... פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע
התת מודע , סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך ... את האפקט המבוקש - למשוך תשומת לב וליצור זיקה רגשית למוצר. מה תפקיד ה - NLP בהשפעת הפרסומות? NLP, או תכנות נוירו - לינגוויסטי, הוא כלי שמנצל את התת -
מודע של הצופה כדי להשפיע על קבלת החלטותיו מבלי שהוא יהיה
מודע לכך. אליעד כהן מציין שפרסומות רבות משתמשות בטכניקות NLP כדי ליצור קשרים אסוציאטיביים בין המוצר לבין רגשות חיוביים, כך שהצופה ישאף לרכוש את המוצר באופן בלתי
מודע. לדוגמה, פרסומות שעושות שימוש ב - NLP יוצרות תחושת רצון פנימי למוצר, על ידי חיבורו לאסוציאציות חיוביות שהצופה לא תמיד
מודע להן. ה - NLP מסייע בכך שהצופה לא מתנגד למסרים בפרסומת, אלא קולט אותם בצורה חודרת ובלתי
מודעת. איך ניתן לשכנע לקוחות בצורה אפקטיבית? הדרך לשכנע לקוחות בצורה ... שהוא מעריץ, גם היא חלק מהשכנוע, כיוון שדמות כזו מגבירה את האמון במוצר. מהו תהליך השכנוע שנעשה בפרסומות? ההליך השכנוע בפרסומות מתבצע דרך חיבור בין
המודעות לבין התת -
מודע של הצופה. לדוגמה, כאשר צופה רואה פרסומת בה דמות סלבריטי שהוא רואה עליה ... בהשפעת הפרסומות? במהלך ההרצאה, אליעד מציין כי טכניקות NLP (תכנות נוירולinguיסטי) משחקות תפקיד מרכזי בעיצוב ההשפעה על הצופה. NLP עוזר להפעיל את התת -
מודע של הצופה ולמנוע ממנו להתנגד למסר. מטרת הטכניקות הללו היא לעורר תחושות של רצון פנימי למוצר, על ידי יצירת קשרים אסוציאטיביים בין המוצר לבין רגשות חיוביים, שהצופה אולי לא
מודע להם. פרסומות שמנצלות את ה - NLP יוצרות מצב שבו הצופה משוכנע באופן בלתי
מודע לבחור במוצר, מבלי לשים לב לסיבות האמיתיות. איך ניתן לשכנע לקוחות בצורה ... בעיני הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ אותו. מהו תהליך השכנוע שנעשה בפרסומות? אליעד מסביר כי בתהליך השכנוע ישנן מספר דרכים לשלב את
המודעות עם התת -
מודע של הצופה. לדוגמה, כאשר עושים שימוש בסלבריטי שצופה בו הצופה באופן יום - ...