בכוח המחשבה, לקרוא מחשבות, ידיעת העתיד, מתקשרים, מיסטיקנים, מכשפים, יכולות על חושיות
יכולות על טבעיות, יכולות על אנושיות, יכולות מיסטיות, יכולת קריאת מחשבות, טלקינזיס, הזזת חפצים בכוח המחשבה, לקרוא מחשבות, ידיעת העתיד, מתקשרים, מיסטיקנים, מכשפים, יכולות על חושיות
...הוא מפתח עוד יכולות, ובעתיד יוכל לבצע פעולות נוספות. אולם, ישנן מגבלות שלא ניתן לעבור אותן, וזאת בגלל שהקיום האנושי תלוי במוגבלות זו. כלומר, אם האדם היה יכול להשיג יכולות בלתי מוגבלות כמו בריאת עולמות או שליטה מוחלטת במציאות, הוא היה הופך להיות זהה למציאות עצמה, ואז לא היה שום הבדל בינו לבין העולם. המשמעות של קיום מוגבלת היא זו שמאפשרת את ההבדל בין בני האדם לבין המציאות כולה. לדוגמה, ילד קטן מוגבל בפעולות שהוא יכול לבצע לעומת מבוגר, ואדם בוגר מוגבל...
חדשות רוחניות - מה חדש בעולם הרוחניות? מה צופן העתיד?
...רוחנית. כי הקליפה קודמת לפרי. ומה ששומר על הפרי, זאת הקליפה. ולפני שאוכלים את הפרי, לפני כן צריך לקלף את הקליפה. והחיצוניות קודמת לפנימיות. כי האדם רואה קודם כל את העטיפה החיצונית, ורק אחכ הוא רואה את הדבר עצמו. ובעולם שלנו מתרחשים תהליכים רבים של התפתחויות שונות. כאשר כל ההתפתחויות שבעולם, כולן מקדמות את העולם אל השלמות. כי כל דבר מתקדם אל השלמות שלו. וגם אם זה חורבן מושלם, או פריחה מושלמת, הרי שכל הדברים מתקרבים כל הזמן אל השלמות שלהם. והעולם שלנו...
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן, חלק 1
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן, חלק 1
...כל רעיון קטן עד ליסודותיו, היא חלק מהותי בדרך הרוחנית להבנת המציאות לעומקה. מהי הגישה של אליעד כהן לביקורת וקושיות שמופנות כלפיו? אליעד כהן מתייחס גם לאופן שבו הוא עצמו מתמודד עם ביקורת שמופנית כלפיו ועם שאלות שמעלות ספקות בקשר לידע שלו. הוא מסביר שהוא משתמש בביקורת ובשאלות הללו כדי לחשוף עוד רבדים של המציאות, כלומר, הוא לא רק מנסה להדוף או להתנגד לביקורת, אלא משתמש בה כדי להתקדם ולפתח עוד ועוד את השיח ואת החקירה של הדברים. למעשה, הביקורת משמשת ככלי...
מה יש מעבר לשכל? מה יש מעבר למוח? להרגיש הכי רע, לצאת מהשכל, להשתחרר מהשכל, אין הבדל בין יש לאין, הארה רוחנית, האמת המוחלטת, להשתחרר מהמטריקס, העולם שמעבר, מעל השכל האנושי
מה יש מעבר לשכל? מה יש מעבר למוח? להרגיש הכי רע, לצאת מהשכל, להשתחרר מהשכל, אין הבדל בין יש לאין, הארה רוחנית, האמת המוחלטת, להשתחרר מהמטריקס, העולם שמעבר, מעל השכל האנושי
...שהכל משחק, הוא לא באמת סובל. הוא מציג את הרעיון שהסבל נובע מכך שהאדם מאמין שיש הבדל מהותי בין מה שהוא רוצה לבין מה שהוא לא רוצה. אליעד מסביר שהארה מתרחשת כאשר אדם מגיע לנקודה שבה אין לו שום אינטרס, רצון או ציפייה למציאות מסוימת. בשלב כזה, האדם כבר לא סובל, כי אין לו שום צורך לשנות את המציאות או להיאחז בה. מה קורה כאשר אדם מגיע לרע מזוכך? אליעד מתאר מצב שהוא קורא לו רע מזוכך, מצב בו האדם מרגיש כל כך רע, עד כדי כך שכבר אין לו שום תקווה שמשהו ישתנה...
להתבטל למורה רוחני, התבטלות למורה רוחני, לא לדעת שום דבר, מורה רוחני מואר, מהי הארה רוחנית? איך לא לדעת כלום? איך נוצרות מחשבות? אמונה דתית, השכל של אליעד כהן, ביטול למורה רוחני
להתבטל למורה רוחני, התבטלות למורה רוחני, לא לדעת שום דבר, מורה רוחני מואר, מהי הארה רוחנית? איך לא לדעת כלום? איך נוצרות מחשבות? אמונה דתית, השכל של אליעד כהן, ביטול למורה רוחני
...למורה רוחני, נושא שמתחבר לשאלות עמוקות על האמונה, ההבנה העצמית וההארה הרוחנית. אליעד כהן עוסק בשאלת ההתבטלות בפני מורה רוחני ופרטים על איך כל אדם יכול להגיע לרמה גבוהה יותר של תודעה רוחנית דרך תהליך זה. איך נוצרות מחשבות ומה הקשר שלהן להתבטלות? במהלך ההרצאה אליעד מסביר את התהליך של יצירת מחשבות. הוא מסביר איך כל מחשבה נולדת מתוך איזשהו חיבור פנימי, שהוא פעמים רבות בלתי מודע. כאשר אדם חווה את המחשבות שלו ונותן להן מקום, הוא למעשה מבטל את עצמו ונותן...
אושר, איזה שאלה לשאול, סוגים של שאלות, לשאול שאלות, למה רע לי? אז מה אם רע לי, למה אתה לא רוצה לסבול? איך להיות מאושר? איך נוצר סבל? למה אני סובל? למה יש רע בעולם? מודעות עצמית
אושר, איזה שאלה לשאול, סוגים של שאלות, לשאול שאלות, למה רע לי? אז מה אם רע לי, למה אתה לא רוצה לסבול? איך להיות מאושר? איך נוצר סבל? למה אני סובל? למה יש רע בעולם? מודעות עצמית
...אלו מובילות לתובנות שונות לגבי מקור הסבל וכיצד ניתן להתמודד עמו. אליעד מסביר כי השאלה למה אני סובל? מתמקדת במציאת הסיבה לסבל, מה שמעורר את הרעיון שייתכן כי הסבל הוא משהו שמטבעו אנו לא רוצים להרגיש. השאלה הזו מניחה שהסבל הוא רע ואנו חייבים להימנע ממנו. לדוגמה, אם אדם רעב ושואל את עצמו למה אני סובל מזה?, השאלה מניחה שהרעב הוא רע, והמטרה היא להימנע ממנו. לעומת זאת, השאלה השנייה, למה אני לא רוצה לסבול?, שואלת את האדם למה הוא מתנגד למצב הסבל עצמו. אם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חינוך ילדים לרוחניות, קונפליקט בחינוך ילדים, גידול ילדים רוחניים, ילדים רוחניים, בעיות בחינוך הילדים, איך לחנך ילדים? הארה רוחנית לילדים, טוב ורע לילדים, גישה לחינוך ילדים, ילדי אינדיגו
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
מודעות עצמית לאלוהים שבך, 2 חלקים - הספר על: דרכים רוחניות, שיטות רוחניות, התפתחות רוחנית, להיות מודע לעצמך, מורים רוחניים, רוחניות ומודעות עצמית, הארה רוחנית, למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...

רוחניות ומודעות לחיים טובים - הספר על: להיות מודע לעצמך, איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

מודעות עצמית ושקט נפשי - הספר על: דרכים רוחניות, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Spirituality.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכה רוחנית, אימון רוחני, מאמן אישי רוחני ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Spirituality.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 09_08_2025 השעה 23:49:19 - wesi17